Gjest Heksegryta Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 På lørdagen legger jeg ungene på 6 og 7 år klokken 17 slik at vi voksne kan kose oss litt ekstra. Det er alltid et forferdelig styr å få dem til å legge seg så tidlig. Hva kan jeg gjøre for at de skal roe seg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Slå dem litt. Men bruk flat hånd, så det ikke blir blåmerker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Slå dem litt. Men bruk flat hånd, så det ikke blir blåmerker. Funker ikke litt ammis bedre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Funker ikke litt ammis bedre? Joda, men det er noe med perler og svin inne i bildet her. Man kan like gjerne bruke Gato Negro, lissom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Joda, men det er noe med perler og svin inne i bildet her. Man kan like gjerne bruke Gato Negro, lissom. Ja, kanskje man burde ha en 3-liter med chenet til slike formål? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Slå dem litt. Men bruk flat hånd, så det ikke blir blåmerker. Jeg satt og lurte på hva jeg skulle svare her - men veldig greit at du svarte først ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ja, kanskje man burde ha en 3-liter med chenet til slike formål? Nettopp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg satt og lurte på hva jeg skulle svare her - men veldig greit at du svarte først ;-) Dumme spørsmål fortjener dumme svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Slå dem litt. Men bruk flat hånd, så det ikke blir blåmerker. Jeg tenkte at jeg ikke bør le, men gjør det likevel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blanke ark Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Et alseternativ er jo at de ikke står opp i det hele tatt på lørdagene. Så får dere voksentid hele lørdagen. Og skitt au - la dem være i seng søndagen også. Når hadde dere sist voksentid ei hel helg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ja, kanskje man burde ha en 3-liter med chenet til slike formål? Ammis, hva er det? Var det en god vin du prøvde å lære meg om en gang tro? Jeg sitter og pimper på noe sur vin her i kveld, Kjøpte en ny type 3-liters dunk for en stund siden, og vi sliter virkelig med å få drukket den opp :-( Regner med at den går i gløggen neste helg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ammis, hva er det? Var det en god vin du prøvde å lære meg om en gang tro? Jeg sitter og pimper på noe sur vin her i kveld, Kjøpte en ny type 3-liters dunk for en stund siden, og vi sliter virkelig med å få drukket den opp :-( Regner med at den går i gløggen neste helg! Ammis = amarone, italiensk vin laget på tørkete druer som er helt nydelig, Og flyflys favoritt. En type vin altså, ikke en spesifik... Flyfly var med i vinklubben her engang, da ble hun umiddelbart døpt amaronedamen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ammis, hva er det? Var det en god vin du prøvde å lære meg om en gang tro? Jeg sitter og pimper på noe sur vin her i kveld, Kjøpte en ny type 3-liters dunk for en stund siden, og vi sliter virkelig med å få drukket den opp :-( Regner med at den går i gløggen neste helg! Prøv denne neste gang: http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000_MA__OJM?ProductUUID=KAUKdlENDjYAAAEkExtv9cvW&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferList 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blanke ark Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ammis = amarone, italiensk vin laget på tørkete druer som er helt nydelig, Og flyflys favoritt. En type vin altså, ikke en spesifik... Flyfly var med i vinklubben her engang, da ble hun umiddelbart døpt amaronedamen :-) Ha, ha. Var sikker på at du som potensielt god dol-mor mente hun burde amme ungene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ammis = amarone, italiensk vin laget på tørkete druer som er helt nydelig, Og flyflys favoritt. En type vin altså, ikke en spesifik... Flyfly var med i vinklubben her engang, da ble hun umiddelbart døpt amaronedamen :-) Ja, nå husker jeg du eller Mariaflyfly har fortalt om det :-) Tror ikke jeg har smakt det. Den jeg sitter og prøver å nyt heter Chill Out Lakes - Shiraz, fra California. Skal jeg alrdi kjøpe igjen :-((( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ha, ha. Var sikker på at du som potensielt god dol-mor mente hun burde amme ungene Jeg lurte faktisk på om jeg skulle foreslå det, som god dol-mor er minsten selvavvendt.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Prøv denne neste gang: http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000_MA__OJM?ProductUUID=KAUKdlENDjYAAAEkExtv9cvW&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferList Takk for tips! Har lagt den inn på favoritter. Kanskje jeg skal ha den i hus neste helg når vi skal ha smalahovefest? Men det går vel mest i øl til det salte kjøttet da, tenker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Takk for tips! Har lagt den inn på favoritter. Kanskje jeg skal ha den i hus neste helg når vi skal ha smalahovefest? Men det går vel mest i øl til det salte kjøttet da, tenker jeg. Hadde du hatt meg på smalahovefest og servert passo doble hadde jeg blitt glad! Men jeg kjenner selvfølgelig ikke dine venner. Den er fyldig og bløt, en av de rimeligere vi drikker jevnlig. Ny på boks, ihvertfall på lokalpolet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hadde du hatt meg på smalahovefest og servert passo doble hadde jeg blitt glad! Men jeg kjenner selvfølgelig ikke dine venner. Den er fyldig og bløt, en av de rimeligere vi drikker jevnlig. Ny på boks, ihvertfall på lokalpolet. Tipper 2/3 foretrekker øl, 1/3 foretrekker vin. Tenker jeg kjøper inn en sånn dunk jeg :-) Og så blir det øl i tillegg altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Tipper 2/3 foretrekker øl, 1/3 foretrekker vin. Tenker jeg kjøper inn en sånn dunk jeg :-) Og så blir det øl i tillegg altså. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.