Gjest Mettelis Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kjæresten og jeg har et avstandsforhold, jeg er overbevist om at det er han jeg vil ha. Men han har gjort det slutt to ganger, begge gangene har han ringt meg etter noen få dager og angret, han klarer ikke å la meg gå..og jeg har kommet tilbake, jeg jo helt oppslukt i mannen.. Men alt er ikke bra, han er veldig frem og tilbake, en dag er jeg ALT for han, og han er SÅ glad for at jeg er kjæresten hans, andre dager tviler han og sier at det er pga avstanden, det har ingenting med meg å gjøre..ingen av oss kan flytte i nærmeste fremtid pga jobb. Nå har jeg funnet ut at han har fortalt venner at han ikke er forelsket i meg, men savner meg om han gjør det slutt. Er det mulig? jeg bor langt vekke, hvis han ikke er forelsket i meg hadde han vel ikke "orket" å ringe meg to ganger for at vi skulle bli kjærester igjen? da hadde han vel funnet seg en der han bor (det mangler ikke på tilbud, han er en veldig flott og attraktiv mann) Og hvorfor sier han ikke til meg at han ikke har de rette følelsene? hvorfor sier han at det kun er pga avstanden han synes det er tøft? Hva tror dere? Snakker han sant til meg eller kameratene? Jeg skjønner ingenting..kan ikke fortelle han at jeg vet hva han sier til vennene sine.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345309-kan-man-tolke-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest min mening er slik Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det er jo tydelig at han ikke vet hva han vil. For meg virker han ustabil og noe umoden. Hvor gamle er dere forresten? Ikke at alder alltid har noe å si for hvor moden en er vel og merke... En god måte å se på hvordan han vil oppføre seg mot deg i fremtiden er å se på hvordan han har oppført seg i fortiden. Hvis du forstår hva jeg mener? Det er gjerne et mønster i oppførselen til folk. Hvor mye tid vil du gi han? Husk at du også har en bestemmelsesrett i dette forholdet. Alt skal ikke avhenge av han og hva han "bestemmer" seg for. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345309-kan-man-tolke-dette/#findComment-2931231 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mettelis Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det er jo tydelig at han ikke vet hva han vil. For meg virker han ustabil og noe umoden. Hvor gamle er dere forresten? Ikke at alder alltid har noe å si for hvor moden en er vel og merke... En god måte å se på hvordan han vil oppføre seg mot deg i fremtiden er å se på hvordan han har oppført seg i fortiden. Hvis du forstår hva jeg mener? Det er gjerne et mønster i oppførselen til folk. Hvor mye tid vil du gi han? Husk at du også har en bestemmelsesrett i dette forholdet. Alt skal ikke avhenge av han og hva han "bestemmer" seg for. Takk for svar. Han er faktisk 38 år...jeg er en del yngre. Skjønner bare ikke at det er mulig å fortelle meg hvor glad han er for at han har meg og at han vil ha meg hos han hver dag, men til andre sier han at han ikke er forelsket. Han vet vel ikke hva han vil, men jeg skjønner bare ikke at det er mulig å ikke kunne kjenne nok på følelsene sine til å kunne ta et valg.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/345309-kan-man-tolke-dette/#findComment-2931266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.