Gå til innhold

Mobbet fordi hun er hvit


Gjest speer

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia

Du har sikkert god luktesans.

Bare til opplysning. Jeg tjener mine egne lommepenger. Gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    147

  • Adriana

    28

  • Dorthe

    25

  • frosken

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest segunda

Bare til opplysning. Jeg tjener mine egne lommepenger. Gjør du?

Hvem ellers tror du tjener dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Hvem ellers tror du tjener dem?

Jeg vet ikke. Siden du var opptatt av hvordan jeg tjener mine lommepenger, må jeg da få spørre deg om det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laffen den andre

Nei det er ikke greit, men jeg kan miste tålmodigheten.

Ja, det er jo forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten få lov til å rette litt på deg. Jeg er middelklasse.

''Jeg må nesten få lov til å rette litt på deg. Jeg er middelklasse.''

Det der må være ukas beste parering...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

Jeg vet ikke. Siden du var opptatt av hvordan jeg tjener mine lommepenger, må jeg da få spørre deg om det samme.

Jeg er mest opptatt av å få være i fred for deg og dine like. Forstår ikke hvorfor du fortsetter å diskutere med meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest opptatt av å få være i fred for deg og dine like. Forstår ikke hvorfor du fortsetter å diskutere med meg

Du kan da umulig mene at Nickløsheletida skal holde kjeft mens du skal få lov til å slenge ut av deg all den dritten du vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest syns jeg

Jeg er mest opptatt av å få være i fred for deg og dine like. Forstår ikke hvorfor du fortsetter å diskutere med meg

forstår du ikke det er du umenneskelig,hun skal drasse på skyldfølelse fordi du ikke er voksen nok å forteller hva saken gjelder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Du kan da umulig mene at Nickløsheletida skal holde kjeft mens du skal få lov til å slenge ut av deg all den dritten du vil...

Der kom den store drittslengeren på banen. Deg har jeg ingen lyst å diskutere med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Tenk så irriterende du er mange ganger. Du er så uforskammet nå at Jesus ville rødme hvis han leste det du skriver.''

Huff, så intolerant og respektløst av deg "segunda"! Har forøvrig stor respekt for deg og dine synspunkter, men nå blei jeg skuffa :-(

Hei Angustia,

Jeg tror du må lese det segunda skriver i lys av hva hidi har skrevet om kristendom, Jesus, muslimer osv.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom den store drittslengeren på banen. Deg har jeg ingen lyst å diskutere med.

Men kanskje jeg kjenner på lysten til å diskutere litt med deg når du slenger om deg med så mye dritt, noe som er helt unødvendig i denne diskusjonen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Men kanskje jeg kjenner på lysten til å diskutere litt med deg når du slenger om deg med så mye dritt, noe som er helt unødvendig i denne diskusjonen her.

Jeg orker ikke og vil ikke diskutere med deg. Dine meninger er ikke interessante for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke enig i at Sør fremmer rasistiske holdninger. Hver og en må ta ansvar hvordan de tolker det som blir skrevet og mye av det Sør skriver er tankevekkende.

Det er ikke noe greit at en ikke muslimsk jente blir nektet å være med i leken, men i denne tråden diskuteres det måten det blir fremhevet selvom slike saker er sjeldne sammenlignet med hvor mange rektorer og lærere viser rasistiske holdninger overfor minoritetselever. I dette tilfellet har jeg førstehånds kjennskap til temaet.

Det er bare det at i Oslo øst så er de hvite elevene minoritetselever... På noen skoler er det langt over 90 % med utenlandsk bakgrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke og vil ikke diskutere med deg. Dine meninger er ikke interessante for meg.

Men du sitter jo her på åpent og diskuterer og jeg har da virkelig lov å blande meg inn i debatten. Du bestemmer faktisk ikke hvem som skal svare deg eller ikke og hvis du ikke liker norske forum så kan du kanske prøve å skrive på et annet lands forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest syns jeg

Jeg orker ikke og vil ikke diskutere med deg. Dine meninger er ikke interessante for meg.

en hersker må altid ha SISTE ORD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Det er bare det at i Oslo øst så er de hvite elevene minoritetselever... På noen skoler er det langt over 90 % med utenlandsk bakgrunn.

''Det er bare det at i Oslo øst så er de hvite elevene minoritetselever... På noen skoler er det langt over 90 % med utenlandsk bakgrunn''

Da er det dustete å tro at det ikke forekommer rasisme som går ut over de hvite barna ved disse skolene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Det er bare det at i Oslo øst så er de hvite elevene minoritetselever... På noen skoler er det langt over 90 % med utenlandsk bakgrunn.

De hvite er ikke minoritetselever i det norske samfunnet. De andre er ikke en minoritet, men tilhører mange minoritetsgruppe. Hvorfor er det et problem at det er få hvite på en skole sammenlignet med at det er få mørke på andre skoler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

''Det er bare det at i Oslo øst så er de hvite elevene minoritetselever... På noen skoler er det langt over 90 % med utenlandsk bakgrunn''

Da er det dustete å tro at det ikke forekommer rasisme som går ut over de hvite barna ved disse skolene.

Det er ingen som har påstått at mobbing ikke kan ramme hvite slik som svarte, grønne eller gule. Det er ikke stor forskjell hvis en av pakistansk opprinnelse blir mobbet av en med norske forfedre eller en med somalske forfedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare det at i Oslo øst så er de hvite elevene minoritetselever... På noen skoler er det langt over 90 % med utenlandsk bakgrunn.

Jo, men på "99%" (eller deromkring) av skolene er situasjonen motsatt - man har noen få "svarte" elever, og nesten bare etnisk hvite nordmenn.

Så hvorfor så mye fokus på de få skolene i Oslo, og ikke på hvordan "svarte" elever har et på de skolene de er i mindretall.

Det er vel ikke verre å være hvit mindretallselev enn svart mindretallselev (generelt)?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...