Gå til innhold

Hva tenker dere om denne gutten?


Gjest Så er det noe galt med ham?

Anbefalte innlegg

Gjest Hannah Montana sr.

Hjelpes og her har vi med enda en voksen og oppegående person å gjøre forstår jeg....

Jada bevares... Helt sikkert like voksen og oppegående som deg... Men helt ærlig tror jeg at jeg er hakket mer voksen, moden, intelligent og oppegående enn deg...

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • signaturløs

    6

  • Glimtipper

    3

  • hidi, the scorpion

    3

  • Speak

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Niccola

Måtte jo ha et spørsmål det var stor sannsynlighet hun ikke kunne la være å svare nei på... Personer som kleppen er nemlig store, store, store idioter uansett! Så med det "jaet" skulle beviset være opplagt: Hun er en stor, stor, stor idiot!

;-)

du verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannah Montana sr.

Jøss, jeg ble fristet til å spørre om du fortsatt går på ungdomsskolen?

Nei, faktisk går jeg siste året i barnehagen. Er Hannah Montana-fan, men er veldig langt framme når det gjelder rettskriving og databruk. Får lov av mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kleppen

Jada bevares... Helt sikkert like voksen og oppegående som deg... Men helt ærlig tror jeg at jeg er hakket mer voksen, moden, intelligent og oppegående enn deg...

;-)

Jeg forstod i grunnen at Hannah Montana sr og signaturløs var nick som skjulte samme person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstod i grunnen at Hannah Montana sr og signaturløs var nick som skjulte samme person.

Wow! Da har du kanskje et snev av intelligens likevel, da?? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kleppen

Nei, faktisk går jeg siste året i barnehagen. Er Hannah Montana-fan, men er veldig langt framme når det gjelder rettskriving og databruk. Får lov av mamma.

Jeg ser hva du skriver, men min oppfatning av deg i forhold til hvor langt fremme du er skiller seg nok litt fra din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nivået ditt er for lavt, sorry....

Hva er lavere ved mitt nivå enn ved ditt? Jeg bare lurer... Du har jo også selv skrevet her at folk er dumme, umodne og uintelligente. Så hva er forskjellen?

Ooops... glemte meg litt nå. Dette gidder du selvsagt ikke å svare på fordi det ligger for lavt for deg. Sånne innbilte høyerestående mennsker som deg kan jo ikke nedverdige seg til å svare på slikt, det glemte jeg.

Har du forresten forsøkt antipsykotisk medisin?

Kan jo hende at det kan hjelpe deg til å et _litt_ mer realistisk bilde av deg selv og virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser hva du skriver, men min oppfatning av deg i forhold til hvor langt fremme du er skiller seg nok litt fra din.

Riktig GOD bedring! Det trenger du. Virkelig. Tvi-tvi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kleppen

Hva er lavere ved mitt nivå enn ved ditt? Jeg bare lurer... Du har jo også selv skrevet her at folk er dumme, umodne og uintelligente. Så hva er forskjellen?

Ooops... glemte meg litt nå. Dette gidder du selvsagt ikke å svare på fordi det ligger for lavt for deg. Sånne innbilte høyerestående mennsker som deg kan jo ikke nedverdige seg til å svare på slikt, det glemte jeg.

Har du forresten forsøkt antipsykotisk medisin?

Kan jo hende at det kan hjelpe deg til å et _litt_ mer realistisk bilde av deg selv og virkeligheten.

Jeg har sett deg operere her inne tidligere og har oppfattet at du er psyk, så jeg trekker ikke dette noe lengre. Jeg håper du får den hjelpen du trenger. Det har i grunnen lite for seg at du og jeg skal snakke noe mer sammen når vi ikke snakker samme språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett deg operere her inne tidligere og har oppfattet at du er psyk, så jeg trekker ikke dette noe lengre. Jeg håper du får den hjelpen du trenger. Det har i grunnen lite for seg at du og jeg skal snakke noe mer sammen når vi ikke snakker samme språk.

Ja, god bedring til deg også som sagt. Håper du også får den hjelpen du åpenbart trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hva så? Er ikke de fleste mødre stolt av barna sine? Du burde si dette (det du sa til meg) til de som starter tråder her inne _utelukkende_ for å skryte av avkommet sitt.

Men da rakker de ikke ned på andres barn i samme øyeblikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også en dol mamma

''Hva er galt med at jeg nevner at barna mine stod den testen med glans? Må vel få lov til å fremheve det i en slik sammenheng for å få fram det som er normalen her. Og dessuten så ser jeg ofte at mødre "skryter" av barna sine her inne. Enkelte tråder startes faktisk bare for å skryte av avkommet. Så hvorfor er det galt at jeg gjør det?''

