Gå til innhold

Hidi og andre.. om dere kjente meg...


Gjest muslimen..?

Anbefalte innlegg

Gjest men du vil vel bedras

Du trakasserer andre mennesker (ikke bare personangrepene dine mot meg, men tilfeldige nordmenn som ikke er ariske), så ikke snakk om Hitler til meg.

Gjeeeesp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 386
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    144

  • Colette

    25

  • Angustia

    6

  • Mrs. Wallace

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest alltid beredt

Benekter du at Frp er det mest innvandrerkritiske partiet i Norge (bortsett fra noen småpartier som er enda mer ekstreme)?

Nei, men jeg kan ikke se at FRPs eksistens har noe å si for resultatene av integreringen av innvandrere i landet. Du svarer ikke på spørsmålene. Har du kunnskap om at integreringen var mer vellykket da FRP hadde mindre makt? Dersom din påstand stemmer så er det rart at i et sosialdemokratisk land som Norge så er de fleste somaliere på en offentlig ytelse, mens i liberalistiske USA så er de fleste i jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud.... Hvorfor er denne forskningen på frp-velgere og iq "godkjent" av dere, mens forskning som setter innvandrere i dårlig lys _ikke_ godkjent?

Ser du/dere ikke hvor dumt det blir?

Fordi forskningen som ble presentert om innvandrere ble presentert "feil vei". Derfor.

Og fordi man melder seg frivillig inn i politiske parti (enten det er Frp eller Sv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillibeth

Skrev du det, eller skrev du det ikke?

Ja. Da var det også opprinnelsen jeg snakket om. Men bare vri og vreng på det du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest men du vil vel bedras

De ER norske av utseende. Alle norske statsborgere er, per definisjon, norske av utseende. Det er jo, per definisjon, slik nordmenn ser ut.

At du har sovet de siste 300 årene, tilsynelatende, og derfor ikke er oppdatert, kan du ikke skylde på andre for .

Alt handler bare om definisjonsspørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillibeth

Når folk skriver at svarte personer ikke kan være norske fordi de har svart hud, så er det faktisk verd å synliggjøre. Det sier veldig mye om hvordan resten av det hun skriver skal tolkes.

Også er det viktig at andre får se at slike horrible holdninger fremdeles eksisterer i samfunnet i dag.

Med vennlig hilsen

Jeg sier at en person som er svart ikke er av norsk opprinnelse fordi om han har statsborgerskap, men du VIL ikke forstå hva jeg sier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Da var det også opprinnelsen jeg snakket om. Men bare vri og vreng på det du.

Du skrev ikke om "opprinnelsen" (det er åpenbart at noen som er født i Afrika ikke senere blir født et annet sted), men hvorvidt en person med svart hud kunne være norsk.

Du har skrevet: "Selvfølgelig er ikke en helt svart person norsk. Det kan vel alle se."

Ser du? Det gikk på HUDFARGEN (noe man kan "se") og ikke opprinnelsen.

Så det er altså du som "vrir og vrenger".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier at en person som er svart ikke er av norsk opprinnelse fordi om han har statsborgerskap, men du VIL ikke forstå hva jeg sier....

Du har skrevet: "Selvfølgelig er ikke en helt svart person norsk. Det kan vel alle se."

Dette handler ikke om "opprinnelse" (man ser ikke hvor folk er født), men at de hadde svart hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest men du vil vel bedras

Frp representerer ikke liberalisme (det er lenge siden), men populisme, og overformynderi (skaut-saken), i tillegg til at de nører opp under fordommer som eksisterer i befolkningen for å vinne stemmer.

Så jo, så lenge Frp har vært med på ting som "Innvandrer-show", og demoniserer innvandrere, så gjør de det vanskeligere for innvandrere å få jobb.

''Frp representerer ikke liberalisme (det er lenge siden), men populisme, og overformynderi (skaut-saken), i tillegg til at de nører opp under fordommer som eksisterer i befolkningen for å vinne stemmer''

Å? Har du "bevis" på det, Sør? Eller bare synser du nå? Det er vel ikke fordommene dine som kommer til syne her, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt handler bare om definisjonsspørsmål.

