Gjest redie Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Min seksåring har vært litt snørrete de siste dagene. Litt feber i går kveld og i natt men ikke kjempevarm. I dag er han feberfri men fremdeles snørrete. Men han leker og er i bra form nå men snørrete, litt tett i nesa. Bør jeg holde ham hjemme fra skole opg sfo i morgen? Ikke lett å vite for det er jo ikke bare bare å ta sykt barn dager heller ved minste symptom. Hva bør jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvis han ikke har feber i kveld/natt og bare er snørrete i morgen ville jeg sendt han avgårde. Det er mange som er forkjølet og ingen grunn til å holde seg hjemme da hvis tilstanden ellers er bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er jo viktig å huske, i disse svineinfluensatider, at også helt allminnelig, vanlig forkjølelse forekommer både titt og ofte om høsten. Bruk sunn fornuft! Har ungen ikke vært skikkelig syk og er i form (bortsett fra litt snue) imorgen, så er det jo ingen grunn til å bli hjemme da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redie Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er jo viktig å huske, i disse svineinfluensatider, at også helt allminnelig, vanlig forkjølelse forekommer både titt og ofte om høsten. Bruk sunn fornuft! Har ungen ikke vært skikkelig syk og er i form (bortsett fra litt snue) imorgen, så er det jo ingen grunn til å bli hjemme da. Men den kan jo også komme mildt og en er vel like mye smittsom om en har det mildt eller ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.