Gjest Jenny36 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Typen min har vært på skiferie i en 1 uke. Han sa at det var en dame som prøvde seg på han i løpet ev ferien, men hun hadde type og han stod i mot. Han var bare "snill" og hadde det morro. Jeg ble litt sjalu og spurte om det var synd at hun hadde type. Han sa at det var det ikke, han var der for å stå på ski og jeg måtte ikke ta alt så alvorlig. Dette er 3 uker siden, og i etterkant har vi hatt to krangler som handler om at han gir sendt beskjeder om vi har en avtale og noe kommer i veien. Det er snakk om 1-2 timer i forkant. Det er saker han kunne gitt beskjed om mye tidligere. Jeg er 100 prosent sikker på at han ikke har hatt avtale med noen andre damer i denne perioden. Nå har jeg oppdaget at han sender noen meldinger til meg til en annen dame. En dame som jeg aldri har sett han har sent melding til tidligere. Han har tidligere hatt flere kvinnelige venner som jeg ikke kjenner, men det er også bare venner. Synes det er litt påfallende at han nå har fått en ny kvinnelig venn.....Jeg vet at det var en gjeng de ble kjent med på tur, men hvorfor er det bare en dame som får meldinger fra han. Jeg vil ikke spørre om dette, siden vi har hatt noen småkrangler i det siste. Vi er begge i midten av 30-årene og forholdet har vært bra frem til jul. Uroer jeg meg uten grunn? Det jeg synes er rart er at det ikke er noen menn han også har tilknyttet som nye kontakter. Det er heller ikke sikkert han har truffet henne på turen, men jeg antar det. Det dreier seg om bildemeldinger av seg selv når han er på tur.Jeg har også tenkt at han kanskje ikke vil si det til meg, fordi han vet jeg vil bli sjalu, siden jeg regerte på hun som prøvde seg på han. Men hvor vanlig er det å tilknytte en "kvinnelig venn" slik som dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/343237-grunn-til-%C3%A5-uroe-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.