Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Takk til alle som svarte på forrige innlegg! ganske beroligende å se at jeg ikke er den eneste som har opplevd å få rift ved samleie! Jeg kan tenke meg at de største grunnene mine var at det var første gang og vi verken hadde glidemiddel eller kondom i tillegg til at jeg kanskje ikke var fullt så tent....

Altså nå lurer jeg på noe... jeg la merke til i dag at jeg fikk ganske mye utflod i dag... det var liksom veldig tynn utflod men ganske hvit... er det normalt etter samleie? (dagen etter)

Og enda en ting... jeg trenger bare noen tips... Det har seg nemlig sånn at han jeg hadde det med husker det ikke... jeg husker bare episoder... men bør jeg da si ifra til han? Altså dilemmaet er at om han får vite det så kommer jeg antakeligvis til å få et helvetes rykte på meg om at jeg er løs på fest fordi han er en skrytepave i den lille byen han bor i noe som får konsekvenser for meg neste gang jeg kommer dit....

Så det står i mellom "Det han ikke vet har han ikke vondt av" Og at jeg får rykte på meg og blir misslikt av folk...

What to do!?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378968-noen-som-vet-og-har-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest karisiri

Brukte du ikke prevensjon?

I så fall løper du stor risiko for graviditet, og utsetter deg selv for enda en risiko, kjønnsykdommer, selv om det ikke er like vanlig.

Det du snakker om, kommer vel fra ham og er naturlig. Men er forvirret i forhold til dette med beskyttelse.

Brukte du ikke prevensjon?

I så fall løper du stor risiko for graviditet, og utsetter deg selv for enda en risiko, kjønnsykdommer, selv om det ikke er like vanlig.

Det du snakker om, kommer vel fra ham og er naturlig. Men er forvirret i forhold til dette med beskyttelse.

prevensjon.... Angrepille here i come....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...