Gå til innhold

Hvorfor så forskjellig på sexsyn?

Anbefalte innlegg

Gjest harru belafonte

Jeg er en mann i mellom 30 og 40 som er åpen på sex, og faktisk så deler jeg det samme synet på sexlivet med mange andre menn. Vi ønsker et åpent og varierende sexliv, men opplever at kona ikke vil noe annet enn tradisjonell sex. Mitt spørsmål er som følgende: er kvinner virkelig så bundet av det tradisjonelle eller er det bare for å vise seg frem...?!?

Fortsetter under...

Ikke godt å si årsakene til at din kone foretrekker helt ordinær sex, men jeg tror ikke det er vanlig at kvinner generelt er mindre eksperimenterende enn oss menn.

Jeg tror ikke det stemmer helt. Mange kvinner er vel så eksperimentelle, men for meg ser det ut som langt fra alle kan være det kan være det med "alle menn". Det er bare noen menn som får fram den lekenheten og nysgjerrigheten, og da står du jo der da, hvis ektemannen ikke er en av dem. Den man tenner mest på er ikke nødvendigvis den man gifter seg med.

Mener på ingen måte å antyde at det er problemet til herr og fru harru belafonte.

Er du sikker på du gir kona di nok oppmerksomhet i hverdagen? Gir du henne mulighet til virkelig å få lyst på deg? Vi kvinner trenger andre stimuli enn menn for å få opp lysten.... Jeg tror at når kvinnen virkelig har lyst, så blir hun også eksperimentell... I motsatt fall vil hun kanskje lettere bare ha det "overstått"...

Er du sikker på du gir kona di nok oppmerksomhet i hverdagen? Gir du henne mulighet til virkelig å få lyst på deg? Vi kvinner trenger andre stimuli enn menn for å få opp lysten.... Jeg tror at når kvinnen virkelig har lyst, så blir hun også eksperimentell... I motsatt fall vil hun kanskje lettere bare ha det "overstått"...

Du er en sann ekspert, togli :)

Jeg tror ikke det stemmer helt. Mange kvinner er vel så eksperimentelle, men for meg ser det ut som langt fra alle kan være det kan være det med "alle menn". Det er bare noen menn som får fram den lekenheten og nysgjerrigheten, og da står du jo der da, hvis ektemannen ikke er en av dem. Den man tenner mest på er ikke nødvendigvis den man gifter seg med.

Mener på ingen måte å antyde at det er problemet til herr og fru harru belafonte.

Nå ramler jeg av. Var det ikke det jeg skrev? At det eksperimentelle ikke er avhengig av kjønn?

Det var egentlig hans "kvinner er" og "menn er" jeg reagerte på.

Dette avhenger av så mangt, men jeg tviler på at kvinner generelt er mindre eksperimentelle enn menn generelt. Her er det nok tid og sted og begjær og hus og unger og den rette partneren, langt mer enn kjønn, det kommer an på.

Annonse

Nå ramler jeg av. Var det ikke det jeg skrev? At det eksperimentelle ikke er avhengig av kjønn?

Dette avhenger av så mangt, men jeg tviler på at kvinner generelt er mindre eksperimentelle enn menn generelt. Her er det nok tid og sted og begjær og hus og unger og den rette partneren, langt mer enn kjønn, det kommer an på.

''Dette avhenger av så mangt, men jeg tviler på at kvinner generelt er mindre eksperimentelle enn menn generelt. Her er det nok tid og sted og begjær og hus og unger og den rette partneren, langt mer enn kjønn, det kommer an på.''

Enig!

Ah, jeg overså et "ikke" her. Sorry:)

Som de andre tror heller ikke jeg dette stemmer - det er nok mer individuelle forskjeller enn kjønnsforskjeller her.

Og det der med at mannen må gjøre husarbeide, vaske golvet og oppvarte dama som en prinsesse for at hun skal tenne på ham har jeg aldri skjønt.

Herregud så kvinnefiendtlig du er da! Kvinner og menn er ulike fra naturens side. Blant annet har kvinner mye mindre testosteron i kroppen. Som vi alle vet henger sexlyst sammen med testosteron. Tenk deg om.

Utrolig provoserende med menn som blir helt rabiate av å bli avvist på det seksuelle, og får elleville fantasier om at det handler om at kvinnen er manipulerende og underutviklet.

Man kan ikke bare forvente at partneren skal brette frem kjønnsorganene sine hver gang en har lyst på sex.

Herregud så kvinnefiendtlig du er da! Kvinner og menn er ulike fra naturens side. Blant annet har kvinner mye mindre testosteron i kroppen. Som vi alle vet henger sexlyst sammen med testosteron. Tenk deg om.

Utrolig provoserende med menn som blir helt rabiate av å bli avvist på det seksuelle, og får elleville fantasier om at det handler om at kvinnen er manipulerende og underutviklet.

Man kan ikke bare forvente at partneren skal brette frem kjønnsorganene sine hver gang en har lyst på sex.

''Blant annet har kvinner mye mindre testosteron i kroppen. Som vi alle vet henger sexlyst sammen med testosteron. ''

Jeg tror du bør ta deg noen år på skolebenken! :-)

Jeg har opplevd det stikk motsatte. Jeg og mange andre kvinner har ønsket noe annet en den tradisjonelle penetreringen med mannen øverst.

Derimot virker det som det er akkurat det menn vil ha, uten særlig oppvarming.

Her sitter jeg igjen med en følelse av at det er mest individuelt, ja.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...