Gå til innhold

Hidi og andre.. om dere kjente meg...


Gjest muslimen..?

Anbefalte innlegg

Gjest segunda

Det er iallefall ingen "fordom" å mene at f.eks.en etnisk pakistaner ikke ser norsk ut selv om vedkommende er 3. generasjons innvandrer og altså født og oppvokst her i landet. For det er jo bare sannhet.

Og det ER også en sannhet at mørkhudete innvandrere skårer høyere på kriminalstatistikken her til lands sett i forhold til gruppeantallet.

Det ER også en sannhet at de fleste innvandrere mottar trygd.

Jo det er helt feil å si at en med pakistansk opprinnelse ikke ser norsk ut. En ansatt i en barnehage mente at de barna som ikke var etnisk norske var de som hadde foreldre som snakket med aksent. Høyere krav har vi ikke til utdannet barnehagepersonell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 386
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    144

  • Colette

    25

  • Angustia

    6

  • Mrs. Wallace

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest segunda

Ta deg en stoooor dose av testosteronhemmende medisiner, ja kastrer deg, så kanskje du forstår litt bedre og blir litt mer ydmyk for at andre må få lov til å mener annerledes enn deg.

Jeg synes nemlig DU er full av fordommer ovenfor folk som ikke mener det samme som deg. Det viser innleggene dine helt tydelig.

Slik jeg har lest dine innlegg så har DU fordommer så det suser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person som er født i Afrika er ikke norsk. Er du helt blåst??

Hvorvidt de er norsk eller ei avgjøres av statsborgerskap, og ikke fødested. Har man norsk statsborgerskap er man 100% norsk.

Så enkelt er det.

At du tror det er noe annet, må du ta ansvar for selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillibeth

Hva med noen argumenter, og å diskutere sak? Kan du det?

Er det noen vits i å komme med argumenter da?? Du er fordømmende du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillibeth

Hvorvidt de er norsk eller ei avgjøres av statsborgerskap, og ikke fødested. Har man norsk statsborgerskap er man 100% norsk.

Så enkelt er det.

At du tror det er noe annet, må du ta ansvar for selv.

Det når tydeligvis ikke inn hos alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Det er jo helt håpløst å diskutere noe med deg. Selvfølgelig er ikke en helt svart person norsk. Det kan vel alle se. Man er ikke rasist av den grunn.

Jeg har store problemer med å se at en person som er født i Norge og er norsk statsborgerskap ikke er helt norsk. Hva slags tull er dette. Hvis ikke dette er fordommer vet jeg ikke hva fordommer er, og ja hva med barn som er helt mørkhudede og blir adoptert til Norge skal de ikke være HELT norske - bare halvt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta deg en stoooor dose av testosteronhemmende medisiner, ja kastrer deg, så kanskje du forstår litt bedre og blir litt mer ydmyk for at andre må få lov til å mener annerledes enn deg.

Jeg synes nemlig DU er full av fordommer ovenfor folk som ikke mener det samme som deg. Det viser innleggene dine helt tydelig.

Du skriver: "Ta deg en stoooor dose av testosteronhemmende medisiner, ja kastrer deg, "

Ja, der ser man hvordan hjernen din "fungerer".

Du har ikke argumenter, så nå er du redusert til å trakassere dine medforumister.

Så utrolig pinlig for deg. Hvorfor ikke bare innrømme at du tok feil, i stedet for å fremstå som en idiot som må skrive slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Det er jo helt håpløst å diskutere noe med deg. Selvfølgelig er ikke en helt svart person norsk. Det kan vel alle se. Man er ikke rasist av den grunn.

''Selvfølgelig er ikke en helt svart person norsk. Det kan vel alle se. Man er ikke rasist av den grunn.''

Så en helt svart person som har norske foreldre, norsk statsborgerskap, norsk utdanning og er født i Norge - kan allikevel aldri bli norsk for deg?

Fy faen, det er triste greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Det når tydeligvis ikke inn hos alle.

Hvis ikke har så lav IQ at du har det som unnskyldning så bør du skamme deg og det stort. DU har ingen rett på å kalle deg norsk fremfor andre nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillibeth

Han er kanskje indisk av opprinnelse (ingen har benektet det), men han er fremdeles 100% norsk, hvis han har norsk statsborgerskap.

(Vi diskuterer ikke hva folk er "av opprinnelse", men hva de er nå.)

Du diskuterer ikke opprinnelse, mener du? Det gjør nemlig jeg. Ergo er en inder en inder opprinnelig om han har aldri så mye norsk statsborgerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Er det noen vits i å komme med argumenter da?? Du er fordømmende du.

Hvis du velger Frp, kan hende at du har lav IQ som unnskyldning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest men du vil vel bedras

Dine uttalelser faller heldigvis på sin egen urimelighet.

Hallo... Hvor dumme kan folk egentlig bli? Selvsagt er venninnene dine opprinnelig koreanske selv om de ble adoptert til Norge.

*dåne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen vits i å komme med argumenter da?? Du er fordømmende du.

Det er du, ikke jeg, som skriver du er "norskere" enn andre nordmenn.

Og det er du som ikke argumenterer, men går til personangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrs. Wallace

Nei, jeg mener rase. Så et meget interessant program som gikk i televisjonen (NRK 2?) for et års tid siden. Tror det het "Racemedicin", hvor det ble videnskapelig bevist at ulike medisiner fungerer bedre på ulike raser. Man slikt vil man ikke snakke om nu for tiden.

Kanskje du bør ta en titt på denne siden.

http://www.understandingrace.org/humvar/race_humvar.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillibeth

Det er du, ikke jeg, som skriver du er "norskere" enn andre nordmenn.

Og det er du som ikke argumenterer, men går til personangrep.

Hvor har jeg sagt jeg er norskere enn noen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest men du vil vel bedras

Du skriver: "Ta deg en stoooor dose av testosteronhemmende medisiner, ja kastrer deg, "

Ja, der ser man hvordan hjernen din "fungerer".

Du har ikke argumenter, så nå er du redusert til å trakassere dine medforumister.

Så utrolig pinlig for deg. Hvorfor ikke bare innrømme at du tok feil, i stedet for å fremstå som en idiot som må skrive slikt?

Det er DU som fremstår som en idiot, Sør. Du og dine meningsfeller.

Hvorfor ikke bare legge ned våpnene å respektere hverandres meninger. Vi blir aldri enige likevel. Og det er helt greit for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det når tydeligvis ikke inn hos alle.

Nei, og det er ikke alle som klarer eksamen på gymnas heller.

Det betyr ikke at det er eksamen det er noe galt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest men du vil vel bedras

Hvis du velger Frp, kan hende at du har lav IQ som unnskyldning.

''Hvis du velger Frp, kan hende at du har lav IQ som unnskyldning''

Hva? Og du er ikke fordomsfull? Neeeeida....

*rister på hodet av oppgitthet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er DU som fremstår som en idiot, Sør. Du og dine meningsfeller.

Hvorfor ikke bare legge ned våpnene å respektere hverandres meninger. Vi blir aldri enige likevel. Og det er helt greit for meg.

Nei, fordi jeg har argumenter. Du kan være uenig i dem, men du har ikke presentert noen motargumenter.

Derimot har du oppført deg som en idiot med det du skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...