Gå til innhold

Anbefalte innlegg

godt skjult under tre, fire kg god mat og drikke. Det er ei stund siden jeg så den sist, det skal sies.

Noen tips om hvordan jeg kan få den tilbake når jeg har en rygg som piper og syter noe kolossalt når jeg prøver meg på situps? Sånn bortsett fra å fjerne alle spor av svakhet for god mat og drikke, altså.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358552-jeg-vet-det-ligger-en-sixpack-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må man til med alterative sit-ups, eksempelvis denne:

Ligg på ryggen, samle bena. Knekk i knærne, og bøy knærne opp mot magen slik at det er 90 grader både i hofteleddet og i kneleddet. Løft så knærne mot taket. Korsryggen skal ligge i gulvet hele tiden.

Eller denne (som tar de skrå bukmusklene):

Ligg på ryggen, knekk knærne og sett fotbladene i gulvet. Ligg inntil en vegg (eller noe annet som ikke flytter seg). Press knærne sideveis mot veggen, korsryggen skal ligge helt stille i gulvet. Bytt side etter 10-15 rep.

Også må man jo forbrenne dette fettet som ligger utenpå, da. :-)

Da må man til med alterative sit-ups, eksempelvis denne:

Ligg på ryggen, samle bena. Knekk i knærne, og bøy knærne opp mot magen slik at det er 90 grader både i hofteleddet og i kneleddet. Løft så knærne mot taket. Korsryggen skal ligge i gulvet hele tiden.

Eller denne (som tar de skrå bukmusklene):

Ligg på ryggen, knekk knærne og sett fotbladene i gulvet. Ligg inntil en vegg (eller noe annet som ikke flytter seg). Press knærne sideveis mot veggen, korsryggen skal ligge helt stille i gulvet. Bytt side etter 10-15 rep.

Også må man jo forbrenne dette fettet som ligger utenpå, da. :-)

Det siste jobbes det med;)

Takk skal du ha! De øvelsene skal jeg teste ut. På dobbel yogamatte. Håper de kan funke både for meg, sixpacken og ryggen:)

Jogg eller gå en hel masse i motbakker. Gå mye i trapper. Gå på ski (helst raskt). Dette SKAL hjelpe, i hvertfall :)

Det hjelper sikkert for ryggen, men sixpacken da? Da må jeg vel løfte bena opp til haka for hvert skritt jeg tar i motbakken?;)

Gå: Det liker jeg. Det skal jeg få til.

Jogge: Nope! Jeg hater å jogge. Jeg hater alt som gjør meg anpusten og rød i ansiktet...

*noterer gåturer*

Takk, Elextra.

Gjest Elextra

Det hjelper sikkert for ryggen, men sixpacken da? Da må jeg vel løfte bena opp til haka for hvert skritt jeg tar i motbakken?;)

Gå: Det liker jeg. Det skal jeg få til.

Jogge: Nope! Jeg hater å jogge. Jeg hater alt som gjør meg anpusten og rød i ansiktet...

*noterer gåturer*

Takk, Elextra.

Joda, en bruker mye magemuskler når en går/løper i motbakker og dette er bra for midjen :)

Men for en klart definert sixpack skal det nok litt mer til.

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest sånnjegserdet

Det siste jobbes det med;)

Takk skal du ha! De øvelsene skal jeg teste ut. På dobbel yogamatte. Håper de kan funke både for meg, sixpacken og ryggen:)

Trodde det var sånn at man måtte kvitte seg med de ekstra kiloene jeg. Uansett hvor mye man trener magemusklene vil de vel ikke synes når de ligger skjult bak et fettelag ..?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...