Gå til innhold

Nick på gamle innlegg


Gjest jhkl

Anbefalte innlegg

Gjest forskjellige faste nick

Når jeg spør om noe som *anonym denne gang* og får svar av en som også vil være anonym, vil det jo se ut som om jeg svarer meg selv!

Tror nok Dol vil miste en del brukere pga dette. Jeg syns det har vært veldig greit å kunne bruke engangsnick i forskjellige tråder hvor vi vil være anonyme. Nå vil det ikke være lett å holde orden på hvem som svarer hvem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 158
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    12

  • Mary Poppins

    11

  • EnolaGay

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest forskjellige faste nick

Ah slik.. nei det gjelder fra omleggingen. Det er ikke slik at nick du brukte i 2003 kan knyttes til deg i dag. ;0)

Det er akkurat det jeg ikke kan se at vi har fått helt sikkert svar på. Har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvordan blir det da?

Noen er nå tilstede, for det innlegget om Foss ble nettopp slettet.

Jo, men akkurat det spørsmålet som vi ikke har fått svar på, er det kanskje bare en spesialist som kan svare på og kanskje h*n ikke er på jobb før over helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det jeg ikke kan se at vi har fått helt sikkert svar på. Har du?

Ja, det blir samme opplegget som på kvinneguiden. Det er helt ok.

Du har ditt faste nick og så kan du som er registrert velge å være "anonym" der det passer deg.

Om du har et fast nick og har brukt et annet for anledningen, så vil det ANDRE bli endret til "anonym" istedet for nicket du valgte eller nicket du har fast.. see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvordan blir det da?

Tror nok Dol vil miste en del brukere pga dette. Jeg syns det har vært veldig greit å kunne bruke engangsnick i forskjellige tråder hvor vi vil være anonyme. Nå vil det ikke være lett å holde orden på hvem som svarer hvem...

Etter omleggingen skal folk som velger å svare med anonymt nick "anonym i dag" få et nummer foran nicket slik at det er mulig å se forskjell på anonyme i en tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah slik.. nei det gjelder fra omleggingen. Det er ikke slik at nick du brukte i 2003 kan knyttes til deg i dag. ;0)

Jo, det kan det - dersom du ikke registrerer deg med ny epostadresse og nytt nick (hvis jeg har skjønt det rett)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, det kan det - dersom du ikke registrerer deg med ny epostadresse og nytt nick (hvis jeg har skjønt det rett)..

Nei. Det betyr bare at du ikke kan ha flere nick på forumet. Om du skal være noen annen enn den du er, så må du VELGE anonymfunksjonen for innlegget ditt.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?s=7be2633c6e2ffb37c83badd125ea220c&showtopic=735099 sjekk her i denne tråden. Anonym er en registrert bruker, denne har fått et nummer på innlegget sitt slik at man skiller anonym fra anonym.

"gjest" er en ikkeregistrert bruker som har lov å svare i akkurat dette forumet.

Det blir ikke slik at man kan koble sammen ting fra tre år tilbake til et nick. ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig at det ikke blir svart på akkurat dette.

Helt enig. Hvis de ikke mener de har svart på det da, og at de mener det ligger i kortene.. men for min del er det ikke åpenbart, og tydeligvis ikke for andre heller. Så ja, det hadde vært fint om wm avkklarte dette for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Hiss deg ned, a! ;)

Slik jeg forstår det, vil de innlegga du har undertegnet med det nicket du har registrert med e-postadresse bli stående under dette nicket. Andre varianter av nicket vil bli endra til anonym.

Kan ikke forstå at dette skal være et problem?

Det er akkurat slik jeg forstår det også og kan heller ikke se at det skal være noe problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvordan blir det da?

Helt enig. Hvis de ikke mener de har svart på det da, og at de mener det ligger i kortene.. men for min del er det ikke åpenbart, og tydeligvis ikke for andre heller. Så ja, det hadde vært fint om wm avkklarte dette for oss.

Kanskje det ikke er teknisk mulig å la f.eks 3 signaturer fra en brukers faste nick (som er registert på min side på DOL fra samme e-postadresse) fortsatt være 3 forskjellige signaturer, etter omleggingen?

Da er det bedre å slette alt gammelt, i steden for at folk blir outet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fintværidag

Kanskje det ikke er teknisk mulig å la f.eks 3 signaturer fra en brukers faste nick (som er registert på min side på DOL fra samme e-postadresse) fortsatt være 3 forskjellige signaturer, etter omleggingen?

Da er det bedre å slette alt gammelt, i steden for at folk blir outet.

Eller bare skifte nick nå, slik alt gammelt blir anonymt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvordan blir det da?

Eller bare skifte nick nå, slik alt gammelt blir anonymt.

''Eller bare skifte nick nå, slik alt gammelt blir anonymt. – fintværidag''

Har Webmaster skrevet dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fintværidag

''Eller bare skifte nick nå, slik alt gammelt blir anonymt. – fintværidag''

Har Webmaster skrevet dette?

