Gå til innhold

Mobbet fordi hun er hvit


Gjest speer

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia

Nei, jeg tror heller ikke det og hvis det er slik så har jeg jo rett til å vite hva det er før jeg kan be om en unnskyldning:-)

Før jeg kan si unnskyld, skulle det stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    147

  • Adriana

    28

  • Dorthe

    25

  • morsan

    10

Mest aktive i denne tråden

Jeg skrev ikke noe om meg selv, jeg skrev at du og Segunda har lett for å bruke dette begrepet.

Men nå blander du litt Sør. Det Segunda trekker frem, har visst ikke med dette å gjøre. Hun snakker om noe som skulle ha skjedd når hun hadde en krangel med en annen doler. Jeg vet ikke hva saken gjelder.

Poenget er at jeg slettes ikke misbruker ordet "rasist", slik du forsøker å gi inntrykk av. Du kan søke gjennom DOL, og det er svært svært få ganger jeg har brukt betegnelsen rasist. Du er den første eller andre i år, tror jeg.

Det andre er at du ikke kan kritisere "segunda" for å trekke inn ting fra andre tråder når du jo gjør det samme selv, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest syns jeg

Nei, jeg tror heller ikke det og hvis det er slik så har jeg jo rett til å vite hva det er før jeg kan be om en unnskyldning:-)

det er en hersketeknikk fra henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Nei, jeg tror heller ikke det og hvis det er slik så har jeg jo rett til å vite hva det er før jeg kan be om en unnskyldning:-)

Du har sagt at det ikke er rart at jeg er ensom og du vet godt hva jeg snakker om. Jeg akter ikke å lete etter den gangen du sa det, og du viste godt for noen dager hvem du hadde snakket med.

Å diskutere andre mennesker på nettet på den måten er frekt og uforskammet og det har jeg sagt til deg før. Du såret meg, men bryr deg ikke om å si unnskyld siden du mener at jeg fortjente det. slik oppfører mobbere seg alltid, setter skylden på dem de mobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Ja, er ikke det et godt eksempel på rasisme?

He he, du tar ikke en gang en hint. Når jeg sier ok, så er det fordi jeg ikke ser noe på poeng å diskutere det med deg.

Jeg tenkte du ville bli fornøyd og gi deg hvis jeg sa "ok". At du fikk en slags prefektelese på at du hadde rett.

Jeg orker ikke å diskutere mer med deg om jeg er en rasist eller ikke,for dette vet jo du mye bedre enn meg selv, Sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Nei, jeg tror heller ikke det og hvis det er slik så har jeg jo rett til å vite hva det er før jeg kan be om en unnskyldning:-)

Ikke be om unnskyldning! Vedkommende, er til stor irritasjon hos flere brukere;)

To personer her inne som elsker å kverrulere i stedet for å diskutere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Poenget er at jeg slettes ikke misbruker ordet "rasist", slik du forsøker å gi inntrykk av. Du kan søke gjennom DOL, og det er svært svært få ganger jeg har brukt betegnelsen rasist. Du er den første eller andre i år, tror jeg.

Det andre er at du ikke kan kritisere "segunda" for å trekke inn ting fra andre tråder når du jo gjør det samme selv, ikke sant?

Det ene er en del om nettopp det tråden handler om. Tråden handler om rasisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Jeg skrev ikke noe om meg selv, jeg skrev at du og Segunda har lett for å bruke dette begrepet.

Men nå blander du litt Sør. Det Segunda trekker frem, har visst ikke med dette å gjøre. Hun snakker om noe som skulle ha skjedd når hun hadde en krangel med en annen doler. Jeg vet ikke hva saken gjelder.

Jeg snakker ikke om en krangel mellom meg og en annen doler, men en diskusjon mellom deg og en annen doler hvor dere diskutere meg. Du vet tydeligvis godt hva jeg sikter til, og burde slutte å diskutere mobbing og rasisme når du ikke behersker begrepene selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest syns jeg

Du har sagt at det ikke er rart at jeg er ensom og du vet godt hva jeg snakker om. Jeg akter ikke å lete etter den gangen du sa det, og du viste godt for noen dager hvem du hadde snakket med.

