Gå til innhold

Tørke blomster...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en sånn nydelig,spesiell oppsats der det eneste som er ekte er en solsikke.. Kan denne tørkes? buketten blir ikke fin uten den og jeg tror ikke jeg får byttet solsikken med noe annet når den er visnet pga pyntestreng osv..

Har noen et råd? :) Vil så gjerne bevare denne flotte saken :)

M.v.h

Gjest syns nå jeg da
Skrevet

Tørkede blomster = søppel. Er det virkelig koselig å pynte opp med døde blomster? Skikkelig 80-talls støvsamleri.

Skrevet

Tørkede blomster = søppel. Er det virkelig koselig å pynte opp med døde blomster? Skikkelig 80-talls støvsamleri.

Det er din mening :) Jeg ba kun om et råd for hvordan jeg kan gjøre dette :)

Gjest syns nå jeg da
Skrevet

Det er din mening :) Jeg ba kun om et råd for hvordan jeg kan gjøre dette :)

Beklager at jeg ikke har noe godt råd. Du får google det. ;)

Skrevet

Beklager at jeg ikke har noe godt råd. Du får google det. ;)

Det kan jeg prøve, eller bare vente til mandag og spørre en blomsterforhandler.. God helg :)

Gjest lurer jeg på
Skrevet

På sykehuskiosken her selger de blomsteroppsatser.

En av disse er roser, som er satt sammen inne i en glassbeholder.

De skal vistnok holde seg i årevis friske, fordi de er vakumpakket eller noe sånt.

Kanskje du kan få en blomsterhandel til å gjøre dette for deg med din oppsats?

Skrevet

På sykehuskiosken her selger de blomsteroppsatser.

En av disse er roser, som er satt sammen inne i en glassbeholder.

De skal vistnok holde seg i årevis friske, fordi de er vakumpakket eller noe sånt.

Kanskje du kan få en blomsterhandel til å gjøre dette for deg med din oppsats?

Ingen dum ide!!! :) Takk for tipset :)

Skrevet

Jeg kan ikke svare på ditt spørsmål, men ville bare gi deg et tips i tillegg som jeg selv pleier gjøre: Knips et bilde av blomsteroppsatsen din, før den taper seg! Det kan være koselig å ha.

Skrevet

Jeg kan ikke svare på ditt spørsmål, men ville bare gi deg et tips i tillegg som jeg selv pleier gjøre: Knips et bilde av blomsteroppsatsen din, før den taper seg! Det kan være koselig å ha.

Ja, det gjør jeg når det er en spesiell bukett :) Denne betyr ikke så mye for meg, men den er virkelig vakker og tar seg spesielt godt ut her :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...