Spirello Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Utålmodig og litt urolig som jeg begynner å bli nå, så må jeg spørre litt til om spiralutak og mensen.. vet du har tatt ut spiral LIllemus, og du har sikkert svart før, men finner det ikke så spør igjen. Nå er det fire uker siden jeg tok ut hormonspiralen. Blødde samme dag, en dag opphold så blødde jeg kraftig i fem dager. Ingen smerter eller murringer. Har ikke fått mensen ennå! Trodde jeg skulle komme i syklus med en gang jeg? I hvert fall få mens etter minst tre uker..? EL blir jo ikke borte når man har spiral, så burde jo max gå tre uker. Jeg tok en test lørdag som var negativ. Har mye luft i magen, er småkvalm som kommer like fort som det blir borte. Men tviler sterkt på at jeg er gravid.. Når bør jeg forvente mensen? Og når bør jeg evt. kontakte lege hvis den ikke kommer? Har syklus på 28 dager, og alltid fått mensen presis på dagen den skal komme, men noen få unntak.. Blir småtussete av dette jeg nå. vil bare komme i normalmodus igjen.. *litt oppgitt* Takk hvis du eller andre gidder å svare ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg er ikke Lillemus, nei. Men jeg er ganske sikker på at jeg i samme sit. har fått beskjed om at det kan ta 2-3 måneder før menssyklusen har normalisert seg etter fjerning av hormonspiral 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg var i normal syklus 3 uker etter den kraftige blødningen man gjerne får umiddelbart etter at spiralen er borte. Men det er sikkert ikke uvanlig om det drøyer litt. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg tok ut hormonspiral i begynnelsen av november i fjor. Blødde 6 dager. Så 6 dager uten noe. Så begynte mensen som vanlig. Dvs. at syklusene var litt rare. Men det er kanskje ikke så rart etter 10 år med hormonspiral. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg er ikke Lillemus, nei. Men jeg er ganske sikker på at jeg i samme sit. har fått beskjed om at det kan ta 2-3 måneder før menssyklusen har normalisert seg etter fjerning av hormonspiral Såpass ja.. Har inntrykk av at man skulle komme i syklus ganske kjapt jeg siden den virker lokalt.. men men.. da er det bare å smøre seg med tålmodighet da. Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.