Gjest Han gjør meg usikker... Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg begynte å date kjæresten min før jul i 2008. Rett over jul 2009 begynte vi å ha sex, men forholdet stampet og vi kom ikke lengre enn til sexen. Jeg følte egentlig at han hadde meg på "vent"... På vårparten sa en felles bekjent at ei dame han hadde truffet sommeren 2008 gjorde det slutt i oktober /november 2008, altså rett før vi begynte å date.. Dette hadde gått kraftig inn på ham, for han var visst veldig forelsket. Da jeg spurte ham i januar om han var ferdig med tidligere forhold, sa han ja. Vi fikk ikke noe skikkelig kjæresteforhold før i desember 2009. Han er sjalu og jeg er sjalu, men jeg er kun sjalu på hun han hadde et forhold til i 4 mnd i 2008.. Han sier han ikke har hatt noe kontakt med henne etter at vi startet å date.. Jeg fikk en ubehagelig følelse i sommer, at han hadde kontakt med henne, men han nektet dette. Den samme følelsen fikk jeg i høst.. Jeg føler meg som en middels nr. 2. Han har slettet henne på facebook og mobilen sin.. Likevel, i går gjorde jeg noe jeg ikke har lov til, men har tenkt på lenge.. Jeg gikk gjennom mobiltelefonen hans, både sendte meldinger, innboks og lagrede meldinger. Der fikk jeg bekreftet det jeg har følt. I sommer traff han henne tilfeldig ute og de vekslet noen ord. Noen uker etter, da han var på ferie, hadde han sendt sms til henne og spurt om hun var på hytten sin i nærheten av der han var. At han hadde lyst til å treffe henne fordi han syntes det var veldig trivelig å ha truffet henne igjen ute den lørdagen. Hun svarte da at "takk det samme, men hun var ikke på hytten, men at de fikk snakkes en dag"! Jeg var i syden en måned senere, og da lå det smser til og fra henne.. "Ta vare på deg selv" og Vi snakkes, Klem" osv.. -At hun skal ringe en kveld osv. Når jeg spør om de har hatt kontakt på sms osv, benekter han dette, og blir sur fordi jeg spør. Jeg har ikke villet si at jeg har snoket, for det slår han hardt ned på.. Likevel er det vondt å vite at jeg føler rett og at han lyver. I lagrede meldinger på mobilen hans har han lagret alle smser fra henne.. Der hun gjør det slutt og sier han er alt hun drømmer om men at hun ikke er klar for forhold, at de må være venner og se hva tiden bringer osv.. Jeg blir syk av dette. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg droppe ham eller hva skal jeg? Han blir skuffet fordi jeg ikke stoler på ham, men han lyver jo for meg.. Han sier nå han er ferdig med henne, men jeg er redd for at han springer etter, hvis hun blir single og tar kontakt med ham.. Jeg må ha hjelp til dette.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344279-han-lyver-jo-for-meg-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Helt ærlig - jeg ville droppet han. Å være reserven er aldri godt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344279-han-lyver-jo-for-meg-o/#findComment-2917056 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dolberta Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Dump ham! Han er ikke noe å samle på! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344279-han-lyver-jo-for-meg-o/#findComment-2917059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 jeg synes det virker som om du er "bedre enn ingenting".. Og det tror jeg du føler selv og.. Han blir helt sikkert sammen med henne hvis hun blir klar for forhold nå. Ville aldri funnet meg i å være min kjæres nr. 2. Finn deg en der du er nr. 1, og ikke minst den eneste fr han.. Hvis det er deg han elsker og vil være sammen med ville han ikke skrevet sms til eksen og bedt om å møte henne.. Heller ikke løyet til deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344279-han-lyver-jo-for-meg-o/#findComment-2917198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Han gjør meg usikker... Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 jeg synes det virker som om du er "bedre enn ingenting".. Og det tror jeg du føler selv og.. Han blir helt sikkert sammen med henne hvis hun blir klar for forhold nå. Ville aldri funnet meg i å være min kjæres nr. 2. Finn deg en der du er nr. 1, og ikke minst den eneste fr han.. Hvis det er deg han elsker og vil være sammen med ville han ikke skrevet sms til eksen og bedt om å møte henne.. Heller ikke løyet til deg. Ja, jeg har egentlig hatt den følelsen mer og mindre hele tida.. men så er det jo det, når man blir glad i noen.. man forsøker å se til siden og forbi det.. Jeg har likevel blitt mer og mer bevisst på at det er noe som skurrer... noe som ikke er bra for meg, og som gjør meg ulykkelig.. Denne eks-dama hans har visst ny kjæreste, men jeg er sikker på at han stuper etter henne hvis hun vinker litt med lillefingeren.. Han bedyrer sin uskyld, og sier han aldri ville vært utro mot meg, men tanken på å kun være den nest beste er uutholdelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344279-han-lyver-jo-for-meg-o/#findComment-2917307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Ja, jeg har egentlig hatt den følelsen mer og mindre hele tida.. men så er det jo det, når man blir glad i noen.. man forsøker å se til siden og forbi det.. Jeg har likevel blitt mer og mer bevisst på at det er noe som skurrer... noe som ikke er bra for meg, og som gjør meg ulykkelig.. Denne eks-dama hans har visst ny kjæreste, men jeg er sikker på at han stuper etter henne hvis hun vinker litt med lillefingeren.. Han bedyrer sin uskyld, og sier han aldri ville vært utro mot meg, men tanken på å kun være den nest beste er uutholdelig. Uff.. høres vondt ut. men hva velger du da? Være nr. 2 og deprimert av det mens du er sammen med han? Eller vil du ha kjærelighetssorg en liten periode for så å møte en du er nr. 1 for å få det kjempebra, kanskje resten av livet? Jeg hadde ikke orka å ofre mer tid på han, selv om du er glad i han.. han er sikkert glad i deg og, men ikke glad nok tydeligvis.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344279-han-lyver-jo-for-meg-o/#findComment-2917398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Han gjør meg usikker Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Uff.. høres vondt ut. men hva velger du da? Være nr. 2 og deprimert av det mens du er sammen med han? Eller vil du ha kjærelighetssorg en liten periode for så å møte en du er nr. 1 for å få det kjempebra, kanskje resten av livet? Jeg hadde ikke orka å ofre mer tid på han, selv om du er glad i han.. han er sikkert glad i deg og, men ikke glad nok tydeligvis.. Det er ganske pussig... jeg var selv dum og hadde et sidesprang for flere år siden.. Husker den gang at jeg prøvde å føre skylda over på (den gang) mannen min.. I går opplevde jeg noe av det samme. Han sier han ikke har sendt sms til henne og at han er skuffa over at jeg ikke tror på ham. I tillegg sier han at han ikke tilgir, hvis jeg har vært på mobilen hans.. DET skal liksom være verre... Han sier han er ferdig med henne. Kanskje er han det. De var sammen i to måneder. Jeg kom inn i bildet litt tidlig etter bruddet, og han sier han holdt meg på avstand, for ikke å bli såret igjen. Da han tilfeldig traff henne ute i sommer, og sendte melding til henne etter på hvor han ville treffe henne og syntes det var hyggelig å se henne igjen... Det trenger jo ikke bety at han ville bli sammen med henne igjen.. Kanskje jeg hauser alt opp.. Kanskje han ville bedradd meg... Kanskje er jeg nr. 2.. eller kanskje er jeg nummer 1...? En ting er sikkert.. vi ødelegger hverandre ved å hele tiden dvele ved fortiden.. kanskje jeg bør leve i nuet og glemme hans fortid? Kanskje bør jeg slippe ham? Det er vanskelig! Fryktelig vanskelig! Hadde bestemt meg