Gå til innhold

Fredag kveld - hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det var jo ikke sånn at jeg absolutt ikke ville ha børstet stål, og at sort var det absolutt eneste for meg.

Tror det blir knallfint, særlig når vi får malt veggene også! Får det levert på mandag :-)

Det blir helt sikkert fint:-) For ingen kan jo påstå at det er stygt i hvert fall:-) Det er bare meg som har ei greie med det som er metallfarget- og faktisk også når det gjelder glass - jeg synes det kan virke kaldt og upersonlig.

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

23

• Lotte :o)

17

• Lillemus

4

• waxo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har du små barn? Børstet stål kan være et pes å holde flekkfritt, men flott å se på!

Små og små, fru Blom...

De er 5, 8 og 10 år. Den mellomste er den som klisser mest :-D

Det var faktisk forskjell på overflaten på kjøleskapene i butikken også blant ulike typer børstet stål, og det var mer flekker på andre kjøleskap enn det vi valgte.

Men nå har vi valgt, og vi får håpe det går sånn tålig greit :-)

Skrevet

Små og små, fru Blom...

De er 5, 8 og 10 år. Den mellomste er den som klisser mest :-D

Det var faktisk forskjell på overflaten på kjøleskapene i butikken også blant ulike typer børstet stål, og det var mer flekker på andre kjøleskap enn det vi valgte.

Men nå har vi valgt, og vi får håpe det går sånn tålig greit :-)

Jeg tror 8 år er en veldig flekkete alder! Stål er uansett fint, og kanskje mer robust enn svart ville ha vært. Tror det blir fint. [ønsker meg nytt kjøleskap]

Skrevet

Jeg tror 8 år er en veldig flekkete alder! Stål er uansett fint, og kanskje mer robust enn svart ville ha vært. Tror det blir fint. [ønsker meg nytt kjøleskap]

Ja, jeg gleder meg! Nå har vi klart oss i én hel uke med en liten kjølebag til maten (vi er altså 5 personer) - og det har vært ganske tungvindt....

Men fy så dyrt. Vi landet på et til 7500 (inkl frakt og omhengsling), og det var sånn midt på treet i pris.

Og i løpet av et år regner jeg med at vi må ha ny oppvaskmaskin også - det blir vel omtrent samme pris på den også....

Frysen vår er 15 år, og den varer vel ikke evig den heller...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Caffe latte har akkurat samme farge som "fløte med kaffe i "som det ble sagt her i går:-) Altså lyse, lyse brun.

Ja:-)

Skrevet

Ja:-)

Bortsett fra da jeg kjøpte Cafelatte på Byggmax. Den er helt annerledes enn Lady, og er nesten helt lik "dun" :-)

Skrevet

Det er veldig lite gult i den, og totalt avhengig av lyset i rommet. Jeg har gulv som har fargen "skibsgulv" (mørk, rødlig) og ved siden av dette blir "lys toscana" mer grå enn gul.

Jeg malte med helt hvitt da jeg åpnet boksen med lys toscana og i forhold til kritthvitt var den temmelig gul.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...