Gå til innhold

Goodbye Oslo

Anbefalte innlegg

Nord og ned

Allerede om 28 år er hovedstaden overtatt av utlendinger i følge selveste SsB :http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10078887

Når skal man gjette at norsk lov erstattes med Sharia, inludert håndsavkappinger og summariske offentlige henrettelser i samme by? 2050?

"Lyse" fremtidsutsikter de kommende generasjoner har gitt....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377150-goodbye-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

27

• Nord og ned

8

• Angustia

6

• serenity777

2

Mest aktive i denne tråden

Nord og ned

Nå er vel ikke utlendingene i Oslo samme etniske og religiøse folkeslag, slik att de naturlig organiserer seg og konspirerer om å ta over oslo ;)

Men att det er uheldig er jeg sterkt enig i.

''Nå er vel ikke utlendingene i Oslo samme etniske og religiøse folkeslag, slik att de naturlig organiserer seg og konspirerer om å ta over oslo ;)''

Nei, borgerkrig a'la Libanon eller Bosnia er i grunn vel så sannsynlig, sett i et historisk og nåtidsmessig lys.

Uten at det er særlig mye mer å se frem til...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377150-goodbye-oslo/#findComment-3315500
Del på andre sider

serenity777

''Nå er vel ikke utlendingene i Oslo samme etniske og religiøse folkeslag, slik att de naturlig organiserer seg og konspirerer om å ta over oslo ;)''

Nei, borgerkrig a'la Libanon eller Bosnia er i grunn vel så sannsynlig, sett i et historisk og nåtidsmessig lys.

Uten at det er særlig mye mer å se frem til...

Att det blir økende med konflikter er det ingen tvil om, men dette vil ikke de styrende organer ta inn over seg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377150-goodbye-oslo/#findComment-3315501
Del på andre sider

Gjest bemyguest

Det samme står - naturlig nok - også i Dagbladet.

Les gjerne kommentarene under, sånn fra folk flest.

Familier som vil flytte fra Malmø p.g.a. en sterkt økende kriminalitet, og så videre..."Med såå mange utlendinger ; hvor mange overfallsvoldtekter vil det bli a tro ?"

At dette vil skje i "snille" Oslo - med tiden, er det vel ingen tvil om.

Jeg er ikke hverken fremmedfientlig eller rasistisk på noen som helst slags måte, men denne utviklingen liker jeg slettes ikke.

Vi ler av Bhatti og co idag, men bare vent...

Og forresten; bare vent til en "berømt" herremann kommer innom her senere, for å rette en anklagelse mot etniske nordmenn - og at alt er naturligvis er vår feil.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377150-goodbye-oslo/#findComment-3315521
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Familier som vil flytte fra Malmø p.g.a. en sterkt økende kriminalitet, og så videre..."Med såå mange utlendinger ; hvor mange overfallsvoldtekter vil det bli a tro ?"

Jeg er ikke hverken fremmedfientlig eller rasistisk på noen som helst slags måte, men denne utviklingen liker jeg slettes ikke.

Og forresten; bare vent til en "berømt" herremann kommer innom her senere, for å rette en anklagelse mot etniske nordmenn - og at alt er naturligvis er vår feil.

Jepp, SsB har ikke tatt hesnyn til den massefraflytting av etniske nordmenn som vil skje etterhvert som byen overtas.

2040 er derfor et optimistisk anslag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377150-goodbye-oslo/#findComment-3315545
Del på andre sider

Annonse

''Og forresten; bare vent til en "berømt" herremann kommer innom her senere, for å rette en anklagelse mot etniske nordmenn - og at alt er naturligvis er vår feil.''

En anklage for hva da?

Selvsagt flytter folk til Oslo. Det er en naturlig utvikling.

Ikke bare det, Frp i Oslo fikk omtrent like mange stemmer som SV forrige valg. Ikke akkurat noe som vitner om at folk flest er skremt av innvandrere.

Faktisk er det nå slik at Frp Oslo presser partiledelsen til å være mer positiv mot innvandrere.

