puppola Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Liker egentlig ikke Halloween men synes det er vanskelig å nekte ungene å delta fordi jeg ikke liker "konseptet". Derfor har jeg bestemt meg for å svelge halloween kamelen i år. Min eldste datter på 8 år skal på klassefest og min yngste datter og jeg skal hente henne på festen og etter det skal vi tre ringe på noen få dører:) Happy Halloween! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg liker heller ikke konseptet, men lar ikke mine meninger om dette føre til at snuppa blir utenfor mtp at "alle andre" feirer Halloween... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kameler blir bedre etterhvert! Litt saus og krydder - og vanen med å svelge dem, så går det som en lek.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Kameler blir bedre etterhvert! Litt saus og krydder - og vanen med å svelge dem, så går det som en lek.. Ja det er fordelen med kameler....også så søte og gode:) Har jo blitt noen etterhvert med tiden da...hadde ALDRI trodd jeg skulle være med på Halloween iallefall men man forandrer seg med åra det er nå sikert og visst:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me et moi Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg liker heller ikke konseptet, men lar ikke mine meninger om dette føre til at snuppa blir utenfor mtp at "alle andre" feirer Halloween... Mine meninger om dette (les: halloween) er såpass sterke at jeg lar barna mine "være utenfor". Har tro på at jeg de andre 364 dager i året lar dem være såpass "innenfor" at de har rygg til å bære det. Lar "alle andre" nyte dagen uten å forsure den med mine meninger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me et moi Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 ''Liker egentlig ikke Halloween '' Med å utelate egentlig så har du min mening i et nøtteskall 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Selv kan jeg ikke fordra fotball, men om mine skulle få det for seg at de har lyst å begynne med det etterhvert, så skal jeg bite det i meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg skjønner godt at barna synes det er kjempemoro. De får kle seg ut og går på dørene til hvem som helst, og får godteri. Spesielt utkledningsbiten er noe soom de gleder seg til og planlegger lenge. Så hvorfor skulle jeg ikke la de få lov til det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platina Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det gjelder å velge sine slag. Jeg har heller ikke noe til overs for Halloween, men er ikke så motstander at jeg ønsker å ta opp den kampen. Det finnes viktigere områder hvor jeg føler for å stå på prinsippene overfor ungene. Så her feries halloween. Om enn i begrensede former. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Halloween for oss har vært en lang modningsprosess over flere år. Så egentlig ingen kamel å svelge. Nå er vi helt komfortable med alt som har med halloween å gjøre. Ingen kjøpefest, men vi gjør det til en hyggelig opplevelse. Barna elsker jo å kle seg ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Her forventer jeg fullt hus. Vet at snuppa har invitert 7 pers. Vi starter kvelden med Halloweenpizza og utskjæring av gresskar. Så blir det en tur ut før de kommer tilbake og spiser Halloween-kake, godterier og ser film. Skummel film om vampyrer. Mener at den heter Twilight. Da burde kvelden være fullkommen for alle barna:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er vel ikke halloween før neste helg? Hmm.. Håper det kommer noen små rakkerunger på døra mi, de er jo så søte når de er utkledd. ) I fjor kom det ingen.. Men da bodde jeg i en leilighet i et hus, så knot å finne døra mi. skal ha litt snop på lur. Gleder meg til poden blir stor nok til dette. Jeg elsker alt som har med feiring, fest og utkledning å gjøre jeg da.. Det som feires kan, skal feires. Happy halloween! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Her forventer jeg fullt hus. Vet at snuppa har invitert 7 pers. Vi starter kvelden med Halloweenpizza og utskjæring av gresskar. Så blir det en tur ut før de kommer tilbake og spiser Halloween-kake, godterier og ser film. Skummel film om vampyrer. Mener at den heter Twilight. Da burde kvelden være fullkommen for alle barna:-) '' Skummel film om vampyrer. Mener at den heter Twilight.'' Hvor gamle er barna? Det er ikke noen barnefilm, selv om den egentlig ikke var så veldig skummel heller. Har 11-årsgrense. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 '' Skummel film om vampyrer. Mener at den heter Twilight.'' Hvor gamle er barna? Det er ikke noen barnefilm, selv om den egentlig ikke var så veldig skummel heller. Har 11-årsgrense. Barna er 11 år. Jeg har sett den. Den er jo litt skummel, men jeg synes det bør gå helt greit. Har tenkt tanken på å skrive det i invitasjonen. Kanskje greit? 4 av de 7 barna har sett filmer med 11-års grense hos oss tidligere hvor foreldrene sier at det er helt OK. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er vel ikke halloween før neste helg? Hmm.. Håper det kommer noen små rakkerunger på døra mi, de er jo så søte når de er utkledd. ) I fjor kom det ingen.. Men da bodde jeg i en leilighet i et hus, så knot å finne døra mi. skal ha litt snop på lur. Gleder meg til poden blir stor nok til dette. Jeg elsker alt som har med feiring, fest og utkledning å gjøre jeg da.. Det som feires kan, skal feires. Happy halloween! Jeg blir også skuffet om det ikke kommer noen:-) Men i år blir det uansett Halloween-fest med 8 unger (om alle kommer), så da blir det bra uansett *ler* Og det stemmer at det er neste lørdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Barna er 11 år. Jeg har sett den. Den er jo litt skummel, men jeg synes det bør gå helt greit. Har tenkt tanken på å skrive det i invitasjonen. Kanskje greit? 4 av de 7 barna har sett filmer med 11-års grense hos oss tidligere hvor foreldrene sier at det er helt OK. Er de 11 år så er det nok helt greit, filmen er jo ikke sååå skummel. ) Hadde de vært 8 år f.eks. så hadde jeg reagert sterkt om mine barn hadde sett den hos andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Er de 11 år så er det nok helt greit, filmen er jo ikke sååå skummel. ) Hadde de vært 8 år f.eks. så hadde jeg reagert sterkt om mine barn hadde sett den hos andre. Tror jeg er litt sliten i dag. Barna er 10 år skulle jeg jo skrive. Altså blir de ikke 11 før til neste år:-) På tide å ta helgen tror jeg *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 For et par år siden måtte jeg også krype til korset og akseptere halloween om enn meget motvillig. Alle kameratene til sønnen min kom på døra ferdig utkledd og da kunne jeg ikke nekte ham lenger. Han får lov å kle seg ut og gå rundt på dørene men jeg gjør ikke noe ekstra ut av dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.