Gå til innhold

passbilder i arendal

Gjest må få tatt dem fort

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

brilleslangen

nå er ikke jeg kjent i arendal, men jeg vil tippe det finnes en fotograf. så hvis du kan vente til i morgen, erdet bare å møte opp hos fotografen, og si at du trenger passfoto, så ordnes det helt sikkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arendalsjente

Elite foto nede i byen tar passfoto. Ellers kan man sikkert ta dem hos de fleste fotobutikker på diverse sentere (Harebakken mm).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Jeg brukte 400 kr på passbilder til meg og barna for så å finne ut at de tar bilder på politistasjonen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest må få dem fort

Hvis det er til pass, så tror jeg de tar de direkte hos politiet.

Med vennlig hilsen

Dette vet jeg, men det er ikke til pass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest må få tatt dem fort.

Elite foto nede i byen tar passfoto. Ellers kan man sikkert ta dem hos de fleste fotobutikker på diverse sentere (Harebakken mm).

Elite vet jeg hvor er! Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte 400 kr på passbilder til meg og barna for så å finne ut at de tar bilder på politistasjonen....

Det er kun til pass man kan ta på politistasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er ikke jeg kjent i arendal, men jeg vil tippe det finnes en fotograf. så hvis du kan vente til i morgen, erdet bare å møte opp hos fotografen, og si at du trenger passfoto, så ordnes det helt sikkert

Er ikke så veldig kjent i arendal, men er her nå og trenger bilder. Derfor trengte jeg eksakte steder. Elite kan visst ta passbilder, da slipper jeg å ringe rundt for å høre med alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Det er kun til pass man kan ta på politistasjonen.

ja, det var passbilder det var snakk om og da trodde jeg hun skulle bruke de til pass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...