Gå til innhold

Hva er den billigste restauranten i Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Som også har god mat?

Og hvor er det kulest å gå ut om kvelden?

En engelskmann har kontaktet meg på et forum for å få vite dette. Jeg aner ikke hva jeg skal svare han, noen forslag?

Gjest gråpusen
Skrevet

Det var et dumt spørsmål uten å utdype det mer. Jeg kan ikke forestille meg at mannen er etter Peppes pizz eller McDonalds, men da må du formulere spørsmålet annerledes. vil han ha norsk mat?

Gjest best wishes
Skrevet

Han er interessert i alt som er spiselig, bare det er til en overkommelig pris (hva det nå enn er).

Gjest best wishes
Skrevet

Det var et dumt spørsmål uten å utdype det mer. Jeg kan ikke forestille meg at mannen er etter Peppes pizz eller McDonalds, men da må du formulere spørsmålet annerledes. vil han ha norsk mat?

Han er interessert i alt som er spiselig, bare det er til en overkommelig pris (hva det nå enn er).

Gjest minnah
Skrevet

(Har ikke lest tråden) Om det ikke behøver å være norsk:

mener å ha lest at Lille Saigon i Trondheimsveien er et sted med god mat og gode porsjoner til en bilig penge (under 100-lappen. Har ikke vært der selv).

Og Rice Bowl rett ved Youngstorget er også bra (vært der).

Gjest gråpusen
Skrevet

McDonalds er spiselig og den rimeligste prisen, men det må han da vite.

Gjest best wishes
Skrevet

McDonalds er spiselig og den rimeligste prisen, men det må han da vite.

Han så vel frem til noe mer spennende mat enn det vil jeg tro.

Gjest gråpusen
Skrevet

Han så vel frem til noe mer spennende mat enn det vil jeg tro.

Ja det vil jeg tro også, og derfor kan man utelukke Peppes, McDonalds, Burger King osv.

Jeg ville anbefalt han rimelig norsk mat.

Gjest best wishes
Skrevet

Ja det vil jeg tro også, og derfor kan man utelukke Peppes, McDonalds, Burger King osv.

Jeg ville anbefalt han rimelig norsk mat.

og hva er rimelig norsk mat?

Gjest gråpusen
Skrevet

og hva er rimelig norsk mat?

Noen nevnte Kaffistova. Jeg ville si en kafe med dagens rett som f.eks. kjøttkaker med poteter og brun saus, men kommer ikke på noen i farten i sentrum av Oslo.

Skrevet

Kebab, det høres kanskje rart ut, men veldig mange nordmenn liker kebab.

Han er ikke nordmann daaaaaaaaaaa ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...