====

Nå er det selvsagt litt underholdende å lese om utenomjordiske som skal innføre sharia, Jupiter-lover, og rettssystemet fra Pluto i Oslo, men faktum er at ca 80% av innvandrere til Norge er kristne (eller ateister), og kun 20% er muslimer.

Så bortsett fra at de fleste muslimer selvsagt heller ikke vil ha sharia i Norge, så er det fremdeles 4 ganger flere ikke-muslimske innvandrere i Norge. Pluss alle nordmennene, selvsagt.

Men det er klart at det er jo underholdende med spinnville eventyr historier om sharia, og Bukkende Bruse som overtar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377150-goodbye-oslo/#findComment-3315587
Del på andre sider

Gjest bemyguest

''Og forresten; bare vent til en "berømt" herremann kommer innom her senere, for å rette en anklagelse mot etniske nordmenn - og at alt er naturligvis er vår feil.''

En anklage for hva da?

Ikke bare det, Frp i Oslo fikk omtrent like mange stemmer som SV forrige valg. Ikke akkurat noe som vitner om at folk flest er skremt av innvandrere.

Faktisk er det nå slik at Frp Oslo presser partiledelsen til å være mer positiv mot innvandrere.

====

Nå er det selvsagt litt underholdende å lese om utenomjordiske som skal innføre sharia, Jupiter-lover, og rettssystemet fra Pluto i Oslo, men faktum er at ca 80% av innvandrere til Norge er kristne (eller ateister), og kun 20% er muslimer.

Så bortsett fra at de fleste muslimer selvsagt heller ikke vil ha sharia i Norge, så er det fremdeles 4 ganger flere ikke-muslimske innvandrere i Norge. Pluss alle nordmennene, selvsagt.

Men det er klart at det er jo underholdende med spinnville eventyr historier om sharia, og Bukkende Bruse som overtar.

Jeg gadd ikke bringe partier inn i dette. Jeg bare registrerer hva som sakte men sikkert skjer i samfunnet. Og da kansje spesielt i de skandinaviske samfunnene. Vi er få, og hvis noen sier et eneste ord at de ikke liker dette, så får de så det rekker.

Si meg : liker du utviklingen som sakte men sikkert skjer ?

Dette er et ja, eller nei spørsmål ?

Jeg vil svært gjerne hjelpe folk som er i nød, men å flytte de fra sine hjemland, og til et totalt fremmed land forsåvidt gjelder både kultur og religion, tror ikke jeg er løsningen.

Snart smeller det kansje i Iran denne gang. Og nye horder som trenger hjelp. Er da løsningne å spre disse over hele europa og skandinavia ?

Bare vent sør, du kan argumentere så mye du vil om et felleskap. Men det har dessverre ikke vist seg å fungere i praksis.

Ikke engang i de landene hvor de var først ute med sin liberalisme. England, Frankrike eller Tyskland.

Jeg skulle ønske, men jeg ser realiteten i øynene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377150-goodbye-oslo/#findComment-3315609
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

En anklage for hva da?

====

''utenomjordiske som skal innføre sharia, Jupiter-lover, og rettssystemet fra Pluto i Oslo''

Jada, av erfaring vet man jo at du lever på en annen planet og at det som er realiteter på planeten Tellus (e.g. sharia og politisk islam), overhode ikke eksisterer i ditt forskrudde virkelighet, og på din planet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377150-goodbye-oslo/#findComment-3315612
Del på andre sider

Gjest bemyguest

En anklage for hva da?

====

Si meg sør - hva kan du tenke deg å forandre, slik at jeg - Oslo kvinne - føler meg like trygg i min egen hjemby, som jeg gjorde som tenåring for omtrent 35 år siden ?

Da kunne ikke kverken Mullaer eller Bhattier stå på løvebakken å messe om sine budskaper slik de gjør idag.

Det ER en skremmende utvikling, og jeg er REDD !

