Gå til innhold

Har du fornyet kjøkkenet ditt? (Hjelp meg)

Anbefalte innlegg

Gjest kjøkkenellerei
Skrevet

Jeg trenger inspirasjon og litt fakta.

Det eneste jeg vet er at jeg har lyst til å ha parkett på golvet og helst åpne opp litt til stua (Hvordan bli sikker på at veggen ikke er bære-vegg?). Jeg har lyst på litt moderne kjøkkene, lyst og trivelig, med rette dørhåndtak...

Har du bilde av ditt drømmekjøekken eller helst MITT drømmekjøkken? Og hvis du har skiftet ut kjøkkenet ditt: Hvor mye kostet det? Hva gjorde dere selv osv? Vi har mest lyst til at de gjør ALT.

Skrevet

Det blir rådyrt... Kjenner noen som renoverte kjøkkenet i fjor og selv om de gjorde masse selv ble det vel ca. 200.000,-... Selv har jeg kjøpt innredning fra Ikea og gjort det meste selv (med hjelp fra min kjære altså!), bortsett fra rørleggerarbeide da, og inkl. rørlegger, innredning + servant og varmtvannstank ble det vel rundt 50.000,-.

Skrevet

Jeg liker veldig godt kjøkkener av typen Tid Hvit Profil på http://www.norema.no

Togli la en gang ut en lenke til det som er drømmekjøkkenet mitt, men jeg har den ikke lenger, men kanskje hun husker hvilket jeg mener? Om bildet ligger ute ennå da.

Skrevet

Jeg har også parkett på gulvet på kjøkkenet (eik), samt massiv eik kjøkkenbenk og hvit innredning, med lys Toscana på veggen. Varmt , lyst og koselig. ..

Men det blir fort dyrt, selv om du gjør en del selv. Jeg har Ikeakjøkken og er kjempefornøyd. Kostet rundt 90 000 inkl. arbeid (elektriker, snekker og rørlegger). Det jeg gjorde selv var å kaste ut gammelt kjøkken, samt legge gulv. Også har jeg lagt flisene på veggen selv...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...