Gå til innhold

Trenger sårt veiledning...

Anbefalte innlegg

Gjest The point of no return?

Jeg er ei jente på 26 som har vært sammen med samboeren min i 5 år. Jeg har innsett mer og mer den senere tid at vi ikke er ment for hverandre. Jeg kjeder meg noe forferdelig i dette forholdet. Det finst ikke gnist mellom oss i det hele tatt. Vi er glade i hverandre men det ligner mer på et vennskap. Jeg lengter sånn etter å kjenne blodet bruse og vet ikke min arme råd. Det er så vanskelig dette. Dette er det første seriøse forholdet mitt og har ikke dumpet noen før.

Nå har det seg sånn at han skal reise bort på jobb en del uker og reiser om 6 dager. Skal jeg gjøre dette før han reiser så det er unnagjort? Eller skal jeg sitte og tvinne tommeltotter disse ukene til han kommer hjem og ta det da? Veldig usikker nå altså...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342088-trenger-s%C3%A5rt-veiledning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vær ærlig

Hvis det ikke er du som kommer til å bli boende i leiligheten dere har nå, ville jeg absolutt sagt fra før han reiser, at du flytter ut mens han er borte. Har du ingen ny leilighet, ville jeg leid et lager og flyttet inn hos en venninne.

Det kommer selvagt litt an på hva han skal gjøre på denne jobbreisen, er det er farlig oppdrag, eller han skal avslutte en stor eksamen eller noe slik, så skylder du ham kanskje å gi ham ro på denne turen. men er det en vanslig jobbreise, er det greit å bryte før han drar.

Gjest The point of no return?

Hvis det ikke er du som kommer til å bli boende i leiligheten dere har nå, ville jeg absolutt sagt fra før han reiser, at du flytter ut mens han er borte. Har du ingen ny leilighet, ville jeg leid et lager og flyttet inn hos en venninne.

Det kommer selvagt litt an på hva han skal gjøre på denne jobbreisen, er det er farlig oppdrag, eller han skal avslutte en stor eksamen eller noe slik, så skylder du ham kanskje å gi ham ro på denne turen. men er det en vanslig jobbreise, er det greit å bryte før han drar.

Nei, det er han som må flytte.

Er en helt vanlig jobbreise.

• 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...