(Ps. Jeg never ikke han høyre ektreme nordmannen her, for han er igrunnen et produkt av nettopp det som diskureres her - og i alle andre foraer.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377150-goodbye-oslo/#findComment-3315613
Del på andre sider

Jeg gadd ikke bringe partier inn i dette. Jeg bare registrerer hva som sakte men sikkert skjer i samfunnet. Og da kansje spesielt i de skandinaviske samfunnene. Vi er få, og hvis noen sier et eneste ord at de ikke liker dette, så får de så det rekker.

Si meg : liker du utviklingen som sakte men sikkert skjer ?

Dette er et ja, eller nei spørsmål ?

Jeg vil svært gjerne hjelpe folk som er i nød, men å flytte de fra sine hjemland, og til et totalt fremmed land forsåvidt gjelder både kultur og religion, tror ikke jeg er løsningen.

Snart smeller det kansje i Iran denne gang. Og nye horder som trenger hjelp. Er da løsningne å spre disse over hele europa og skandinavia ?

Bare vent sør, du kan argumentere så mye du vil om et felleskap. Men det har dessverre ikke vist seg å fungere i praksis.

Ikke engang i de landene hvor de var først ute med sin liberalisme. England, Frankrike eller Tyskland.

Jeg skulle ønske, men jeg ser realiteten i øynene.

Det fungerer mer enn noe annet alternativ.

Se på N&Ns idealsamfunn - Nord Korea, med kun én kultur, null innvandring, null "fargerikt felleskap" og null muslimer. Jeg tror ikke det er ditt ideal.

Se på hvilke land og steder hvor man virkelig har dratt nytte av at folk tenker forskjellig: New York er en smeltedigel uten like, og hele USA egentlig.

Brasil, India, Kina er land med massiv sammenbladning, og massiv forbedring i økonomien. Omtrent samtlige av de store økonomiene har dette.

Selvsagt vil det være problemer - det vil det alltid. Naivitet ligger i å tro at vi på en eller annen måte kan stenger grenser og leke Nord Korea. Verden er mye mindre enn den var - nasjonale grenser i Europa er som grensene mellom fylker i Norge for 200 år siden.

Mesteparten av innvandringen som SSB snakker om er arbeidsinnvandring, for øvrig. Det er mennesker som Norge trenger for å vokse, for økonomien, og for å sikre fremtiden.

Og det, sammen med sosialdemokratisk politikk, høy sysselsetning og god utnyttelsen av råvarer/olje, er en av årsakene til at Norsk økonomi går som det suser, i motsetning til veldig mange andre land.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377150-goodbye-oslo/#findComment-3315622
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Se på N&Ns idealsamfunn - Nord Korea, med kun én kultur, null innvandring, null "fargerikt felleskap" og null muslimer. Jeg tror ikke det er ditt ideal.

Se på hvilke land og steder hvor man virkelig har dratt nytte av at folk tenker forskjellig: New York er en smeltedigel uten like, og hele USA egentlig.

Brasil, India, Kina er land med massiv sammenbladning, og massiv forbedring i økonomien. Omtrent samtlige av de store økonomiene har dette.

Selvsagt vil det være problemer - det vil det alltid. Naivitet ligger i å tro at vi på en eller annen måte kan stenger grenser og leke Nord Korea. Verden er mye mindre enn den var - nasjonale grenser i Europa er som grensene mellom fylker i Norge for 200 år siden.

Mesteparten av innvandringen som SSB snakker om er arbeidsinnvandring, for øvrig. Det er mennesker som Norge trenger for å vokse, for økonomien, og for å sikre fremtiden.

Og det, sammen med sosialdemokratisk politikk, høy sysselsetning og god utnyttelsen av råvarer/olje, er en av årsakene til at Norsk økonomi går som det suser, i motsetning til veldig mange andre land.

Med vennlig hilsen

''Se på N&Ns idealsamfunn - Nord Korea''

Lagt av deg fettisjen for hitling, jøding og Pol Pot og pådratt deg en like syk fiksering for Nord-Korea?

Elelr hva annet enn psykose er årsaken til at nettopp det landet nevnes i samtlige tråder du deltar i, enten det dreier seg om innvandring eller snåsamannen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377150-goodbye-oslo/#findComment-3315623
Del på andre sider

Si meg sør - hva kan du tenke deg å forandre, slik at jeg - Oslo kvinne - føler meg like trygg i min egen hjemby, som jeg gjorde som tenåring for omtrent 35 år siden ?

