Gå til innhold

Sony Ericsson hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger ny mobil :o)
Skrevet

Kan noen anbefale en god mobil? Har K800i nå og er veldig fornøyd med den, men den har hatt ett hardt liv, så er på tide med en ny.

Vil ikke ha musikk tlf, men er greit å kunne spille av noen sanger, liker også å kunne ta bilder.. Har sett litt på C901, C510, C905 - liker med andre ord C serien, ikke W serien..

Kan noen hjelpe?

Skrevet

Jeg har c905 og er _veldig_ fornøyd. Kameraet er fantastisk!! (8.1 megapixler).

Gjest Trådstarter
Skrevet

Jeg har c905 og er _veldig_ fornøyd. Kameraet er fantastisk!! (8.1 megapixler).

Er det enkel meny og gode knapper? Hvordan er det med musikk? Kan jeg ha ett par sanger innpå til å høre på når jeg går tur? :)

Skrevet

Er det enkel meny og gode knapper? Hvordan er det med musikk? Kan jeg ha ett par sanger innpå til å høre på når jeg går tur? :)

Hvis du er vant til SE, er det svært enkel meny og det er gode knapper.

Du kan ha så mye musikk du vil på den, har du lyst på riktig mye, bare kjøper du et enda større minnekort.

Gjest trådstarter
Skrevet

Hvis du er vant til SE, er det svært enkel meny og det er gode knapper.

Du kan ha så mye musikk du vil på den, har du lyst på riktig mye, bare kjøper du et enda større minnekort.

Ok, tror det blir den.. Var litt dyr, men betaler over tid så merker ikkje så mye av det :o)

Takk for svar..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...