Gå til innhold

Fra voksenmunn


Gjest Konen

Anbefalte innlegg

Han: skal jeg bytte dekkene dine?

Hun: hva slags spørsmål er det?

Han: jo, om du vil jeg skal skifte til vinterdekker vel?

Hun: og hvorfor spør du om noe sånt?

Han: ja, det er jo ikke sikkert at du vil bytte dem da.

Hun: jaha, og hva er grunnen til at du spør om det i det hele tatt da?

Han: jo, X sa at det var veldig glatt ute nå.

Hun: okey, og da tror du jeg kan komme til å svare, "nei, du får ikke lov å bytte, la meg skli de fire mila til jobben klokka syv i morgen tidlig"

Han: går ut uten og si noe, skifter muligens dekk.

Hun: sier stille for seg selv, ja, og vi har vært gift i seks år.

Joda, kjærringa var irritabel til å begynne med hun. Pga situasjoner akkurat lik denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    25

  • Katt-ja

    10

  • hidi, the scorpion

    9

  • jubalong70

    7

Mest aktive i denne tråden

Ut fra nicket ditt å dømme er du konen i denne situasjonen og da sier jeg - "Hva for et svar var det å komme med da???" Hadde min kjære spurt om jeg ville han skulle skifte til vinterdekk på bilen min hadde jeg gitt ham et stort kyss og takket ham varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nei og nei!

Så bytt dekk selv da, sure kjerringhelvete. Tror du at stemninga blir bedre av å svare som ei bitter nepe? Ta deg sammen, og si unnskyld. Og at du vil sette pris på om han hjelper deg å legge om dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mann for sin hatt

Neimen ikke rart det er så mange skilsmisser og brutte forhold rundt omkring. Tipper at den mannen ikke orker stort lenger han heller...

Skjerp deg, din innbilte intellektuelle dritkjerring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Hun: okey, og da tror du jeg kan komme til å svare, "nei, du får ikke lov å bytte, la meg skli de fire mila til jobben klokka syv i morgen tidlig"''

He, he, synes jeg ser det for meg;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hva var det denne mannen gjorde feil? Skjønte den ikke.

Det er som om kona spør mannen: "Skal jeg vaske arbeidstøyet ditt til i morgen?"

Selvfølgeligheter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva var det denne mannen gjorde feil? Skjønte den ikke.

Jeg tror feilen var at han spurte først, da han burde forstå at hun selvsagt ville at han skulle skifte dekk på bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som om kona spør mannen: "Skal jeg vaske arbeidstøyet ditt til i morgen?"

Selvfølgeligheter;)

''Det er som om kona spør mannen: "Skal jeg vaske arbeidstøyet ditt til i morgen?"

Selvfølgeligheter;)''

Skjønner ikke hvorfor det skal være en selvfølgelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror feilen var at han spurte først, da han burde forstå at hun selvsagt ville at han skulle skifte dekk på bilen...

Å himmel... Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det denne mannen gjorde feil? Skjønte den ikke.

Skrev nok ikke godt nok

Poenget mitt var. Er det veldig vanlig at mannen i et flere år langt forhold SPØR om han skal bytte til vinterdekk når kona skal ut og kjøre flere mil tidlig på morgenen og han har fått beskjed at en venn at det er fryktelig glatt ute.

Når jeg spurte hvorfor han spurte om noe sånt så svarer han at det kunne jo hende jeg ikke ville bytte.

Poenget mitt var av mannen ville sendt meg avgårde på glatta med sommerdekker tidlig på morgenen, med to barn ventende hjemme.

Tar ikke menn det ansvaret av seg selv på noe tidspunkt at de helt enkelt vet at nå er det glatt, nå er det farlig for kona mi, nå skifter jeg dekker?

Jeg spør ikke ham om jeg skal lage til middag til hans mor, om jeg skal hente verktøyet som er til reperasjon et sted jeg kjører forbi fra jobb, om han vil jeg skal hjelpe til med ting på pc som jeg vet han ikke klarer ol.

Det som ikke syntes i innlegget er at jeg har levd med en mann i flere år som sitter på sidelinjen og ser jeg stuper i grusen, så lenge jeg ikke er flink og sier hva jeg vil ha gjort eller ber om noe eller dikterer hva han skal gjøre i den situasjonen.

Noen ganger blir jeg bare så oppgitt.

Og til informasjon, det er jeg som vil ut av forholdet, og han som tviholder på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hun: okey, og da tror du jeg kan komme til å svare, "nei, du får ikke lov å bytte, la meg skli de fire mila til jobben klokka syv i morgen tidlig"''

He, he, synes jeg ser det for meg;))

Takk for ironien Hidi, nå fikk du faktisk meg til å le litt også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig innstilling fra hennes side!!!!!

Det er da normalt å spørre om sånne ting, selv om en egentlig vet svaret...

Det går an å svare hyggelig selv om en har vært gift i 6 år eller 16 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...