Å diskutere andre mennesker på nettet på den måten er frekt og uforskammet og det har jeg sagt til deg før. Du såret meg, men bryr deg ikke om å si unnskyld siden du mener at jeg fortjente det. slik oppfører mobbere seg alltid, setter skylden på dem de mobber.

hun vill da be om det men HVA HAR HUN GJORT DEG???du er jo ikke det pøkk bedre selv når du ikke svarer på det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Ikke be om unnskyldning! Vedkommende, er til stor irritasjon hos flere brukere;)

To personer her inne som elsker å kverrulere i stedet for å diskutere!

Tenk så irriterende du er mange ganger. Du er så uforskammet nå at Jesus ville rødme hvis han leste det du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, du tar ikke en gang en hint. Når jeg sier ok, så er det fordi jeg ikke ser noe på poeng å diskutere det med deg.

Jeg tenkte du ville bli fornøyd og gi deg hvis jeg sa "ok". At du fikk en slags prefektelese på at du hadde rett.

Jeg orker ikke å diskutere mer med deg om jeg er en rasist eller ikke,for dette vet jo du mye bedre enn meg selv, Sør.

Jeg tror du vet utmerket godt at et utsagn som "jøden er løgnaktige" er rasistisk. Ikke prøv å få det til å se ut som om det er noe jeg finner på.

Kjenner du en eneste definisjon av rasisme hvor "jødene er løgnaktige" (eller arabere, osv. ikke teller som rasisme?

Når du da skriver ''for dette vet jo du mye bedre enn meg selv, Sør.''

så er det bare et forsøk på å få det til å se ut som om det "bare" er noe jeg har funnet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Du har sagt at det ikke er rart at jeg er ensom og du vet godt hva jeg snakker om. Jeg akter ikke å lete etter den gangen du sa det, og du viste godt for noen dager hvem du hadde snakket med.

Å diskutere andre mennesker på nettet på den måten er frekt og uforskammet og det har jeg sagt til deg før. Du såret meg, men bryr deg ikke om å si unnskyld siden du mener at jeg fortjente det. slik oppfører mobbere seg alltid, setter skylden på dem de mobber.

''du viste godt for noen dager hvem du hadde snakket med''

Jeg vet godt hvem du krangler med ja, men jeg aner ikke hvilken sak du prater om.

Hvorfor vil du ikke gi meg en link. Hvorfor er du så hemmelighetsfull. Jeg kan nemlig si unnskyld jeg, men jeg må se om jeg har en grunn til det først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

hun vill da be om det men HVA HAR HUN GJORT DEG???du er jo ikke det pøkk bedre selv når du ikke svarer på det!!!

Og det har du jamen ingenting med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Ikke be om unnskyldning! Vedkommende, er til stor irritasjon hos flere brukere;)

To personer her inne som elsker å kverrulere i stedet for å diskutere!

''Vedkommende, er til stor irritasjon hos flere brukere;)''

Alle gamle brukere husker litt av hvert ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Tenk så irriterende du er mange ganger. Du er så uforskammet nå at Jesus ville rødme hvis han leste det du skriver.

''Du er så uforskammet nå at Jesus ville rødme hvis han leste det du skriver.''

All verdens guder rødmer av det du skriver....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Jeg snakker ikke om en krangel mellom meg og en annen doler, men en diskusjon mellom deg og en annen doler hvor dere diskutere meg. Du vet tydeligvis godt hva jeg sikter til, og burde slutte å diskutere mobbing og rasisme når du ikke behersker begrepene selv.

Gi meg en link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Jeg tror du vet utmerket godt at et utsagn som "jøden er løgnaktige" er rasistisk. Ikke prøv å få det til å se ut som om det er noe jeg finner på.

Kjenner du en eneste definisjon av rasisme hvor "jødene er løgnaktige" (eller arabere, osv. ikke teller som rasisme?

Når du da skriver ''for dette vet jo du mye bedre enn meg selv, Sør.''

så er det bare et forsøk på å få det til å se ut som om det "bare" er noe jeg har funnet på.

ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest syns jeg

Og det har du jamen ingenting med.

jeg tror ikke på deg,er for åpenbart at du ikke vet selv en gang hva saken gjelder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Du er så uforskammet nå at Jesus ville rødme hvis han leste det du skriver.''

All verdens guder rødmer av det du skriver....

Ta det på meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...