Gå til innhold

Litt syk

Gjest redie

Anbefalte innlegg

Min seksåring har vært litt snørrete de siste dagene. Litt feber i går kveld og i natt men ikke kjempevarm. I dag er han feberfri men fremdeles snørrete. Men han leker og er i bra form nå men snørrete, litt tett i nesa. Bør jeg holde ham hjemme fra skole opg sfo i morgen? Ikke lett å vite for det er jo ikke bare bare å ta sykt barn dager heller ved minste symptom. Hva bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han ikke har feber i kveld/natt og bare er snørrete i morgen ville jeg sendt han avgårde. Det er mange som er forkjølet og ingen grunn til å holde seg hjemme da hvis tilstanden ellers er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo viktig å huske, i disse svineinfluensatider, at også helt allminnelig, vanlig forkjølelse forekommer både titt og ofte om høsten. Bruk sunn fornuft! Har ungen ikke vært skikkelig syk og er i form (bortsett fra litt snue) imorgen, så er det jo ingen grunn til å bli hjemme da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo viktig å huske, i disse svineinfluensatider, at også helt allminnelig, vanlig forkjølelse forekommer både titt og ofte om høsten. Bruk sunn fornuft! Har ungen ikke vært skikkelig syk og er i form (bortsett fra litt snue) imorgen, så er det jo ingen grunn til å bli hjemme da.

Men den kan jo også komme mildt og en er vel like mye smittsom om en har det mildt eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...