Gå til innhold

Send Jagland på engelskkurs!


nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    28

  • Colette

    26

  • nick

    12

  • mariaflyfly

    11

Mest aktive i denne tråden

Jeg sitter å irriterer meg over det samme.

Har bodt 4 år på "engelsk" jord, og skjønner snart ikke et kvekk av hva han sier for han lesper sånn. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er direkte pinlig

Mr president, even the mightiest are abvonorable!

Han er faktisk sjef for Europarådet også. Det burde være en språktest for sånn posisjoner.

Nå sitter det en asiat der og spiller flygel. Det ser ut som om han holder på å ramle av stolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, gruer meg til å høre ham i nyhetssendinger senere i kveld. Jeg leser i nettaviser at han også tabbet seg ut med ved å være uhøflig mot fru Obama... Pinlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr president, even the mightiest are abvonorable!

Han er faktisk sjef for Europarådet også. Det burde være en språktest for sånn posisjoner.

Nå sitter det en asiat der og spiller flygel. Det ser ut som om han holder på å ramle av stolen.

Og både kongen og dronningen så ut som de skulle sovne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og både kongen og dronningen så ut som de skulle sovne

''Og både kongen og dronningen så ut som de skulle sovne''

Kanskje de har hatt en heftig natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, gruer meg til å høre ham i nyhetssendinger senere i kveld. Jeg leser i nettaviser at han også tabbet seg ut med ved å være uhøflig mot fru Obama... Pinlig.

''Huff, gruer meg til å høre ham i nyhetssendinger senere i kveld. Jeg leser i nettaviser at han også tabbet seg ut med ved å være uhøflig mot fru Obama... Pinlig.''

Ingenting å grue seg for:-) Uttalen var vel ikke 100%, men talens innhold var glitrende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Huff, gruer meg til å høre ham i nyhetssendinger senere i kveld. Jeg leser i nettaviser at han også tabbet seg ut med ved å være uhøflig mot fru Obama... Pinlig.''

Ingenting å grue seg for:-) Uttalen var vel ikke 100%, men talens innhold var glitrende:-)

Det var da enda godt :-)

Men jeg grøsser når det demonstreres til en hel verden hvor dårlig en av våre framstående personer uttaler engelsk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da enda godt :-)

Men jeg grøsser når det demonstreres til en hel verden hvor dårlig en av våre framstående personer uttaler engelsk...

Jagland er en ordentlig statsmann, og det er ikke uten grunn at han har fått den jobben han har fått. Han snakker vel ikke flytende engelsk, men jeg har hørt det mye verre:-) Bl.a. fra Thor Heyerdahl under Lillehammer-OL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jagland er en ordentlig statsmann, og det er ikke uten grunn at han har fått den jobben han har fått. Han snakker vel ikke flytende engelsk, men jeg har hørt det mye verre:-) Bl.a. fra Thor Heyerdahl under Lillehammer-OL...

Jagland fremstår som en bablende guttunge. Noen statsmann er han ikke overhodet.

At noen er verre er ingen unnskyldning. Jeg hadde faktisk problemer med å forstå hva han sa.

Er det du som skrev talen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er verre enn Petter Solberg og Thor Heyerdahl til sammen. Skulle tro nobelkomitéen hadde råd til å sende han på kurs.

Å høre han snakke engelsk er en langt mer pinlig affære enn en dobbeltepisode av Ungkaren. Jeg rødmer på hans vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jagland fremstår som en bablende guttunge. Noen statsmann er han ikke overhodet.

At noen er verre er ingen unnskyldning. Jeg hadde faktisk problemer med å forstå hva han sa.

Er det du som skrev talen?

Jeg ble ferdig med all sans for mobbing og utdriting av Jagland for over 10 år siden:-) Den gangen havnet han på sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ferdig med all sans for mobbing og utdriting av Jagland for over 10 år siden:-) Den gangen havnet han på sykehus.

Du svarte ikke på spørsmålet mitt.

At du synes synd på mannen gjør han ikke til noen statsmann. Han minner litt om Solheim, litt sånn knisende og kjeitete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarte ikke på spørsmålet mitt.

At du synes synd på mannen gjør han ikke til noen statsmann. Han minner litt om Solheim, litt sånn knisende og kjeitete.

Kanskje han blir litt coolere nå? Han heiv akkurat ned et glass med et eller annet som han rappet fra en kelner som gikk forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...