Det handler om at du ønsker å fremstå som "norskere" enn andre nordmenn.

Med tanke på det du har skrevet har du kun lykkes å fremstå som mer kunnskapsløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillibeth

Du skrev ikke om "opprinnelsen" (det er åpenbart at noen som er født i Afrika ikke senere blir født et annet sted), men hvorvidt en person med svart hud kunne være norsk.

Du har skrevet: "Selvfølgelig er ikke en helt svart person norsk. Det kan vel alle se."

Ser du? Det gikk på HUDFARGEN (noe man kan "se") og ikke opprinnelsen.

Så det er altså du som "vrir og vrenger".

Hjelpe meg. Er du helt på jordet?? Du må være perfekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo... Hvor dumme kan folk egentlig bli? Selvsagt er venninnene dine opprinnelig koreanske selv om de ble adoptert til Norge.

*dåne*

Ikke prøv å vrenge på det. Vi snakker ikke om "opprinnelig" (ingen benekter hvor de er født), men hvorvidt de er norske nå.

Mener du at et barn som ble adoptert fra Korea for 5 år siden er 100% norsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillibeth

Du har skrevet: "Selvfølgelig er ikke en helt svart person norsk. Det kan vel alle se."

Dette handler ikke om "opprinnelse" (man ser ikke hvor folk er født), men at de hadde svart hud.

Jeg gir opp... Fortsett med påstandene dine du.Jeg gir iallefall opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg kan ikke se at FRPs eksistens har noe å si for resultatene av integreringen av innvandrere i landet. Du svarer ikke på spørsmålene. Har du kunnskap om at integreringen var mer vellykket da FRP hadde mindre makt? Dersom din påstand stemmer så er det rart at i et sosialdemokratisk land som Norge så er de fleste somaliere på en offentlig ytelse, mens i liberalistiske USA så er de fleste i jobb...

Frp er ikke liberalistisk. Tvertimot.

Så siden du nå er enig i at Frp er det mest innvandrerfiendtlige partiet, så er det ingen overraskelse at Frpere som er arbeidsgivere er mer skeptiske til innvandrere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingen signatur nå

Du kommer ikke med noen "Sannhet", bare surt oppgulp. Og det later til du ikke tåler sannheten.

Det er litt "morsomt" når du endelig forstår at du ikke er så spesiell. Du er ikke "norskere", "bedre" eller på annen måte priviligert over f. eks. noen som er adoptert fra Korea.

Det er tydelig at du som antakelig er adoptert fra Korea har møtt noen som har spurt deg hvor du _egentlig_ kommer fra.

Da ble du vel såret da, tenker jeg. For å spørre om sånt er jo forkastelig og hårreisende. For du ER jo norsk! Iallefall inni deg. Men utenpå er du faktisk koreansk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest men du vil vel bedras

Ikke prøv å vrenge på det. Vi snakker ikke om "opprinnelig" (ingen benekter hvor de er født), men hvorvidt de er norske nå.

Mener du at et barn som ble adoptert fra Korea for 5 år siden er 100% norsk?

Det vet du vel at jeg ikke gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg. Er du helt på jordet?? Du må være perfekt...

Neida, jeg husker jo bare hva du skrev nedenfor, og ser at du nå benekter det.

Er du da enig i at en svart person kan bli 100% norsk, siden du påstår at det du skrev gjaldt "opprinnelse"?

Ja, eller nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet du vel at jeg ikke gjør.

Nettopp. Likevel forsøkte du å få det til å se ut som at det kun var snakk om "opprinnelse".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Frp representerer ikke liberalisme (det er lenge siden), men populisme, og overformynderi (skaut-saken), i tillegg til at de nører opp under fordommer som eksisterer i befolkningen for å vinne stemmer''

Å? Har du "bevis" på det, Sør? Eller bare synser du nå? Det er vel ikke fordommene dine som kommer til syne her, vel?

Jada, i bøtter og spann.

"Snik-islamiserings"-uttalelsene til Siv Jensen, for eksempel. Jeg så alle 10 plukket fra hverandre, enten som løgn eller totalt irrelevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...