Gå til innhold

Ipod og Iphone igjen..

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Har man Iphone, er det da bortkastet å kjøpe en Ipod??

Kan man gjøre det samme på Iphone?

Hvis noen skal få en gave, er det da bortkastet at noen kjøper Iphone og noen andre kjøper Ipod?

Skrevet

iPhone er en iPod med telefonfunksjon i tillegg. har du iPhone, så har du jo iPod også. En enhet, to funksjoner. Så jeg hadde aldri kjøpt iPod til noen som jeg vet enten har eller skal få iPhone.

Gjest i-meg-her-og-i-meg-der
Skrevet

Det er ikke kamera på iphone, så hvis det er viktig for vedkommede å ha på mobilen bør du kjøpe en annen type mobil + iPod. Hvis ikke velger du kun iphone.

Skrevet

Det er ikke kamera på iphone, så hvis det er viktig for vedkommede å ha på mobilen bør du kjøpe en annen type mobil + iPod. Hvis ikke velger du kun iphone.

Joda, det er kamera, men det har ikke særlig høy oppløsning.

Skrevet

Jeg har iPhone, og det er ingen vits å ha iPod i tillegg. Det er plass til all musikken min der.

Kanskje hvis man skal ha en sånn bitteliten sak på armen mens man trener?

Skrevet

Joda, det er kamera, men det har ikke særlig høy oppløsning.

Men det tar veldig fine bilder likevel. Særlig i dagslys. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...