Gjest engstelig nå Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Femåringen min har en stund hatt en del mørke prikker i øret, ytterst i øret samtidig inni øret. Får ikke vakset det bort Hva kan dette være for noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoodTimes Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Er de små, kan det jo være "hudorm". Prøv forsiktig å klemme en ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det er nok en hudorm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engstelig nå Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det er nok en hudorm. Kan så små barn få hudormer da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Kan så små barn få hudormer da? Ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engstelig nå Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ja. Er det ikke veldig uvanlig? Han har masse prikker og de ligner på hudormer. Jeg synes bare det er litt rart at en femåring kan få det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Er det ikke veldig uvanlig? Han har masse prikker og de ligner på hudormer. Jeg synes bare det er litt rart at en femåring kan få det. Noen får det, andre ikke. De som får uren hud, har litt dypere porer i huden enn de andre som ikke får det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.