Nei, men jeg forstp det slik på mariaflyfly at det nicket som står registrert på maildressen nå blir stående og at at alle tidligere faste nick blir endret til anonym. Da er jo saken grei. Da er det jo bare å skifte nick nå, så blir alt man tidligere har skrevet endret til anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hvordan blir det da?

Noen er nå tilstede, for det innlegget om Foss ble nettopp slettet.

Er hele tråden slettet, pga at det ble sett på som mobbing el.l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvordan blir det da?

Nei, men jeg forstp det slik på mariaflyfly at det nicket som står registrert på maildressen nå blir stående og at at alle tidligere faste nick blir endret til anonym. Da er jo saken grei. Da er det jo bare å skifte nick nå, så blir alt man tidligere har skrevet endret til anonym.

''Nei, men jeg forstp det slik på mariaflyfly at det nicket som står registrert på maildressen nå blir stående og at at alle tidligere faste nick blir endret til anonym. Da er jo saken grei. Da er det jo bare å skifte nick nå, så blir alt man tidligere har skrevet endret til anonym. – fintværidag''

Takk, men så lenge at Webmaster ikke har sagt det, kan vi ikke vite hvordan det blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig at det ikke blir svart på akkurat dette.

''Så merkelig at det ikke blir svart på akkurat dette.''

Det kan nesten virke som om dette er noe de ikke har tenkt på og derfor må gå i tenkeboksen en stund og derfor unnlater å svare (før det er for sent?)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det ikke er teknisk mulig å la f.eks 3 signaturer fra en brukers faste nick (som er registert på min side på DOL fra samme e-postadresse) fortsatt være 3 forskjellige signaturer, etter omleggingen?

Da er det bedre å slette alt gammelt, i steden for at folk blir outet.

Hvis jeg har skjønt dette riktig så blir det følgende:

Jeg har hatt kanskje 4-5 faste nick på dol siden jeg registrert meg første gang. Alle mine innlegg skrevet med de forskjellige faste nickene vil bli samlet til mitt nåværende faste nick. Altså vil man kunne søke opp alt jeg har skrevet med mine 4-5 faste nick ved å søke på "hww".

Jeg er ikke redd for det for min egen del - men det hadde bare vært fint å bare fått avklart det hele. Her råder jo endel usikkerhet fra flere brukere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fintværidag

Hvis jeg har skjønt dette riktig så blir det følgende:

Jeg har hatt kanskje 4-5 faste nick på dol siden jeg registrert meg første gang. Alle mine innlegg skrevet med de forskjellige faste nickene vil bli samlet til mitt nåværende faste nick. Altså vil man kunne søke opp alt jeg har skrevet med mine 4-5 faste nick ved å søke på "hww".

Jeg er ikke redd for det for min egen del - men det hadde bare vært fint å bare fått avklart det hele. Her råder jo endel usikkerhet fra flere brukere..

Slik trodde jeg først det var, men så sier mariaflyfly noe annet. Ikke godt å vite hva som er riktig og webmaster unnlater å svare på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Hvis jeg har skjønt dette riktig så blir det følgende:

Jeg har hatt kanskje 4-5 faste nick på dol siden jeg registrert meg første gang. Alle mine innlegg skrevet med de forskjellige faste nickene vil bli samlet til mitt nåværende faste nick. Altså vil man kunne søke opp alt jeg har skrevet med mine 4-5 faste nick ved å søke på "hww".

Jeg er ikke redd for det for min egen del - men det hadde bare vært fint å bare fått avklart det hele. Her råder jo endel usikkerhet fra flere brukere..

''Jeg har hatt kanskje 4-5 faste nick på dol siden jeg registrert meg første gang. Alle mine innlegg skrevet med de forskjellige faste nickene vil bli samlet til mitt nåværende faste nick. Altså vil man kunne søke opp alt jeg har skrevet med mine 4-5 faste nick ved å søke på "hww".''

Nei du har ikke forstått det.

Si at du har brukt 4 nick, og nå er på nick5, da vil de 4 nickene bli endret til anonym mens det du har skrevet som nick5 blir stående med det nicket (med mindre du endrer nick igjen idag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hvis jeg har skjønt dette riktig så blir det følgende:

Jeg har hatt kanskje 4-5 faste nick på dol siden jeg registrert meg første gang. Alle mine innlegg skrevet med de forskjellige faste nickene vil bli samlet til mitt nåværende faste nick. Altså vil man kunne søke opp alt jeg har skrevet med mine 4-5 faste nick ved å søke på "hww".

Jeg er ikke redd for det for min egen del - men det hadde bare vært fint å bare fått avklart det hele. Her råder jo endel usikkerhet fra flere brukere..

Det der likte jeg ikke, de burde heller slette alt på dol. Da får alle en ny start på det nye forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...