Gå til innhold

Omtale av E.L.F-produkter. Sleng dere på :O)

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Jeg bestilte da jeg kom hjem fra ferie, og har fått brev i posten at jeg kan hente det på postkontoret, så det skal jeg imrg :) Synes det har vært ganske lang leveringstid, men nå er jeg også veldig utålmodig da :D

Gleder meg ihvertfal til å prøve:-) Jeg har ikke merket at I.D ikke dekker så godt men nå har jeg ganske "glatt" hud så behovet for dekkevne er ikke så stor. Men jeg håper jeg synes Everyday Minerals er like bra for det er jo en helt utrolig bra pris sammenliknet med I.D som er ganske dyrt.

Det blir spennende å høre. Håper du har truffet riktig på farger osv.

Ja, leveringstiden er et minus, men man trenger jo ikke å bestille så ofte. Bare passe på å gjøre det i god tid. Håper du blir fornøyd. Det er ganske så billig ja :o)

Jeg brukte kost fra EM til I.D da. Vet ikke om det kan ha noe å si på dekkevne.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

18

• Mary Poppins

5

• Lotte :o)

3

• Colette

3

candyqueen_83
Skrevet

Jeg bestilte da jeg kom hjem fra ferie, og har fått brev i posten at jeg kan hente det på postkontoret, så det skal jeg imrg :) Synes det har vært ganske lang leveringstid, men nå er jeg også veldig utålmodig da :D

Gleder meg ihvertfal til å prøve:-) Jeg har ikke merket at I.D ikke dekker så godt men nå har jeg ganske "glatt" hud så behovet for dekkevne er ikke så stor. Men jeg håper jeg synes Everyday Minerals er like bra for det er jo en helt utrolig bra pris sammenliknet med I.D som er ganske dyrt.

Har du prøvd? Er litt spent på hva du synes. Hehe.

Mary Poppins
Skrevet

Har du prøvd? Er litt spent på hva du synes. Hehe.

Jeg skulle hente produktene på fredag men klarte selvfølgelig å glemme hentelappen hjemme, og så har jeg vært bortreist i helgen. Men skal få hentet de i løpet av uken, og jeg lover å gi rapport :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...