Gå til innhold

Nick på gamle innlegg


Gjest jhkl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 158
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    12

  • Mary Poppins

    11

  • EnolaGay

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Moderator

Det vil bli en del endringer mht nick i forbindelse med omleggingen.

I fremtiden vil det bli slik at dersom man skifter nick på en bruker, så vil også innnlegg postet tidligere bli undertegnet med det nye nicket. Dersom man ønsker "å starte på nytt", så må man registrere seg på nytt som bruker fra en annen mailadresse enn den man hittil har brukt.

Det vil ikke bli mulig å signere med forskjellige nick, enten må man signere med sitt faste nick eller så velger man at innlegget undertegnes med "anonym".

Når det gjelder gamle innlegg som overføres til den nye løsningen, så vil innlegg undertegnet med fast nick beholde nicket. Alle andre signaturer som brukeren har benyttet, vil bli endret til "anonym".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil bli en del endringer mht nick i forbindelse med omleggingen.

I fremtiden vil det bli slik at dersom man skifter nick på en bruker, så vil også innnlegg postet tidligere bli undertegnet med det nye nicket. Dersom man ønsker "å starte på nytt", så må man registrere seg på nytt som bruker fra en annen mailadresse enn den man hittil har brukt.

Det vil ikke bli mulig å signere med forskjellige nick, enten må man signere med sitt faste nick eller så velger man at innlegget undertegnes med "anonym".

Når det gjelder gamle innlegg som overføres til den nye løsningen, så vil innlegg undertegnet med fast nick beholde nicket. Alle andre signaturer som brukeren har benyttet, vil bli endret til "anonym".

Men når du har endret fast nick tidligere. Vil de beholde de forskjellige nickene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Men når du har endret fast nick tidligere. Vil de beholde de forskjellige nickene?

Nei, de vil ikke beholde de gamle nickene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de vil ikke beholde de gamle nickene.

Hvis jeg forstår dette riktig så skal dere altså oute brukerne ved å endre anonymiserte nick til brukernes faste nick!?? Jeg håper jeg har misforstått her nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Hvis jeg forstår dette riktig så skal dere altså oute brukerne ved å endre anonymiserte nick til brukernes faste nick!?? Jeg håper jeg har misforstått her nå...

Webbis skriver dette over her:

''Når det gjelder gamle innlegg som overføres til den nye løsningen, så vil innlegg undertegnet med fast nick beholde nicket. Alle andre signaturer som brukeren har benyttet, vil bli endret til "anonym".''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg forstår dette riktig så skal dere altså oute brukerne ved å endre anonymiserte nick til brukernes faste nick!?? Jeg håper jeg har misforstått her nå...

Webmaster skrev jo at gamle innlegg, som var skrevet uten det faste nicket, ble omgjort til anonym....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webbis skriver dette over her:

''Når det gjelder gamle innlegg som overføres til den nye løsningen, så vil innlegg undertegnet med fast nick beholde nicket. Alle andre signaturer som brukeren har benyttet, vil bli endret til "anonym".''

Aha - så alle innlegg som er skrevet med andre nick enn det faste blir altså til "anonym"? Da misforsto jeg heldigvis, håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webmaster skrev jo at gamle innlegg, som var skrevet uten det faste nicket, ble omgjort til anonym....

Jeg skjønte det til slutt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webbis skriver dette over her:

''Når det gjelder gamle innlegg som overføres til den nye løsningen, så vil innlegg undertegnet med fast nick beholde nicket. Alle andre signaturer som brukeren har benyttet, vil bli endret til "anonym".''

Men det er Lillemus som er "Anonym", skjønner du!

;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er Lillemus som er "Anonym", skjønner du!

;-)

Med vennlig hilsen

''Men det er Lillemus som er "Anonym", skjønner du!''

*hehe* Jeg er vel en av de få som forlengst har gitt opp å prøve å skrive innlegg under et annet navn, jeg outer meg selv etter 5 min om ikke før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de vil ikke beholde de gamle nickene.

Så når vi har endret fast nick for å skrive noe som kan avsløre hvem vi er og endret det tilbake etterpå, så vil alt nå få samme nick så andre kan finne ut hvem som har skrevet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Aha - så alle innlegg som er skrevet med andre nick enn det faste blir altså til "anonym"? Da misforsto jeg heldigvis, håper jeg.

Jepp, synes det virker soleklart at alle andre enn faste nick blir anonyme - også på tidligere innlegg. Med andre ord vil vi neppe kunne fråtse i skandaler etter omleggingen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Men det er Lillemus som er "Anonym", skjønner du!

;-)

Med vennlig hilsen

Ah, greit å vite :P Jeg fikser ikke å være anonym... altfor stressende å huske å ikke oute seg selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når vi har endret fast nick for å skrive noe som kan avsløre hvem vi er og endret det tilbake etterpå, så vil alt nå få samme nick så andre kan finne ut hvem som har skrevet det.

Nei, det ser ut til at innlegg skrevet med et annet nick får nicket "anonym". Håper jeg. Jeg er fremdeles skeptisk kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Hvis jeg forstår dette riktig så skal dere altså oute brukerne ved å endre anonymiserte nick til brukernes faste nick!?? Jeg håper jeg har misforstått her nå...

''Hvis jeg forstår dette riktig så skal dere altså oute brukerne ved å endre anonymiserte nick til brukernes faste nick!?? ''

Nei, alle nick som ikke er identisk med brukerens faste nick vil bli endret til "anonym". I fremtiden blir det slik at man har to alternativer; enten bruker man sitt faste nick eller man velger "anonym denne gangen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, synes det virker soleklart at alle andre enn faste nick blir anonyme - også på tidligere innlegg. Med andre ord vil vi neppe kunne fråtse i skandaler etter omleggingen :P

Jeg skjønner bare ikke hvorfor de skal drasse med innlegg som er opptil 12 år gamle ved denne omleggingen - dette er jo en flott mulighet til å begynne på nytt! Spesielt når det er en del brukere som har bedt om nettopp dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Et under

Jeg skjønner bare ikke hvorfor de skal drasse med innlegg som er opptil 12 år gamle ved denne omleggingen - dette er jo en flott mulighet til å begynne på nytt! Spesielt når det er en del brukere som har bedt om nettopp dette.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg skjønner bare ikke hvorfor de skal drasse med innlegg som er opptil 12 år gamle ved denne omleggingen - dette er jo en flott mulighet til å begynne på nytt! Spesielt når det er en del brukere som har bedt om nettopp dette.

Det er jeg HELT enig med deg i! Synes alle gamle innlegg skulle vært sletta! Det har skjedd enormt mye med oss de siste ti-femten årene.... Ting vi skrev den gangen ville vi kanskje aldri ha outa på nett idag..... Vi har blitt langt mer erfarne nettbrukere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ser ut til at innlegg skrevet med et annet nick får nicket "anonym". Håper jeg. Jeg er fremdeles skeptisk kjenner jeg.

Hvis du har endret på signaturen så får det anonym. Men jeg har endret det faste nicket mitt når jeg har skrevet noe jeg vil ha anonymt, og endret det tilbake igjen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...