Gjest ammemamman Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Funker ikke dette hvis barnet noen ganger sover i 6-7 timer i strekk om natta? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det funker vel egentlig best hvis man er så totalt utmattet at man ikke orker gjøre noe som helst!;-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 http://www.doktoronline.no/qa/forum/38/qa538723.html Svigermoren min hadde strevd litt med å få barn nr. to (som jeg er gift med), og trodde ikke hun ville bli gravid så lenge hun ammet ham. Det er 13 måneder mellom ham og lillebroren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneMalene Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det funker ikke i det hele tatt. For sikkerhets skyld prøvde jeg to ganger. Hilsen en mamma med 2x2 gutter...puh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg har hørt om så mange som har blitt gravide tross fullamming at jeg aldri i verden hadde brukt det som prevensjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ammemamman Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg har hørt om så mange som har blitt gravide tross fullamming at jeg aldri i verden hadde brukt det som prevensjon. OK, bør jeg ta en graviditetstest da siden jeg ikke vet om jeg er blitt gravd eller ikke? Hva er evt indikasjonen på graviditet nå som mensen uansett er borte? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.