Gå til innhold

45 år og lyst på sex hele tiden

Anbefalte innlegg

Gjest sexlysten45

Jeg er en dame på 45 år.jeg har lyst på sex hele tiden er det normalt i en alder av 45???

mannen min vil ikke så veldig ofte så jeg må "ordne det selv"

jeg spurte han om han "ordnet med seg selv "innemellom noen ganger ,han sa nei at han ikke hadde behov for det.jeg synes det er litt rart jeg da....men men...

sexen er kjempebra ,så det er nok ikke det....

hva synes dere?

Fortsetter under...

Gjest ikke unormalt

Det er vel ikke unormalt. Men hva gjør du for å få mannen din med på sex?

Det kan være mange måter å friste han, men aller mest få han til å føle seg vel. Menn som får komplimenter og kjenner seg attraktive sier nok ikke nei *o*.

Gjest mmmm... enig.

Er det sexen med han som er kjempebra - eller den du ordner selv?:-)

Jeg er i samme alder sånn ca, og er helt på topp der jeg aldri har vært før. Heldigvis klarer jeg å få mannen min med på det.

Jeg setter meg gjerne på han på sofaen og hvor som helst, bare det å kjenne litt reaksjon hos han i meg er god nok sex noen ganger.

Du er normal nok, normalt med lyst i vår alder :)

Jeg er i samme alder sånn ca, og er helt på topp der jeg aldri har vært før. Heldigvis klarer jeg å få mannen min med på det.

Jeg setter meg gjerne på han på sofaen og hvor som helst, bare det å kjenne litt reaksjon hos han i meg er god nok sex noen ganger.

Det er sexen som er bra,men det er sjelden vi har sex da.

hvorfor tenker jeg automatisk utroskap siden han ikke er så veldig interessert,?og jobber mye overtid.møter osv,

han klarer å stimulere meg max.det er første gang i livet jeg har hatt så bra sex som nå.

jeg tenner så i de grader på han,,men jeg må jobbe litt for å få han til å ville ha sex.jeg føler lysten hele tiden ,men ser han ikke føler det like mye.

Annonse

jeg mener sexen vi har sammen .ikke når jeg ordner meg selv

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

utrolig hvor lite opplyst du er, jeg er snart nærmere 40, og merker at sexlivet bare blir bedre og bedre.....og da regner jeg helt fra jeg ble kjønnsmoden.

Svært så aktiv du var i denne tråden da ;o) Det jeg sier er da gammelt nytt. Det er en kjent sak at det er slik :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...