Da kunne ikke kverken Mullaer eller Bhattier stå på løvebakken å messe om sine budskaper slik de gjør idag.

Det ER en skremmende utvikling, og jeg er REDD !

(Ps. Jeg never ikke han høyre ektreme nordmannen her, for han er igrunnen et produkt av nettopp det som diskureres her - og i alle andre foraer.)

Hei,

Det er veldig fokus på overfallsvoldtekter, men vi burde jo fokusere både på de og på de veldig mange flere bekjentskapsvoldtektene. De siste utgjør minst 80%.

Så de triste fakta er at det er over 4 ganger større sjanse for å bli voldtatt av noen man kjenner ((eks)samboer, kollega, nabo, eks-mann, slektning) enn det er å bli overfalt på gaten. (Og de som blir voldtatt av bekjente får også ofte større traumer - det er absolutt ikke mindre alvorlig.)

Jeg tror mye av dette handler om respekt for kvinner, og for likestilling. Når kvinner blir sett på som likeverdige vesener så er det mye mindre sjanse for at menn voldtar dem, mener jeg.

Og selvsagt er det da en utfording når vi får individer som har "steinalderholdninger" til kvinner, men man kan ikke straffe andre for det enkeltindivider gjør. Vi kan ikke si at vi ikke slipper Ali inn fordi Ahmed gjorde noe galt, bare fordi de tilfeldigvis er født i samme land.

Heldigvis er det også veldig mange gode nyheter på kriminalitetsfronten. Kriminaliteten blant ungdom i Oslo er på vei ned (avisen for et par dager siden), og man har statistikker som dette:

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3130845.ece

Statistikken viser at det er noen få hyperkriminelle som står bak store deler av kriminaliteten i Oslo. Hvis man fjerner disse fra statistikken (84 stykker, for et års tid siden), så er faktisk resten av innvandrerbefolkningen i Oslo mer lovlydige enn etniske nordmenn, i følge en av forskerne i SSB.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377150-goodbye-oslo/#findComment-3315625
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nord og ned.

Hei,

Det er veldig fokus på overfallsvoldtekter, men vi burde jo fokusere både på de og på de veldig mange flere bekjentskapsvoldtektene. De siste utgjør minst 80%.

Så de triste fakta er at det er over 4 ganger større sjanse for å bli voldtatt av noen man kjenner ((eks)samboer, kollega, nabo, eks-mann, slektning) enn det er å bli overfalt på gaten. (Og de som blir voldtatt av bekjente får også ofte større traumer - det er absolutt ikke mindre alvorlig.)

Jeg tror mye av dette handler om respekt for kvinner, og for likestilling. Når kvinner blir sett på som likeverdige vesener så er det mye mindre sjanse for at menn voldtar dem, mener jeg.

Og selvsagt er det da en utfording når vi får individer som har "steinalderholdninger" til kvinner, men man kan ikke straffe andre for det enkeltindivider gjør. Vi kan ikke si at vi ikke slipper Ali inn fordi Ahmed gjorde noe galt, bare fordi de tilfeldigvis er født i samme land.

Heldigvis er det også veldig mange gode nyheter på kriminalitetsfronten. Kriminaliteten blant ungdom i Oslo er på vei ned (avisen for et par dager siden), og man har statistikker som dette:

Statistikken viser at det er noen få hyperkriminelle som står bak store deler av kriminaliteten i Oslo. Hvis man fjerner disse fra statistikken (84 stykker, for et års tid siden), så er faktisk resten av innvandrerbefolkningen i Oslo mer lovlydige enn etniske nordmenn, i følge en av forskerne i SSB.

Med vennlig hilsen

Nok en lang serie med reindyrkede løgner og absurditerer, Alle fiktive og fordreide tall og påstander er dokumentert som bløff i mange tidligere tråder..

''fokusere både på de og på de veldig mange flere bekjentskapsvoldtektene. De siste utgjør minst 80%.''

