Gå til innhold

Forlanger jeg for mye?

Anbefalte innlegg

Gjest mammma57

min man jobber normal arbeistid 5 dager i uken mens jeg er hjemme i perm m jenta vår på 3 mnd. Er det for mye å forlange at han tar nattvakta en dag i helga? Om ikke får jeg aldri sammenhengende søvn, tar veldig på å bare sove noen timer her og der. Ikke lett å sove på dagen når baby sover...Hvor mye stiller deres mann opp?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378779-forlanger-jeg-for-mye/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eldstemann fikk ikke pupp så han fikk flaske på natten de første 8 ukene og da delte vi natten mellom oss husker jeg. Våknet han før kl. 03:00 var det f.eks. min tur, våknet han 3:00 eller senere var det pappans. :o) Jentungen fikk pupp om natten så da var det naturlig at jeg tok henne. :o)

I helgene lå vi litt lengre hver sin dag. Jeg synes godt han kan ta ungen en natt i uka! I alle fall om du hangler av søvnmangel og får sove selv om pappan er oppe med ungen, det er ikke alle som klarer det.

Det er ikke godt å ta seg av et lite nurk når man sliter med for lite søvn. Syns det er ganske opplagt at dere deler på helgen, jeg. Alle trenger vi å ta oss inn etter en sliten uke, kanskje særlig en nesten nybakt mamma!

Det er iallefall ingenting som tyder på at utejobbere trenger mer søvn enn de som er hjemme med barna. Kanskje tvert imot. Hans fritid/nattesøvn er ikke mer "hellig" enn din ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...