Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Nå har jeg havnet i mitt livs største krise :(

Har vært gift i snart 6 år, har 2 nydelige barn sammen.

Vi ble separert for noen måneder siden, men har hatt et kjempe godt forhold intil nylig. Hun traff en fyr og jeg traff ei jente.

Hun sier hun angrer seg grønn etter det som skjedde, det samme gjør jeg også. Begge hadde motivasjon om å provisere hverandre.

Etter det som skjedde har alt gått nedover, hun sier at det er bare meg hun elsker,å vill ha.

Når jeg viser inntresse blir hun avisende, når jeg later som jeg har det bra, blir hun helt fra seg, ringer, sender sms, tar kontakt på alle mulige måter. Da vill hun ha meg tilbake for hver en pris. men så snur det seg når jeg viser intresse.

Blir sprø snart, forstår ikke hva hun egentli vil.

Vi hadde et veldig godt ekteskap, men ble litt utbrendt etter hvert, vi er bare 25 år.....

Hva skall jeg gjøre, er det noen andre som har vert bortig det samme...

Skal jeg sattse helsa, eller lå toget gå.

Vil jo så gjerne for barnas skyld å....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34090-b%C3%B8r-jeg-satse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lyseblå

Hei goggen!

Jeg tror hun egentlig er glad i deg, men har det litt vanskelig med seg selv for tiden.

Synes du skal gi forholdet en sjangse. Ta en prat med henne og foreslå at dere får hjelp av noen utenforstående feks familievernkontoret, så kan dere få pratet sammen i ordnede former og finne ut av om dere vil satse på hverandre igjen. Frem og tilbake sånn som dere holder på nå er ikke bra for barna.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34090-b%C3%B8r-jeg-satse/#findComment-131961
Del på andre sider

Tror hennes oppførsel kan kjennes igjen av mange menn,er man overfladisk og uinteressert så er man interessant, er man direkte og viser følelser så mister de interessen. Merkelig spill dette og mange har nok opplevd de i begynnelsen av forhold og i perioder hvor man forsøker å finne tilbake til hverandre. For meg så speiler slike holdninger en veldig usikkerhet på seg selv og sine egne følelser. PÅ den ene siden så føler hun sikkert at hun ikke har opplevd så mye som hun kunne ønske og på den andre siden så er hun sikkert glad i familien dere har sammen. Tror kanskje det er på tide at du forteller hvordan du opplever situasjonen og setter et ultimatum. Hun trenger klart å finne ut hva hun vil i livet men jeg synes det ikke er rettferdig at du skal leve med denne usikkerheten inntil hun finner svaret sitt. Familieterapi kan også være en løsning, men tror kanskje det mer er hun som trenger å tenke nøye igjennom ting å stå for valget sitt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34090-b%C3%B8r-jeg-satse/#findComment-132002
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Ja, jeg vil råde deg til å satse, men på en betingelse, at du får partneren din med på en skikkelig avklaring av parforholdet deres.

Dere må snakke sammen, om hva dere vil med samlivet, og hva dere ikke kan godta. Dette gjøres ikke på en samtale.

Etter en separasjon, med nye forhold, blir det en jobb å finne ut om dere nå på en måte vil "gifte" dere på nytt!

Trenger dere drahjelp for å få til en konstruktiv dialog så oppsøk en familierådgiver som kan se saken utenfra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34090-b%C3%B8r-jeg-satse/#findComment-132061
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...