For det første; hvis du skriver et innlegg om et annet barn og problemer du mener dette barnet har, blir det helt feil å trekke dine egne barn frem i denne sammenhengen.

Vi andre barneforeldre vet godt hva som er normal utvikling, vi har nemlig barn selv!

For det andre: Å skryte av barna sine er selvsagt bare koselig. Har gjort det selv, og flere ganger til og med!

Men, da har innlegget handlet om mitt barn og ikke andres barn som har blitt påpekt med sine feil eller mangler.

''Og det jeg skrev om at gutten kunne virke litt "dum"/umoden ser jeg heller ikke noe galt i. Jeg bruker bare vanlig norsk språk. Er ingen doler som ønsker å vise meg fram som så uhyre smart, intelligent, politisk korrekt og perfekt som dere andre her inne. Jeg er den jeg er, verken mer eller mindre.''

Å bruke ord som dum om et barn synes jeg sier mer om deg enn om barnet.

Jeg får inntrykk av at du ikke er særlig smart eller intelligent.

Du påpeker jo selv at du ikke ønsker å fremstå som smart, intelligent eller politisk korrekt. Du trenger ikke å være hverken smart eller intelligent for å klare å bruke andre ord enn dum i alle fall.

Heldigvis er vi flere som tar avstand fra denne måten å beskrive barn på.

''Vi andre barneforeldre vet godt hva som er normal utvikling, vi har nemlig barn selv!''

Javel? Det har jeg og trådstarter også. Og begge vet også godt hva normal utvikling hos et barn er.

Så da er det vel på tide å sette en stopper for de som skryter av barna sine i egne tråder også da? Tråder som startes utelukkende for å få skryt av andre. For alle oppegående mennesker vet jo hva som er normal og ikke normal utvikling. Vi har da tross alt barn selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også en dol mamma

Skjønner, du virker bare mindre og mindre intelligent, altså dum og svært umoden. Jeg får vel snakke et språk du skjønner og du foretrekker jo å kalle en spade en spade selv, så det må jo være greit at vi snakker samme språk her.

Må faktisk si meg enig med Hannah Montana sr/signaturløs. Du _er_ jammen frekk i kjeften. du burde gå i deg selv å se om du ikke har opptrådt klanderverdig her selv.

Man kaller da ikke folk for dumme, umodne og lite intelligente? Hva trådstarter gjorde, får bli hennes sak. Men skal du synke ned på hennes nivå og si det samme? Det blir for dumt, og man kan jo spørre seg om du selv egentlig har vettet i behold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Så rart, de samme tankene som du bretter ut om trådstarter her, har jeg faktisk om deg også.

Jeg tenker at du er _svært_ umoden og dum og ikke minst _lite_ intelligent! Hmm... pussig igrunnen...

Har du bestått ungdomsskolen? Liker du analsex? Pleier du ofte å ha ONS?

Har du mange brutte forhold bak deg? Gir du ungene dine for mye skjenn? Juling kanskje? Sladrer du mye om andre? Baksnakker? Var du en mobber på skolen?

Hvis du svarer ja på ett av spørsmålen her så er du i mine øyne en stor, stor, stor idiot!!!

Nå får du jammen ta deg sammen her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kleppen

Må faktisk si meg enig med Hannah Montana sr/signaturløs. Du _er_ jammen frekk i kjeften. du burde gå i deg selv å se om du ikke har opptrådt klanderverdig her selv.

Man kaller da ikke folk for dumme, umodne og lite intelligente? Hva trådstarter gjorde, får bli hennes sak. Men skal du synke ned på hennes nivå og si det samme? Det blir for dumt, og man kan jo spørre seg om du selv egentlig har vettet i behold.

Bra! Og være enig med seg selv forenkler ting. Dette er vel ditt fjerde nick i denne tråden og jeg mener fortsatt at jeg ikke er den rette til å hjelpe deg hverken i forhold til de personlige tingene du sliter med og ei heller i forhold til disse utbruddene dine....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Bra! Og være enig med seg selv forenkler ting. Dette er vel ditt fjerde nick i denne tråden og jeg mener fortsatt at jeg ikke er den rette til å hjelpe deg hverken i forhold til de personlige tingene du sliter med og ei heller i forhold til disse utbruddene dine....

''Dette er vel ditt fjerde nick i denne tråden ''

Webmaster tillater kun ett nick i hver tråd, så pass deg for falske anklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...