Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg(18år) og min kjærste(15år) har vært sammen i 1år og 2mnd, og iløpet at den perioden har vi hatt gode tider og dårlig tider, jeg hadde problemer hjemme og tørte kun å la sinnet mitt gå uttover henne ( kjefting, klaging osv osv) selvom hun ikke hatt gjort noe galt. det tok vel en 6-7 mnd så begynte hun å forandre seg veldig, fordi hun var lei meg. jeg skjønte hva jeg kunne miste og forandret meg betraklig. vi "byttet" roller, at jeg var den som var lei meg og hun var den sinte blitt, hun ville gå fra meg men jeg nektet. hun ville verken snakke med meg eller møte meg noe som jeg syntes var synd. så har jeg funnet ut at hun har snakket med en gutt, og kom ganske nærme med denne gutten, som var en felles venn av oss som vi spillte over nett med. jeg ble utelukket av "venne gjengen" vi hadde på dataen såklart siden de alle mente jeg var så slem mot kjærsten min. så han ene der snakket og viste at han brydde seg, og min kjærste svak som hun var "løp" etter han, mens jeg sorget for meg selv og angret og sa hvor mye hun betydde for meg og at hun skulle ta meg tilbake. men eneste hun var, var sinna på meg. og i etterkant når ting roet seg har jeg funnet ut at hun har vært utro mot meg. som var denne gutten som vi hadde som felles venn. hun har inrømmet nesten "alt" er forsatt ting som mangler, men det var aldri noe seksuelt utroskap, det var følelsemessig. de møtte kun 2 ganger, eneste "store" de gjorde var å kysse, 2 ganger. og jeg føler meg veldig sviktet. og siden jeg er såpass sårbar og sjalu ble det utrolig tungt for meg og er det enda. hun har sagt ting til han som hun aldri har sagt til meg. og jeg får det ikke ut av hodet mitt, jeg har lest kun noen logger og fikk se litt hvordan de holdt på, å jeg likte det ikke. men jeg er usikker på om jeg burde gå fra henne eller ikke. hun angrer utrolig mye og har null kontakt med denne fyren. de ble sammen og var kjærster de og, men langt fra slik vi var/er hun angrer utrolig mye og sier i etterkant at hun ikke skjønnte hva hun holdt på med. så hva burde jeg gjøre?

Hilsen en frustrert gutt.

Fortsetter under...

Det er patetisk med folk som ikke skjønner at forbi er forbi. Du kan ikke tvinge noen til å elske deg. Hun elsker deg ikke, hun vil ikke ha deg, hun er altfor ung til å binde seg til en sjalu fyr.

hun sier hun elsker meg, har stoppet all kontakt med han andre, jeg sviktet hun pga familie prøblemer og lot det gå uttover henne, hun har sagt at det var en liten "hevn" aksjon. og ja.. skulle ønske folk kom med litt sikkelig kommentarer egentlig.

Annonse

Hva skal du gjøre, spør du. Du liker selvfølgelig ikke å høre det, men du skal være voksen nok til å la henne gå. Dere har ingen fremtid sammen og jenta er altfor ung til et "seriøst" forhold.

det nekter jeg å tro :/ hun har allerede hatt et forhold på over 1 år, og vi har ikke hatt noe problemer uten om dette... så jeg syntes det er tull å si, hun angrer dypt og utrolig mye. men ja, jeg klarer ikke å slippe hun.

trollemor;o)

det nekter jeg å tro :/ hun har allerede hatt et forhold på over 1 år, og vi har ikke hatt noe problemer uten om dette... så jeg syntes det er tull å si, hun angrer dypt og utrolig mye. men ja, jeg klarer ikke å slippe hun.

Slik du forklarer deg så virker det ikke som om dere har hatt annet enn problemer.....

Hva skal du gjøre, spør du. Du liker selvfølgelig ikke å høre det, men du skal være voksen nok til å la henne gå. Dere har ingen fremtid sammen og jenta er altfor ung til et "seriøst" forhold.

Jeg hengte meg bare opp i at "jenta er for ung til et seriøst forhold". Har fortsatt et seriøst forhold som startet da jeg var 15 jeg. :) Kjenner faktisk flere som har det :)

trollemor;o)

Jeg hengte meg bare opp i at "jenta er for ung til et seriøst forhold". Har fortsatt et seriøst forhold som startet da jeg var 15 jeg. :) Kjenner faktisk flere som har det :)

Det gjør jeg også, men i dette tilfelle syns jeg ikke det virker som om det er mye håp om lykke...

Skjønner du virkelig ikke at hun ikke er interessert i deg lenger? Du har kjeftet på henne og vært sint på henne for ting som overhodet ikke var hennes feil - det var faktisk ikke noe hun hadde noe med å gjøre engang.

Hun gjør det slutt og du nekter - hallo?! Man kan faktisk ikke nekte en partner å gjøre det slutt! Hun var ikke din kjæreste lenger og var i sin fulle rett til å søke litt trøst og støtte hos denne kameraten som tydeligvis var en snill og real fyr som hjalp henne i en tid som nok var vanskelig for henne.

Innse fakta - du har oppført deg som en tosk overfor kjæresten din. Hun er ikke kjæresten din lenger, hun vil ikke ha deg. Hun vil gå videre og treffe andre. La henne være i fred og skriv dette på din egen erfaringskonto og ikke gjør sånt mot en evt. senere kjæreste.

hvorfor skjer dette??

1. Når en har avsluttet et forhold, slik hun gjorde, er hun ikke utro når hun finner en annen. Det ligger i ordets definisjon.

2. Du har oppført deg som en komplett idiot, og får som fortjent.

3. For fremtidige forhold: Ære den du er glad i, og oppfør deg mot henne som du selv vil bli behandlet. Husk, hun bestemmer over seg selv, og du kan aldri nekte noen å slå opp!

4. Har du problemer som du må ha bearbeidet, tar du det med lege, terapeut etc.

5. Håper du klarer å lære av dette!

Men dette "problemet" er jo så stort at det handler om hele forholdet deres.. Ser du ikke det?

Annonse

Gjest luftslott

Om du kan tilgi henne at hun søkte trøst hos en annen??? Er du seriøs? Du bør heller prise deg lykkelig om hun noengang kan tilgi deg din oppførsel! Du har noe så verdifullt som ei jente som er glad i deg og støtter deg gjennom en vanskelig tid. Hva gjør du? Du kjefter og bråker og gjør livet hennes vanskelig. Til slutt blir det så vanskelig at hun må ta den harde avgjørelsen å gjøre det slutt med deg, men hva gjør du da? Istedetfor å innse dine feil NEKTER du henne frihet! Og i tillegg klarer du å gi henne dårlig samvittighet for at hun i sin desperasjon prøvde å søke støtte hos en venn? Hun har ikke vært din kjæreste på veldig lenge. Hadde hun vært din kjæreste (dvs det kjæreste du vet om), hadde du ikke behandlet henne slik du gjorde. Du mistet henne for lenge siden, og det er bare din feil. Det eneste du kan gjøre nå er å slippe henne, og lære av det som har skjedd. Hun er ikke din kjæreste, hun er f..n meg holdt som gissel. Det har ingenting med kjærlighet å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...