i går, men i dag er jeg vaklende:o( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344279-han-lyver-jo-for-meg-o/#findComment-2917445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Det er ganske pussig... jeg var selv dum og hadde et sidesprang for flere år siden.. Husker den gang at jeg prøvde å føre skylda over på (den gang) mannen min.. I går opplevde jeg noe av det samme. Han sier han ikke har sendt sms til henne og at han er skuffa over at jeg ikke tror på ham. I tillegg sier han at han ikke tilgir, hvis jeg har vært på mobilen hans.. DET skal liksom være verre... Han sier han er ferdig med henne. Kanskje er han det. De var sammen i to måneder. Jeg kom inn i bildet litt tidlig etter bruddet, og han sier han holdt meg på avstand, for ikke å bli såret igjen. Da han tilfeldig traff henne ute i sommer, og sendte melding til henne etter på hvor han ville treffe henne og syntes det var hyggelig å se henne igjen... Det trenger jo ikke bety at han ville bli sammen med henne igjen.. Kanskje jeg hauser alt opp.. Kanskje han ville bedradd meg... Kanskje er jeg nr. 2.. eller kanskje er jeg nummer 1...? En ting er sikkert.. vi ødelegger hverandre ved å hele tiden dvele ved fortiden.. kanskje jeg bør leve i nuet og glemme hans fortid? Kanskje bør jeg slippe ham? Det er vanskelig! Fryktelig vanskelig! Hadde bestemt meg i går, men i dag er jeg vaklende:o( Jeg tror faktisk jeg hadde gått fra ham før det hele ble enda mer innviklet. Han er jo helt tydelig ikke ferdig med eksen sin. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344279-han-lyver-jo-for-meg-o/#findComment-2917492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Det er ganske pussig... jeg var selv dum og hadde et sidesprang for flere år siden.. Husker den gang at jeg prøvde å føre skylda over på (den gang) mannen min.. I går opplevde jeg noe av det samme. Han sier han ikke har sendt sms til henne og at han er skuffa over at jeg ikke tror på ham. I tillegg sier han at han ikke tilgir, hvis jeg har vært på mobilen hans.. DET skal liksom være verre... Han sier han er ferdig med henne. Kanskje er han det. De var sammen i to måneder. Jeg kom inn i bildet litt tidlig etter bruddet, og han sier han holdt meg på avstand, for ikke å bli såret igjen. Da han tilfeldig traff henne ute i sommer, og sendte melding til henne etter på hvor han ville treffe henne og syntes det var hyggelig å se henne igjen... Det trenger jo ikke bety at han ville bli sammen med henne igjen.. Kanskje jeg hauser alt opp.. Kanskje han ville bedradd meg... Kanskje er jeg nr. 2.. eller kanskje er jeg nummer 1...? En ting er sikkert.. vi ødelegger hverandre ved å hele tiden dvele ved fortiden.. kanskje jeg bør leve i nuet og glemme hans fortid? Kanskje bør jeg slippe ham? Det er vanskelig! Fryktelig vanskelig! Hadde bestemt meg i går, men i dag er jeg vaklende:o( Hvorfor kan han ikke tilgi at du har vært på mobilen hans? (hvis han får vite det) Fordi du da viser du ikke stoler på han, greit nok.. men du har jo rett! Du kan jo ikke stole på han! Han sier dette for å skremme deg fra å lese på mobilen hans, fordi han skjuler kontakten med henne for deg.. Nei, dette lukter ugler i mosen.. Jeg hadde blitt sur jeg og, men hadde blitt mest såra over at samboern min ikke hadde stolt på meg hvis han leste mine meldinger. Men det hadde ikke gjort noe, for har ingen hemmelige meldinger på den. Jeg ville da vite hvorfor han ikke stoler på meg, fordi han har all grunn til å gjøre det (og han gjør det). Men i ditt tilfelle er det ikke helt sånn da.. Du har lest mld hans og de er til eksen.. Hvorfor i alle dager skriver han til henne og vil møte henne hvis han er over henne? Det stemmer ikke! Jeg har ikke lyst til å møte eksen min for å være sammen med han jeg nå som jeg har ny samboer.. helt uinteressant for meg og uaktuelt med respekt for samboern min. nei, dette går på tillit og han lyver.. Og det er jo en grunn til det. Du må finne ut om du vil la deg lure lenger og for hvor lenge.. Han håper kanskje ahn vil glemme henne når han har deg, men foreløpig har han ikke det. Det er jo nylig han sendte mld til henne er det ikke? og hvis de ikke betyr noe, hvorfor vil han ikke si det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344279-han-lyver-jo-for-meg-o/#findComment-2917530 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Han gjør meg usikker... Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hvorfor kan han ikke tilgi at du har vært på mobilen hans? (hvis han får vite det) Fordi du da viser du ikke stoler på han, greit nok.. men du har jo rett! Du kan jo ikke stole på han! Han sier dette for å skremme deg fra å lese på mobilen hans, fordi han skjuler kontakten med henne for deg.. Nei, dette lukter ugler i mosen.. Jeg hadde blitt sur jeg og, men hadde blitt mest såra over at samboern min ikke hadde stolt på meg hvis han leste mine meldinger. Men det hadde ikke gjort noe, for har ingen hemmelige meldinger på den. Jeg ville da vite hvorfor han ikke stoler på meg, fordi han har all grunn til å gjøre det (og han gjør det). Men i ditt tilfelle er det ikke helt sånn da.. Du har lest mld hans og de er til eksen.. Hvorfor i alle dager skriver han til henne og vil møte henne hvis han er over henne? Det stemmer ikke! Jeg har ikke lyst til å møte eksen min for å være sammen med han jeg nå som jeg har ny samboer.. helt uinteressant for meg og uaktuelt med respekt for samboern min. nei, dette går på tillit og han lyver.. Og det er jo en grunn til det. Du må finne ut om du vil la deg lure lenger og for hvor lenge.. Han håper kanskje ahn vil glemme henne når han har deg, men foreløpig har han ikke det. Det er jo nylig han sendte mld til henne er det ikke? og hvis de ikke betyr noe, hvorfor vil han ikke si det? Neida, det var i begynnelsen av august han sendte melding til henne.. men de traff hverandre ikke. Det lå også sms'er der fra 1. september, men disse gikk mer på "hvordan står det til".. Etter dette var det ingen på mobilen hans som jeg så.. Tilsammen var det vel 4 mld. til henne fra ham og tilsvarende fra henne. -I tillegg er det lagret en del sms'er fra bruddet og rett etter.. -Må sies at det også er lagret meldinger fra meg der, og stort sett har alle smser jeg har sendt ham i innboksen.. Vi ble ikke ordentelig sammen før i desember, selv om vi har heng sammen et års tid før det.. sexen hadde vi jo, men han var aldri veldig pågående.. Det var han som kom og ville bli sammen med meg i desember... Uff.. at mennesker på 40 kan være så barnslige... Jeg vet at hun er i et nytt forhold nå, som har vart siden september 09. Han visste ikke det, så jeg tror strengt tatt ikke de har kontakt nå.. Men det er dette at han ikke har sagt sannheten til meg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344279-han-lyver-jo-for-meg-o/#findComment-2917534 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest du vet det egentlig Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Du vet egentlig hva det korrekte er å gjøre i dette tilfellet. Du synes bare det er vanskelig å følge magefølelsen. Det er helt klart at han fremdeles har følelser for denne kvinnen. Og ja... han lyver jo for deg. Gidder du virkelig å skulle gå rundt og føle deg som en reservedame for han? Hold deg for god for det. Du fortjener mye bedre. Kvitt deg med han! Det blir pyton og sikkert med litt kjærlighetssorg en periode. Men det vil bli MYE verre om du skal gå å bli nedpsyket av en type som lyver for deg og bare har deg i reserve. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344279-han-lyver-jo-for-meg-o/#findComment-2918989 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.