Gjest Ooops, blir dette mitt femte? Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Bra! Og være enig med seg selv forenkler ting. Dette er vel ditt fjerde nick i denne tråden og jeg mener fortsatt at jeg ikke er den rette til å hjelpe deg hverken i forhold til de personlige tingene du sliter med og ei heller i forhold til disse utbruddene dine.... Mitt fjerde nick... hm... er du en av webmasterne selv kanskje, siden du mener å vite det? Og jeg har da aldri bedt deg om hjelp... det er noe _du_ innbiller deg. 0 Siter
Gjest kleppen Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 ''Dette er vel ditt fjerde nick i denne tråden '' Webmaster tillater kun ett nick i hver tråd, så pass deg for falske anklager! Hvis de ikke tillater det, er det på tide at de tar affære i denne tråden. 0 Siter
Gjest kleppen Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Mitt fjerde nick... hm... er du en av webmasterne selv kanskje, siden du mener å vite det? Og jeg har da aldri bedt deg om hjelp... det er noe _du_ innbiller deg. Ditt oppmerksomhetsbehov er stort og du vil selvsagt få det til å se det ut som om noen støtter deg. Så jeg forstår at du bruker flere nick av disse grunnene... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Hvis de ikke tillater det, er det på tide at de tar affære i denne tråden. Gi dem beskjed;) 0 Siter
Gjest kleppen Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Gi dem beskjed;) Jeg finner det ikke så viktig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.