Gå til innhold

Fikk nytt liv av Snåsamannen

Anbefalte innlegg

Gjest DOLine

"– Det er ingen tvil om at han har evner utenom det vanlige, sier Ari etter møtet med Joralf Gjerstad.

Selv ønsker han ikke å gå i detalj om hva som skjedde under det sterke møtet, men han bekrefter at Snåsamannen «så gjennom ham».

– Han er en «seer», helt klart. Han så viktige ting i livet mitt – bokstavelig talt. "

http://www.seher.no/884467/ari-behn-fikk-nytt-liv-av-snaasamannen

Nok et bevis på Snåsamannens evner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377119-fikk-nytt-liv-av-sn%C3%A5samannen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 223
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

78

• morsan

16

• Tonette

10

• mrxx

8

Mest aktive i denne tråden

Annonse

''Hvor er "beviset"?''

At folk blir bra av hans hjelp er beviset, og folk som har vært hos han og fått hjelp er beviset.

''

At folk blir bra av hans hjelp er beviset, og folk som har vært hos han og fått hjelp er beviset.''

Nei, det er "bevis" (i løs betydning) av at folk blir bedre, men ikke at de ble bedre på grunn av noen spesielle "evner". Det er like mye/lite "bevis" for at de ble bedre av placeboeffekten, eller ved en tilfeldighet.

Med vennlig hilsen

Gjest Mrs.Q

''

At folk blir bra av hans hjelp er beviset, og folk som har vært hos han og fått hjelp er beviset.''

Nei, det er "bevis" (i løs betydning) av at folk blir bedre, men ikke at de ble bedre på grunn av noen spesielle "evner". Det er like mye/lite "bevis" for at de ble bedre av placeboeffekten, eller ved en tilfeldighet.

Med vennlig hilsen

Du skulle prøve å gått til han selv, kun da hadde du endret oppfatning ;)

Tror det hadde vært bevis nok for deg om du ble frisk.

Du skulle prøve å gått til han selv, kun da hadde du endret oppfatning ;)

Tror det hadde vært bevis nok for deg om du ble frisk.

Nei, det hadde fremdeles ikke vært noe "bevis" for om det var

1) Placebo

2) Tilfeldighet

3) Evnen hans.

Den slags kan man kun slå fast ved kontrollerte eksperimenter, med mange personer og en kontrollgruppe.

Når han ikke vil være med på noe slikt så er det nok fordi han vet at hans "healingruppe" ikke vil ha flere friske mennesker enn en kontrollgruppe som blir "healet" av en skuespiller.

Med vennlig hilsen

Annonse

Angrep jeg deg nå? Er du ikke lukket?

Det virker som du er helt lukket når det gjelder alternative ting, men det var ikke noe vondt ment :)

Nei, jeg har skrevet - til det kjedsommelige - i innlegg etter innlegg, at jeg er åpen for hva som helst ("alternativt" eller ei) som kan dokumenteres.

Hva med deg? Er du åpen for at "healing" faktisk ikke virker (og at de blir friske pga placebo/tilfeldigheter)?

Med vennlig hilsen

Gjest Mrs.Q

Nei, det hadde fremdeles ikke vært noe "bevis" for om det var

1) Placebo

2) Tilfeldighet

3) Evnen hans.

Den slags kan man kun slå fast ved kontrollerte eksperimenter, med mange personer og en kontrollgruppe.

Når han ikke vil være med på noe slikt så er det nok fordi han vet at hans "healingruppe" ikke vil ha flere friske mennesker enn en kontrollgruppe som blir "healet" av en skuespiller.

Med vennlig hilsen

Får da være måte på tilfeldigheter da.

Gjest Pilka

Nei, jeg har skrevet - til det kjedsommelige - i innlegg etter innlegg, at jeg er åpen for hva som helst ("alternativt" eller ei) som kan dokumenteres.

Hva med deg? Er du åpen for at "healing" faktisk ikke virker (og at de blir friske pga placebo/tilfeldigheter)?

Med vennlig hilsen

''- til det kjedsommelige -''

Det kunne du ha skrevet med store bokstaver og understreket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...