Gå til innhold

Mobbet fordi hun er hvit


Gjest speer

Anbefalte innlegg

Gjest segunda

''du viste godt for noen dager hvem du hadde snakket med''

Jeg vet godt hvem du krangler med ja, men jeg aner ikke hvilken sak du prater om.

Hvorfor vil du ikke gi meg en link. Hvorfor er du så hemmelighetsfull. Jeg kan nemlig si unnskyld jeg, men jeg må se om jeg har en grunn til det først.

Fordi jeg gidder ikke lete etter dine tidligere innlegg. Hvordan kan du vite hvem du snakket med når du ikke husker hva du snakker.

Det er ikke lenge siden du skrev at jeg krangler/har kranglet med alle dolere, men så er du rask å huske en jeg har kranglet med og som har matet deg med opplysninger om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    147

  • Adriana

    28

  • Dorthe

    25

  • morsan

    10

Mest aktive i denne tråden

jeg tror ikke på deg,er for åpenbart at du ikke vet selv en gang hva saken gjelder

Ta det på meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

Mobbing er et økende problem begge veier, og i mye større grad den andre veien enn du vinkler her.

Du vet hva mobbing av jøder førte til, og jeg tror ikke du tviler på at jøder noenganger mobbet andre europeere som enkelt tilfeller.

Hva er det egentlig du kverulerer om? Var det galt av Klassekampen å ta opp denne saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke be om unnskyldning! Vedkommende, er til stor irritasjon hos flere brukere;)

To personer her inne som elsker å kverrulere i stedet for å diskutere!

Ta det på meldinger, og slutt å kverulere om personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Ta det på meldinger.

Liker du å gjenta deg selv?

Jeg bestemmer selv hvor jeg vil skrive, ellers takk:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

''Du er så uforskammet nå at Jesus ville rødme hvis han leste det du skriver.''

All verdens guder rødmer av det du skriver....

Alle de andre gudene eksisterer ikke i dine øyne, bare din egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Liker du å gjenta deg selv?

Jeg bestemmer selv hvor jeg vil skrive, ellers takk:((

I Guds navn. Amen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Fordi jeg gidder ikke lete etter dine tidligere innlegg. Hvordan kan du vite hvem du snakket med når du ikke husker hva du snakker.

Det er ikke lenge siden du skrev at jeg krangler/har kranglet med alle dolere, men så er du rask å huske en jeg har kranglet med og som har matet deg med opplysninger om meg.

Jeg sier at jeg vet godt hvem du har vært sint på i årevis. Bortsett fra det, så er din historie på dol noe som har gjort et stort inntrykk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Hva er det egentlig du kverulerer om? Var det galt av Klassekampen å ta opp denne saken?

Hva er det du kverulerer om i denne tråden? Hvorfor startet du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Den kan du finne selv. Du husket hva jeg snakket om for to dager siden.

Jeg sa det samme for to dager siden som jeg sa nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig du kverulerer om? Var det galt av Klassekampen å ta opp denne saken?

Det er like galt å presentere det som om mobbing av hvite er et problem sammenlignet med mobbing av svarte, uten å nevne at mobbing av svarte er et mye større problem.

På samme måte, det ville vært feil å skrive at kvinner voldtar menn, og å presenter det som om kvinne generelt er den som voldtar.

Det du (eller klassekampen) gjør er å finne lite representative eksempler, og forsøke å generalisere dem. Man spiller på fremmedfrykt og fordommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

Jeg sier at jeg vet godt hvem du har vært sint på i årevis. Bortsett fra det, så er din historie på dol noe som har gjort et stort inntrykk :-)

Og jeg ønsker ikke å diskutere med deg siden du har såret meg før og synes ikke det er grunn til å si unnskyld.

Det gjør ikke inntrykk å late som jeg ikke har skrevet det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Og jeg ønsker ikke å diskutere med deg siden du har såret meg før og synes ikke det er grunn til å si unnskyld.

Det gjør ikke inntrykk å late som jeg ikke har skrevet det før.

Den er grei, men ikke dra saken med inn i neste tråd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Den er grei, men ikke dra saken med inn i neste tråd da.

Ikke prøv å diskutere med meg videre da. Jeg gidder ikke mer av slike arrogante overklassemegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest syns jeg

Og jeg ønsker ikke å diskutere med deg siden du har såret meg før og synes ikke det er grunn til å si unnskyld.

Det gjør ikke inntrykk å late som jeg ikke har skrevet det før.

er det mulig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på tross av at du (slik jeg forstår deg) er enig med meg, så velger du likevel å "angripe" meg, i stedet for å kritisere han/hun som startet tråden?

Men ja, det du bedriver er faktisk en opplagt hersketeknikk - fordi du stiller deg "liksom" på min side, og så kritierer du MEG, i stedet for andre. For jeg merker jo at du ikke har skrevet slikt til den jeg debatterte med.

Det var, for øvrig, det samme i minst to andre tråder.

Med vennlig hilsen

Jeg har ment å si at jeg er enig med deg i at bekjempelse av diskriminering og rasisme er svært viktig. Hvorvidt jeg er enig i det du i denne tråden sier til trådstarter eller ikke, har jeg vel ikke sagt noe om?

I utgangspunktet mener jeg at det er helt ok å linke til artikkelen i Klassekampen. Jeg tror også slike problemer trenger å løftes frem i lyset, men er neppe enig i at de er så omfattende som trådstarter ser ut til å mene.

Skjønner ikke helt hva du mener med:''Det var, for øvrig, det samme i minst to andre tråder.

''

Jeg husker at jeg har påpekt en gang at din definisjon av rasisme ikke nødvendigvis er den mest vanlige. Er det noe galt med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så irriterende du er mange ganger. Du er så uforskammet nå at Jesus ville rødme hvis han leste det du skriver.

''Tenk så irriterende du er mange ganger. Du er så uforskammet nå at Jesus ville rødme hvis han leste det du skriver.''

Huff, så intolerant og respektløst av deg "segunda"! Har forøvrig stor respekt for deg og dine synspunkter, men nå blei jeg skuffa :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...