Gå til innhold

Gir du penger til romfolket som tigger?


Gjest Windu

Anbefalte innlegg

Louis Cyphre

''Om ingen ga til tiggere, ville tiggingen opphøre.''

...eh... ja, hvorfor har ingen tenkt på det før?

Da kunne de f. eks. tatt opp kriminalitet eller annet lignende for å få penger til mat.

Virkelig godt og gjennomtenkt forslag!

/ironi

Mat kan man få hos Frelsesarmeen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 344
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    139

  • Mammantil3

    52

  • Louis Cyphre

    15

  • Dorthe

    8

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Evt kunne de klart seg med sin uførestønad/sosialtrygd som lovlydige gjør :-)

Har du ikke peiling på hvor mye dop koster? De fleste betaler regninger og mat for trygd/sosialhjelp og så tigger de til dopet akkurat som de narkomane som prostituerer seg ikke bruker de pengene på annet enn dop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louis Cyphre

Har du ikke peiling på hvor mye dop koster? De fleste betaler regninger og mat for trygd/sosialhjelp og så tigger de til dopet akkurat som de narkomane som prostituerer seg ikke bruker de pengene på annet enn dop.

Dop bør man få på blå resept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dop bør man få på blå resept.

Jeg er helt enig med deg i det. Det er endel leger som gir ut og ære være dem for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Får de det?

Eller tenkte du ikke på det?

Jo, jeg tenker på det ca 3-4 ganger pr dag, men nå har jeg skiftet bussholdeplass da, så nå har det blitt litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg tenker på det ca 3-4 ganger pr dag, men nå har jeg skiftet bussholdeplass da, så nå har det blitt litt bedre.

De får sosialpenger fordi du bytter busstoppested?

God dag mann økseskaft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, jeg gir ikke noe til noen tiggere. Jeg tror ikke det hjelper dem til å komme seg ut av det evt. uføret de har havnet i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

De får sosialpenger fordi du bytter busstoppested?

God dag mann økseskaft!

Kverulant! Jeg tror ikke du er så dum at du ikke skjønte at jeg tenker på det hver gang jeg rister på hodet når de tigger. Det er ca 3-4 ganger pr.dag, der hvor jeg tidligere ventet på bussen.

Så er jeg gjerne ute og går en tur i lunsjen også og da treffer jeg på en av alle skuespillerne på krykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Nope, jeg gir ikke noe til noen tiggere. Jeg tror ikke det hjelper dem til å komme seg ut av det evt. uføret de har havnet i.

Ei Bingovertinne fortalte meg at de møter opp i hopetall med lommene fulle av penger og spiller opp pengene sine på Bingo hver dag, he he. Snakk om nød;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...