Gjest 000000000 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Da skjedde det som ikke skal skje! Minsten på 11 mnd raste ned trappa. Vi har grind og alt mulig, men det skjedde altså alikevel.Nå sitter jeg med verdens værste samvittighet og føler meg som en elendig mor og det er jeg kanskje også. Sånt skal jo ikke skje!!!! Ser ut som det har gått bra med minsten.Røde merker i hode, men skrek med en gang og etter litt trøst lekte han og var blid og fornøyd. Måtte bare lufte litt.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Slike episoder er fæle. Trøst deg med nesten alle har opplevd at ungene har skadet seg fordi vi voksne ikke har hatt 100% oversikt til enhver tid. Heldigvis så går det som regel bra. :-) Det ene barnet her hadde "klippekort" på legevakta i 1-årsalderen. Hun er født klåfingret med stor utforskertrang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest harikkenickfortiden Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Slike episoder er fæle. Trøst deg med nesten alle har opplevd at ungene har skadet seg fordi vi voksne ikke har hatt 100% oversikt til enhver tid. Heldigvis så går det som regel bra. :-) Det ene barnet her hadde "klippekort" på legevakta i 1-årsalderen. Hun er født klåfingret med stor utforskertrang. uff stakkars dere, det er ikke noe gøy det der. Men nå gikk det bra! Du er ikke noe dårlig mor. da min minste var i omtrent samme alder, satt hun på en slik gåbil. dessverre datt hun av, slo seg veldig i munnen. etter ett år ble en av framtennene hun slo; blå. etter en stund ble det betennelse. i en alder av fire år måtte hun trekke den tanna hos tannlegen,( hun lærte av den grunn aldri å plystre). en forferdelig tid... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det går så fint så. Dette er bare første gangen av mange at han kommer til å gå på trynet med tilhørende skrubbsår og blåmerker. ) Du er slett ingen dårlig mamma - dette skjer de aller fleste av oss opptil flere ganger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 De fleste av oss er nok dårlige mødre da. Heldigvis går det oftest bra. Selv har jeg kanskje vært litt heldig. Fant ho langt oppe i en gardintrapp lenge før ho var 1 år. (Men ho datt heldigvis ikke ned). Har også funnet henne i trappa noen ganger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 000000000 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det går så fint så. Dette er bare første gangen av mange at han kommer til å gå på trynet med tilhørende skrubbsår og blåmerker. ) Du er slett ingen dårlig mamma - dette skjer de aller fleste av oss opptil flere ganger. Jeg har jo en gutt på 4,5 år også så jeg vet jo egentlig at det blir litt knall og fall, men like pyton alikevel :-) Takk for oppmuntringene :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det har skjedd de fleste av oss det, og jevnt over er vi gode mammaer ) Guttungen ramlet ned trappa og fikk en stor blå kul i panna. For en stund siden var jeg på besøk hos tantungen min, han kom seilende ned trappa han også. Så det skjer. Skriv det på uhellkontoen du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Vet du, det der kommer til å skje igjen - og det har ingenting med at du er noen dårlig mor å gjøre! Barn ramler og de slår seg. Det skal ganske mye til før det er alvorlig. Du kan ikke gardere deg mot slikt "Trøsten" kan være at når barnet virkelig begynner å gå, så kommer det til å slå seg mange ganger om dagen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest verinoca Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 En dårlig mor ville ikke satt opp grind, og ville heller ikke fått spesielt vonde følelser rundt dette. Du reagerer derimot som en god mor gjør - til tross for at du ikke har gjort noe feil i det hele tatt. Skjønner følelsene dine så godt, sånn er det å ha barn. Godt og vondt. :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg tror dette kommer til å lette samvittigheten din en god del hakk!! Sist jeg var på helsestasjonen så fikk vi info om ulykker som var relatert til alderstrinnet (min er også 11 mnd nå). Jeg ble ganske så forskrekket da helsesøster kom til ulykker i trapp og innrømmet at et av hennes barn hadde falt ned trappa fordi hun ikke hadde villet sette opp grind i det nye huset sitt!! Så ikke ha dårlig samvittighet du! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Nei, sånt skal ikke skje, det er sikkert alle enige i. Men uansett så skjer uhell, og vi er bare mennesker! Jentungen min skulle heller ikke ha klatret opp i storesøsters køyeseng og ramlet ned da ho var 1 år, men det skjedde likevel. I et uopperksomt øyeblikk.....Gikk heldigvis helt fint det også :-) Og nei, du er helt sikkert ikke en dårlig mor ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.