Gå til innhold

Stinkende barn - av røykende foreldre


løvinne71

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Selvfølgelig gjelder det ikke alle. Men dessverre flere av de røykerne jeg kjenner.

Kjører du bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 214
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    51

  • morsan

    26

  • hidi, the scorpion

    17

  • candyqueen_83

    16

Gjest Her lukter det rent

Så du mener overvektige ikke har overskudd til å dusje? For noen fordommer.. Det har jo overhodet ikke noe med denne diskusjonen å gjøre.

Æsj ja. De stinker jo etter en minste lille bevegelse. Blir svett, vet du og orker ikke løfte på rævva for å ta en dusj en gang. Ikke rart det det stinker av dem da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Sorry....Feil svar fra meg på feil innlegg:-)

Hva kan de klage på så lenge de selv kjører bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Bare tilfeldig at det ble deg jeg svarte;)

Irriterer meg grønn på alle dere foreldre som er så i mot sigarettrøyk, men samtidig spyr dere ut avgasser fra alle bilene deres.....

Jeg syns ikke det kan sammenlignes akkurat. Pleier jo ikke spenne fast ungen bak eksosrøret heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candyqueen_83

Æsj ja. De stinker jo etter en minste lille bevegelse. Blir svett, vet du og orker ikke løfte på rævva for å ta en dusj en gang. Ikke rart det det stinker av dem da.

Okei.. Troll troll..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Æsj ja. De stinker jo etter en minste lille bevegelse. Blir svett, vet du og orker ikke løfte på rævva for å ta en dusj en gang. Ikke rart det det stinker av dem da.

Du bor på landet uten bilkjøring og all eksos det medfører, regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg syns ikke det kan sammenlignes akkurat. Pleier jo ikke spenne fast ungen bak eksosrøret heller da.

Og du tror at det hindrer ditt barn fra eksos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Hva kan de klage på så lenge de selv kjører bil?

Skjønner ikke helt hvorfor du drar inn det.. Det er da verre å røyke like ved ungene sine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Og du tror at det hindrer ditt barn fra eksos?

Selvfølgelig ikke.. Men det er to helt forskjellige ting. En bil er et fremkomstmiddel. Det er ikke alltid like lett alle steder og skulle drasse to barn inn på bussen for å avlevere dem i barnehagen? Men det bør være lettere å slutte å røyke. Men jeg vet jo ingenting om det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Skjønner ikke helt hvorfor du drar inn det.. Det er da verre å røyke like ved ungene sine..

Er det?

Undersøkelser viser at å bo ved trafikkerte veier, øker sjansen for astma, veistøv og eksos.....

Så om du utsetter barna dine for dette, er du ikke bedre enn en røykende mor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Her lukter det rent

Selvfølgelig ikke.. Men det er to helt forskjellige ting. En bil er et fremkomstmiddel. Det er ikke alltid like lett alle steder og skulle drasse to barn inn på bussen for å avlevere dem i barnehagen? Men det bør være lettere å slutte å røyke. Men jeg vet jo ingenting om det så.

Det burde værte lett og slutte å overspise også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan de klage på så lenge de selv kjører bil?

Du skjønner sikkert godt, hidi, at det ikke finnes noen logikk i hva folk klager over, og hvorfor. Det er opplest og vedtatt at røyking er samfunnsfiende nr.1, og da blir det slik. Folk følger som oftest det som slås opp i avisene, og det blir den hele og fulle sannhet. Folf flest tenker ikke selv- de bare følger massene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Selvfølgelig ikke.. Men det er to helt forskjellige ting. En bil er et fremkomstmiddel. Det er ikke alltid like lett alle steder og skulle drasse to barn inn på bussen for å avlevere dem i barnehagen? Men det bør være lettere å slutte å røyke. Men jeg vet jo ingenting om det så.

''Det er ikke alltid like lett alle steder og skulle drasse to barn inn på bussen for å avlevere dem i barnehagen?''

Ikke? Vil du ikke at barna dine skal vokse opp i giftfrie miljøer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Er det?

Undersøkelser viser at å bo ved trafikkerte veier, øker sjansen for astma, veistøv og eksos.....

Så om du utsetter barna dine for dette, er du ikke bedre enn en røykende mor!

Jeg har ikke barn så jeg er ikke verre. Men hadde jeg hatt astmatiske barn hadde jeg sikkert ikke bosatt meg så nær traffikerte veier heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

''Det er ikke alltid like lett alle steder og skulle drasse to barn inn på bussen for å avlevere dem i barnehagen?''

Ikke? Vil du ikke at barna dine skal vokse opp i giftfrie miljøer?

OMG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Du skjønner sikkert godt, hidi, at det ikke finnes noen logikk i hva folk klager over, og hvorfor. Det er opplest og vedtatt at røyking er samfunnsfiende nr.1, og da blir det slik. Folk følger som oftest det som slås opp i avisene, og det blir den hele og fulle sannhet. Folf flest tenker ikke selv- de bare følger massene.

Godtar jeg ikke!

Skal mennesker kristisere noen andre, så bør de selv være plettfrie, og det er ingen.

Røyk er skadelig, eksos er skadelig, dekkstøv er skadelig, parfyme er skadelig, såpe er skadelig og leve er dødelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg har ikke barn så jeg er ikke verre. Men hadde jeg hatt astmatiske barn hadde jeg sikkert ikke bosatt meg så nær traffikerte veier heller.

Good for you;)

Betyr det at du er mer perfekt enn andre foreldre som ikke har noen valg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...