Gå til innhold

En fra Rom-folket på døre


Gjest Psyk av alt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 633
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    171

  • mrxx

    94

  • PieLill

    52

  • Colette

    34

Mest aktive i denne tråden

Jaha?? Hvor har jeg sagt det du prøver å tillegge meg av meninger?? Nå ror du så det koker etter. Du er kjørt skikkelig ut på siden og gjør ikke annet enn å gjenta deg selv fordi du ikke klarer å komme med noen sitater eller link.

Prøv igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ordene eller gramatikken som forvirrer deg?

Hehe, nå surrer du voldsomt og vet at du henger på kroken så det holder.

Hvor har PieLill sagt dette??

''Romfolket ER diskirminert. Det er fakta, uansett hvor mye du måtte finne på å benekte det.''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har veldig rett da, det ser du bare i det du forsøker deg mot meg nå.

Jeg har veldig rett i hvor ekstremt personfokuserte dere to er redusert til å være.

Det skyldes selvsagt at dere ikke har argumenter, men avsløres av personpreiket deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv igjen.

Ja, jeg vet du har tungt for det. Hvor har jeg sagt det du forsøker å påstå at jeg mener??

Skjønte du dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du at jeg ikke har fått med meg?

Jeg tror ikke du har fått med deg stort, faktisk.

Du er så besatt på å skrive OM "Sør" at du er redusert til personfokus i innlegg etter innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrNobody

1) Bruke resten av EU til å legge et stort press på Romania, for å forbedre romfolkets kår der.

2) Sette av en "jordflekk" (eller flere små "jordflekker") til reisende nær Oslo, slik at de ikke jages som dyr fra sted til sted.

3) Kreve at ungene til de som bor der går på skole.

4) Ev. starte prosjekter med hus, jobbtrening, osv, slik de har hatt stor suksess med i Spania.

Jeg tror ikke jeg har alle svarene klare, men det er åpenbart at "nær sagt hva som helst" er bedre enn alt som har mislykkes de siste 800 årene.

Med vennlig hilsen

Nå snakker vi :-)

Dette bifalles til de grader sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig rett i hvor ekstremt personfokuserte dere to er redusert til å være.

Det skyldes selvsagt at dere ikke har argumenter, men avsløres av personpreiket deres.

Vel, du har tillagt meg meninger og forsøker etter beste evne å trakasere, det er også personangrep, du klarer jo ikke en gang å finne at jeg har sagt noe sånt, enda er du så despo at du kun svarer med "prøv igjen". Da har du gått tom for argumenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du har fått med deg stort, faktisk.

Du er så besatt på å skrive OM "Sør" at du er redusert til personfokus i innlegg etter innlegg.

Jeg får gjenta påstanden din da, så lenge du ikke har noe å fare med.

''Så du mener man "skal" respetere dem, og uten å "mene at de er dårlige mennesker" osv.

Gjelder dette også for romfolk? "Skal" man respektere romfolk, og skal man ikke mene at de er "dårlige mennesker"?''

Hvor har jeg sagt dette, kom med link eller utdrag, hvis du ikke finner det, så bør du enten beklage det eller tusle stille og rolig ut av tråden uten å dumme deg mer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet du har tungt for det. Hvor har jeg sagt det du forsøker å påstå at jeg mener??

Skjønte du dette?

Beklager, men det er litt vanskelig å ta noen som skriver nesten kun personfokuserte innlegg seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du har fått med deg stort, faktisk.

Du er så besatt på å skrive OM "Sør" at du er redusert til personfokus i innlegg etter innlegg.

Kan du ikke bare innrømme at du har mis/overtolket både mrxx og Pielill? Det er veldig åpenbart for de fleste her, tror jeg. Jeg skjønte i alle fall fra første stund at ingen av de to mente tingene (og langtfra skrev det) slik du tillegger dem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker vi :-)

Dette bifalles til de grader sør.

Jeg er sikker på at vi har løst vanskeligere problemer. :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men det er litt vanskelig å ta noen som skriver nesten kun personfokuserte innlegg seriøst.

Hehe, nå har du gått tom.

Igjen...hvor har jeg påstått eller sagt dette?

''Så du mener man "skal" respetere dem, og uten å "mene at de er dårlige mennesker" osv.

Gjelder dette også for romfolk? "Skal" man respektere romfolk, og skal man ikke mene at de er "dårlige mennesker"?''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, nå har du gått tom.

Igjen...hvor har jeg påstått eller sagt dette?

''Så du mener man "skal" respetere dem, og uten å "mene at de er dårlige mennesker" osv.

Gjelder dette også for romfolk? "Skal" man respektere romfolk, og skal man ikke mene at de er "dårlige mennesker"?''

Jeg ser det beklageligvis mangler et "?" etter "osv." (selv om setningen er i spørreform, så det er rimelig åpenbart at det mangler) , men resten av det er spørsmål som du kan svare på.

Det er vanlig i diskusjonstråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare innrømme at du har mis/overtolket både mrxx og Pielill? Det er veldig åpenbart for de fleste her, tror jeg. Jeg skjønte i alle fall fra første stund at ingen av de to mente tingene (og langtfra skrev det) slik du tillegger dem det.

Jeg vet at PieLill ikke har skrevet det fordi jeg har god kontroll på tråden.

Jeg vet jo selv hva jeg mener og har slettes ikke sagt eller skrevet noe sånt, men har er så opptatt av å trakasere og tillegge andre meninger at han glemmer å sjekke om vi har sagt noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du har tillagt meg meninger og forsøker etter beste evne å trakasere, det er også personangrep, du klarer jo ikke en gang å finne at jeg har sagt noe sånt, enda er du så despo at du kun svarer med "prøv igjen". Da har du gått tom for argumenter

Jeg har ikke tillagt deg noe som helst. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får gjenta påstanden din da, så lenge du ikke har noe å fare med.

''Så du mener man "skal" respetere dem, og uten å "mene at de er dårlige mennesker" osv.

Gjelder dette også for romfolk? "Skal" man respektere romfolk, og skal man ikke mene at de er "dårlige mennesker"?''

Hvor har jeg sagt dette, kom med link eller utdrag, hvis du ikke finner det, så bør du enten beklage det eller tusle stille og rolig ut av tråden uten å dumme deg mer ut.

Dette er besvart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det beklageligvis mangler et "?" etter "osv." (selv om setningen er i spørreform, så det er rimelig åpenbart at det mangler) , men resten av det er spørsmål som du kan svare på.

Det er vanlig i diskusjonstråder.

Nå ror du, du forsøker etter beste evne å tillegge meg noen meninger.

Igjen, hvor har jeg sagt eller ment dette??

''Så du mener man "skal" respetere dem, og uten å "mene at de er dårlige mennesker" osv.

Gjelder dette også for romfolk? "Skal" man respektere romfolk, og skal man ikke mene at de er "dårlige mennesker"?''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare innrømme at du har mis/overtolket både mrxx og Pielill? Det er veldig åpenbart for de fleste her, tror jeg. Jeg skjønte i alle fall fra første stund at ingen av de to mente tingene (og langtfra skrev det) slik du tillegger dem det.

Jeg har ikke tillagt noen av dem noen meninger.

I innlegget til mrxx er det en setning i spørreform, hvor "?" beklageligvis mangler, men de andre setning(ene) har "?" så det er klart jeg ber ham redegjøre for noe.

I innlegget til PieLill så har jeg heller ikke tillagt henne noe som helst, men mrxx har fått det for seg at jeg gjør det. Jeg aner ikke hvorfor.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...