Gjest Morten3000 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hei! Dette begynner nesten å bli pinlig... Nærmer meg 30, men har omtrent null erfaring med det motsatte kjønn. Ser helt ok ut, er i grei form, har bra humor(mener jeg selv…) og betraktes som snill og til å stole på. Har også en grei utdanning og driver for tiden og tar etterutdanning. Problemet har vært at jeg har hatt dårlig selvtillit og vært ganske reservert. Jeg har virkelig prøvd å ta tak i min situasjon. Hadde min første "date" i fjor og var på ferietur i lag med en venninne i vår. Har også flere venninner som jeg har et veldig godt forhold til. Det er to ting som har gjort at jeg har funnet ut at noe må gjøres: 1 - Jeg ble diagnostisert med kreft. Ble heldigvis friskmeldt, men kreftsykdommen lærte meg at livet er skjørt og jeg har funnet ut at jeg må endre min situasjon. 2 – Noen episoder som har skjedd. Satt for eksempel på en uteplass og snakket med ei hyggelig jente i 5(fem!) timer. Fulgte henne hjem etterpå, men av en eller annen grunn fikk jeg det så veldig travelt med å praie en taxi hjem etter å ha kommet til døren hennes. Snakker meg om kronidiot! Ikke fikk jeg telefonnummer heller. Og dagen etterpå trodde ”alle” at det hadde vært noe på gang. Eneste som tydeligvis ikke hadde fått med seg at det var noe på gang var meg selv.. Fantastisk! I går møtte jeg en fyr som spurte meg(!!) om tips vedr. damer. Og mange har trodd at jeg er i et forhold, selv om jeg aldri har vært det. Fascinerer meg enormt. Hvis det er slik at folk tror jeg er i et forhold, tror jeg har veldig erfaring med damer – hvorfor skjer det da aldri noen ting på det området? Dette er bare noen eksempler. Et problem i dag er at jeg treffer for lite nye folk. Trener, har gått diverse kurs og er jo på byen, men det blir liksom aldri ordentlig kontakt med noen. Har funnet ut at alkoholkonsumet må ned når jeg er ute.. og så tror jeg at jeg skal slenge med på et swing-kurs.. Blir i så fall å ta steget ut av komfort-sonen.. Men det er vel det som må til. Tror også jeg bør lese meg litt opp på både kroppsspråk og sex, men da trenger jeg noen bokforslag … Det jeg er ute etter er hvordan å lese og bruke kroppsspråk, gjerne også samtale/presentasjonsteknikk og en god bok om kvinner og sex. Noen som har noe å foreslå? Ellers er jeg svært åpen for andre tips, for dette kan ikke fortsette.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/337128-trenger-tips/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvis det ikke er så alt for lenge siden episoden med dama på utestedet så er det jo ikke noe problem å finne telefonnummer når du vet adressen hennes da - jeg antar du vet fornavnet også... ) Bare søk på adressen i telefonkatalogen.no 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/337128-trenger-tips/#findComment-2834741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eksperten Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det eneste du trenger for å få med deg en kvinne hjem i sengen, er et godt utseende. Har du i tillegg en dom for vold eller annen kriminalitet, kan det vises seg å være svært positivt. Ta deg en tur til plastisk kirurg, så ordner det seg nok for deg også. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/337128-trenger-tips/#findComment-2836600 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyr 81 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ville bare si at du høres ut som en veldig hyggelig fyr, du må nok bare lære deg å hoppe litt mer ut i ting. Se "Yes man" med Jim Carrey om du ikke har sett den. Og et swingkurs er en veldig bra måte å bli kjent med folk på, bare man tør å gå over terskelen så har du en veldig bra hobby, både morsom og sosial. Er ikke lett å få bedre selvtillit, men du burde virkelig ta opp tråden med 5-timers dama Wish you all the best! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/337128-trenger-tips/#findComment-2863611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.