Og det vil liksom hjelpe på den skyhøye andelen innvandrer som står bak voldtekt? Langt i fra. Nylig kom det frem i media at fremmedkulturelle i Oslo står bak ekstreme 70% av alle voldtekter, inkludert de ikke-overfallspregede.

På tide du legger vekk dette usmakelige "argumentet" og avsporingen som du kommer drassende med hver gang spørsm ålet om kvinners trygghet i Oslo er på dagsorden?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377150-goodbye-oslo/#findComment-3315630
Del på andre sider

Gjest Les litt her du

Med vennlig hilsen

http://vimeo.com/36087839

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377150-goodbye-oslo/#findComment-3315632
Del på andre sider

Gjest bemyguest

Hei,

Med vennlig hilsen

Jada, statistikker er laget for dem som vil bruke dem.

Les her :http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10078935

Tatt ut fra VG senest nå i kveld. Dette er virkeligheten :

Det er som oftest personer en har kjent i under et døgn som begår overgrepene.

Bortforklarinnger i n'te potes er du flink til.

Byen vår : hvor ikke engang ordføreren kan gå fritt uten å bli tilbudt knark !

Men sier noen noe kritisk om innvandrere, ja da "Blir'n sååå sinna, grrrr!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377150-goodbye-oslo/#findComment-3315750
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

''Bortforklarinnger i n'te potes er du flink til.''

Det er ikke bortforklaringer han driver med. Det er snakk om reindyrket, blankpolert,målbevisst og overlagt LØGN.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377150-goodbye-oslo/#findComment-3315751
Del på andre sider

Jeg er kritisk til dem som begår kriminalitet, og ikke kritisk til folk på grunn av hudfargen deres.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377150-goodbye-oslo/#findComment-3315752
Del på andre sider

Gjest bemyguest

Med vennlig hilsen

Jeg ønsker ikke å generalisere når det gjelder innvandring, for det finnes utallige som er dyktige og som ønsker å delta i å dyrke vårt land.

MEN, det forhindrer ikke det faktum, at Schengen, EU og det åpne lands politikk ikke fungerer.

Politiet advarer, gang på gang om dette.

Det finner millioner av mennesker det er synd på, men igjen : å "imporere" slike som må undervises i at de ikke kan voldta kvinner - ønsker jeg IKKE skal få komme inn i vårt land.

Vårt helsevesen/psykiatri er knapt nok istand til å hjelpe våre egne landsmenn som virkelig trenger det.

Ikke snakk om prioritering her. Vårt apparat er IKKE klart til å ta imot alle de som kommer.

Enten de blir trikkedrapsmenn, og går fri etter kort tid eller ei.

Vi må kort og godt få lov til å stille spørsmålet om det vi gjør er riktig - på lang sikt !

Vi er iferd med å skape et kaldere og kaldere samfunn, hvor folk blir mere og mere skeptiske. Og enkelte : reddere for å gå ut etter mørkrets frembrudd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377150-goodbye-oslo/#findComment-3315754
Del på andre sider

Gjest bemyguest

Jeg er kritisk til dem som begår kriminalitet, og ikke kritisk til folk på grunn av hudfargen deres.

Jeg er helt enig. Men vi må kunne analysere hva som skjer, og tørre å sette fingeren på HVEM som gjør hva.

Overalt i samfunnet skal ting analyseres, men ikke angående dette.

Jeg husker en debattant fra Groruddalen her. Han hadde vokst opp der, og kjente folk flest. Han kjente INGEN som ønsket det som skjer der i dalen, men derimot registrerte han stadig økende at politikerne er i utakt med folket : http://www.dagbladet.no/2012/03/13/nyheter/befolkningsvekst/fabian_stang/siv_jensen/20671880/

Senest idag.

Og at folk i stadig økende grad flytter derifra.

Skal jeg virkelig måtte stemme på Siv for at vi skal stanse litt opp og spørre oss om det er dette vi vil ?

Stang, som knapt nok går en tur uten at en eller annen tilbyr han noe "sterkt".

Herregud.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377150-goodbye-oslo/#findComment-3315756
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...