Gå til innhold

Sløv helg


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Vanligvis skjer det mye, og vi er ganske aktive i helgene - men denne helga er det laber aktivitet... Jeg er ikke helt i form, og orker ikke være kreativ og initiativrik. Var hjemme fra jobb fredag, og holdt meg i ro da (lå og hvilt, sov, leste litt, så en film).

I dag gjorde jeg noen få ærender, men svetten piplet daa jeg var ferdig. Har etterpå bare gjort omtrent det samme som fredag....

ELdstemann har vært i bursdag noen timer, og har overnattingsbesøk av to kamerater. Jentene har ikke hatt særlig opplegg, stakkars, bare vært med pappaen på butikken :-(

Vi får prøve å kreke oss ut på en liten tur i morgen, i uværet. Ikke noe særlig givende å være inne to hele dager, selv om jeg ikke er i form....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har feber, synes jeg du skal ta det med ro enda en dag med god samvittighet:-)

Har ikke feber, tror jeg. Eller kanskje litt...? Har trolig virusbronkitt (var hos legen på torsdag, ikke bakterielt).

Men det er kjipt å hangle sånn - ville nesten foretrukket 3 dager med høy feber, og så frisk, i stedet for å hangle ei uke sånn som dette. Og gutten min har hanglet i tre uker :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Har ikke feber, tror jeg. Eller kanskje litt...? Har trolig virusbronkitt (var hos legen på torsdag, ikke bakterielt).

Men det er kjipt å hangle sånn - ville nesten foretrukket 3 dager med høy feber, og så frisk, i stedet for å hangle ei uke sånn som dette. Og gutten min har hanglet i tre uker :-(

Ha en riktig god bedring:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Tillat deg selv å være uopplagt :) Ungene lider ingen nød om du ikke tar dem med hit og dit. De er så store at de finner på mye selv :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tillat deg selv å være uopplagt :) Ungene lider ingen nød om du ikke tar dem med hit og dit. De er så store at de finner på mye selv :o)

Ja, de er jo det, i alle fall de to eldste. Men jeg må innrømme at jeg har dårlig samvittighet når jeg ligger i senga midt på dagen uten å være ordenlig syk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ja, de er jo det, i alle fall de to eldste. Men jeg må innrømme at jeg har dårlig samvittighet når jeg ligger i senga midt på dagen uten å være ordenlig syk...

Det betyr at du trengte det! Dårlig samvittighet er en uting vi kvinner ofte gir oss selv, uten grunn :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at du trengte det! Dårlig samvittighet er en uting vi kvinner ofte gir oss selv, uten grunn :-/

Kvinner har ikke god samvittighet før de har dårlig samvittighet, er det noe som heter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at du trengte det! Dårlig samvittighet er en uting vi kvinner ofte gir oss selv, uten grunn :-/

Du har vel rett i det :-)

Vi sitter og ser på en film om engelske soldater i Irak på TVS filmkanalen - skikkelig fæle opplevelser disse guttene får :-(((((

Håper ungene sover lenge i morgen - deilig med søndag!

Tenker mye på det du vet - hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Takk :-)

Har det forresten blitt til noe studering for deg i høst? DU snakket noe om det tidligere?

Nei, jeg leser bare det jeg synes er interesant :-)t Det vil si at jeg leser norgeshistorie (Karsten Alnes), Det jeg finner av stoff om midtøsten, landene rundt den persiske gulf. Annen historie(Noe som har med jobben min å gjøre)

Og andre type bøker innimellom. Nå skal jeg begynne på " Veien til Oxiania" Fra Midtøsten til Afghanistan via Bagdad til Teheran.

Jeg leser mye, men ikke noe som jeg kan bruke til noe. Jeg bare koser meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Kvinner har ikke god samvittighet før de har dårlig samvittighet, er det noe som heter :-)

Det er nok noe i det for mange. Jeg synes en skal tillate seg en sløv dag når en føler seg litt redusert. Prust er til vanlig svært aktiv med ungene sine, så jeg synes langt mer synd på henne enn på dem akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Du har vel rett i det :-)

Vi sitter og ser på en film om engelske soldater i Irak på TVS filmkanalen - skikkelig fæle opplevelser disse guttene får :-(((((

Håper ungene sover lenge i morgen - deilig med søndag!

Tenker mye på det du vet - hele tiden...

Mannen min ser på James Bond, og jeg orker ikke konkurrere med han ;)

Det ordner seg for snille jenter, prust :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok noe i det for mange. Jeg synes en skal tillate seg en sløv dag når en føler seg litt redusert. Prust er til vanlig svært aktiv med ungene sine, så jeg synes langt mer synd på henne enn på dem akkurat nå :)

Er det noen som har sagt noe annet? Jeg unner allle mennesker og slappe av og sløve så ofte det finnes en mulighet for det. Ikke noe galt med det- tvert i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min ser på James Bond, og jeg orker ikke konkurrere med han ;)

Det ordner seg for snille jenter, prust :o)

Ja, tror jeg må tenke helt nytt. Orker ikke kampen, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Er det noen som har sagt noe annet? Jeg unner allle mennesker og slappe av og sløve så ofte det finnes en mulighet for det. Ikke noe galt med det- tvert i mot.

''Er det noen som har sagt noe annet?''

Neeei :o) Det var ikke rettet mot deg i det hele tatt, om du trodde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Er det noen som har sagt noe annet?''

Neeei :o) Det var ikke rettet mot deg i det hele tatt, om du trodde det.

OK:-) Men det var jo et svar til meg da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

OK:-) Men det var jo et svar til meg da:-)

Ja, for jeg var enig med deg i at mange kvinner har dårlig samvittighet, men ville samtidig understreke at jeg personlig mener at prust ikke trenger å ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for jeg var enig med deg i at mange kvinner har dårlig samvittighet, men ville samtidig understreke at jeg personlig mener at prust ikke trenger å ha det.

Det er jeg helt enig med deg i :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg leser bare det jeg synes er interesant :-)t Det vil si at jeg leser norgeshistorie (Karsten Alnes), Det jeg finner av stoff om midtøsten, landene rundt den persiske gulf. Annen historie(Noe som har med jobben min å gjøre)

Og andre type bøker innimellom. Nå skal jeg begynne på " Veien til Oxiania" Fra Midtøsten til Afghanistan via Bagdad til Teheran.

Jeg leser mye, men ikke noe som jeg kan bruke til noe. Jeg bare koser meg:-)

Har du lest bøkene om Arn? Jeg syntes de var veldig spennende, og lærte mye om både Sverige og landene i midt-Østen (og kulturen) der på 1100-tallet.

Historie og kultur i en smekk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...