Gå til innhold

Når fohold ryker

Gjest Ikke lett å avslutte forhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke lett å avslutte forhold

De har vært samboere i 7 år. Han eier huset og det meste av møblene. Han har betalt det meste av regninger på huset.

Hun har holdt familien med mat, hygieneartikler, noe utskeielser utenfor huset osv.

Nå skal de flytte fra hverandre. Hun skal flytte ut.

Han hun krav på noe etter disse 7 årene, eller har hun nå kun kofferten og et par esker og et tv. hun har kjøpt?

Det er ikke skrevet samboerkontrakt. Ikke gifte. Ikke felles barn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344595-n%C3%A5r-fohold-ryker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har ikke rett på noe som helst. Jeg begriper ikke de kvinner som velger en slik løsning. Hun har fødd på han slik at han kan bruke pengene sine på verdier, så nå går hun ut av forholdet tomhent som mange andre kvinner. Jeg synes ikke synd på henne, for det er lov å bruke hodet, og ikke la seg utnytte.

Hun har ikke rett på noe som helst. Jeg begriper ikke de kvinner som velger en slik løsning. Hun har fødd på han slik at han kan bruke pengene sine på verdier, så nå går hun ut av forholdet tomhent som mange andre kvinner. Jeg synes ikke synd på henne, for det er lov å bruke hodet, og ikke la seg utnytte.

Har hun betalt på strøm,renovasjon og kommunale avgifter? Hvis hun ikke har betalt mer en halvparten på dette, er fordelingen grei og hun burde ha greid å spare ganske mye penger i løpet av disse årene de har bodd sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...