Gå til innhold

Endelig

Gjest sliten, men ferdig!

Anbefalte innlegg

Gjest sliten, men ferdig!

Jeg skrev tidligere et innlegg her om min alkoholisterte kjæreste.. For noen uker siden, om hvordan jeg visste at jeg måtte gå men ikke klarte. Av både følelsesmessige og økonomiske grunner, hvordan jeg skulle klare å betale dobbel husleie en stund. Og jeg fikk så utrolig mange gode svar, og et realt spark i riktig retning. Nå er det et par dager siden jeg faktisk klarte å gå. Jeg er helt knust og veldig lettet samtidig. Rar følelse. Men det er mye takket være dere, at jeg fikk nok mot til å endelig bryte ut!

Vi bor fortsatt sammen ut oppsigelsestiden. Jeg har det rett og slett jævlig, og det går ut over både studier og jobb, men jeg VET det var det beste. Så prøver jeg å beholde litt perspektiv på ting også, midt i rettssaken og alt. Jeg har faktisk alt jeg trenger og mer til. Heller ensom alene enn sammen med noen.

Endelig er jeg fri.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378810-endelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...