pirko Skrevet 2. september 2000 Skrevet 2. september 2000 Penisen min er ca 14 i omkrets. Og dette tilsvarer ca. 4,5 i diameter, hvis man deler på 3,14(pi). Men det er den ikke. Den er 5,2 i diameter. Den er tydelig mye bredere enn den er høy. Er dette normalt..at penisen er urund mener jeg? 0 Siter
Fransiscka Skrevet 3. september 2000 Skrevet 3. september 2000 ?? Du har nok målt feil et sted. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. september 2000 Skrevet 4. september 2000 Det er helt normalt at penisen er bredere ene veien enn andre, slik er blant annet også kjæresten min. 0 Siter
Gjest Berthold Grünfeld Skrevet 4. september 2000 Skrevet 4. september 2000 Ja, det stemmer vel sånn passe, 2 x pi x rInformasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Grünfeld lege/psykiater 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.