Gå til innhold

Nick på gamle innlegg


Gjest jhkl

Anbefalte innlegg

Dette innebærer at dersom man i fremtiden ønsker å skifte nick, så bør man helst opprette en ny bruker med en annen mailadresse enn den man tidligere har benyttet. Da unngår man at gamle innlegg skifter signatur.

Men vil dette ha tilbakevirkende kraft slik at de som har byttet faste nick opp gjennom årene, men på samme bruker, brått blir outet gjennom nickene fra de 12 årene dere har tenkt å dra med dere gamle innlegg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 158
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    12

  • Mary Poppins

    11

  • EnolaGay

    4

Mest aktive i denne tråden

Men vil dette ha tilbakevirkende kraft slik at de som har byttet faste nick opp gjennom årene, men på samme bruker, brått blir outet gjennom nickene fra de 12 årene dere har tenkt å dra med dere gamle innlegg?!

Det er slik jeg forstår det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sangsol

Men vil dette ha tilbakevirkende kraft slik at de som har byttet faste nick opp gjennom årene, men på samme bruker, brått blir outet gjennom nickene fra de 12 årene dere har tenkt å dra med dere gamle innlegg?!

''Når det gjelder gamle innlegg som overføres til den nye løsningen, så vil innlegg undertegnet med fast nick beholde nicket. Alle andre signaturer som brukeren har benyttet, vil bli endret til "anonym".''

Webmaster skrev det over i et av sine tidligere svar i denne tråden.

Jeg forstår det slik at vi IKKE skal bli outet på våre tidligere innlegg skrevet med annet nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

''Når det gjelder gamle innlegg som overføres til den nye løsningen, så vil innlegg undertegnet med fast nick beholde nicket. Alle andre signaturer som brukeren har benyttet, vil bli endret til "anonym".''

Webmaster skrev det over i et av sine tidligere svar i denne tråden.

Jeg forstår det slik at vi IKKE skal bli outet på våre tidligere innlegg skrevet med annet nick.

Jeg forsto det på samme måte som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sangsol

Jeg tror kanskje de nå gjør noe dumt her. Hvis jeg forstår det rett, så vil tidligere faste nick nå være signert med det nye faste nicket...

'' Hvis jeg forstår det rett, så vil tidligere faste nick nå være signert med det nye faste nicket...''

Hm. Ja, det var jo denne problemstillingen også. Folk har jo skiftet fast nick i blant, for at ikke for mye personlig informasjon kan kobles til ET nick. Så vi har tatt ansvar for verne identitet.... kanskje til ingen nytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickløsheletida

Dette innebærer at dersom man i fremtiden ønsker å skifte nick, så bør man helst opprette en ny bruker med en annen mailadresse enn den man tidligere har benyttet. Da unngår man at gamle innlegg skifter signatur.

For mitt vedkommende synes jeg dette blir for tungvint, slik at jeg nok ender opp med å bruke dol kun til legespørsmål under anonyme nick hvis jeg skulle ha behov for det. Kommer ikke til å ha et fast nick mer.

Og når det gjelder alle nickene jeg har brukt tidligere. Blir disse forandret til det nicket jeg bruker nå? Man skifter jo nick nettopp fordi at alt man har skrevet i årenens løp ikke skal kunne være søkbart på samme nicket. Dette er outing og jeg kan ikke tenke meg at dere har lov til det, når det står her at dere garanterer for anonymiteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sangsol

For mitt vedkommende synes jeg dette blir for tungvint, slik at jeg nok ender opp med å bruke dol kun til legespørsmål under anonyme nick hvis jeg skulle ha behov for det. Kommer ikke til å ha et fast nick mer.

Og når det gjelder alle nickene jeg har brukt tidligere. Blir disse forandret til det nicket jeg bruker nå? Man skifter jo nick nettopp fordi at alt man har skrevet i årenens løp ikke skal kunne være søkbart på samme nicket. Dette er outing og jeg kan ikke tenke meg at dere har lov til det, når det står her at dere garanterer for anonymiteten.

'' Dette er outing og jeg kan ikke tenke meg at dere har lov til det, når det står her at dere garanterer for anonymiteten.''

Det tenker jeg også. Man kan ikke garantere noe, for så å la folk bruke forum under forskjellig nick av personvernhensyn - for så igjen koble alle gamle innlegg til ET nick.

Når det er sagt, så forstår jeg webbis slik at dette ikke blir å skje. jeg forstår det slik at våre gamle innlegg blir undertegnet med "anonym", og at vi i våre nye innlegg velger mellom å bruke fast nick eller "anonym denne gangen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

For mitt vedkommende synes jeg dette blir for tungvint, slik at jeg nok ender opp med å bruke dol kun til legespørsmål under anonyme nick hvis jeg skulle ha behov for det. Kommer ikke til å ha et fast nick mer.

Og når det gjelder alle nickene jeg har brukt tidligere. Blir disse forandret til det nicket jeg bruker nå? Man skifter jo nick nettopp fordi at alt man har skrevet i årenens løp ikke skal kunne være søkbart på samme nicket. Dette er outing og jeg kan ikke tenke meg at dere har lov til det, når det står her at dere garanterer for anonymiteten.

Hiss deg ned, a! ;)

Slik jeg forstår det, vil de innlegga du har undertegnet med det nicket du har registrert med e-postadresse bli stående under dette nicket. Andre varianter av nicket vil bli endra til anonym.

Kan ikke forstå at dette skal være et problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickløsheletida

Hiss deg ned, a! ;)

Slik jeg forstår det, vil de innlegga du har undertegnet med det nicket du har registrert med e-postadresse bli stående under dette nicket. Andre varianter av nicket vil bli endra til anonym.

Kan ikke forstå at dette skal være et problem?

Hvis det er slik du sier nå, så er jo dette kjempefint. Akkurat denne varianten har jeg hatt i noen få dager bare. Så da mener du at alt tidligere blir endret til anonym? Forstår jeg deg riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er slik du sier nå, så er jo dette kjempefint. Akkurat denne varianten har jeg hatt i noen få dager bare. Så da mener du at alt tidligere blir endret til anonym? Forstår jeg deg riktig?

Hadde prust og jeg fått svar på våre spørsmål fra i går kveld, hadde dette sannsynligvis vært klart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Hvis det er slik du sier nå, så er jo dette kjempefint. Akkurat denne varianten har jeg hatt i noen få dager bare. Så da mener du at alt tidligere blir endret til anonym? Forstår jeg deg riktig?

Hvis det er slik, vil jeg hive meg rundt og kalle meg "prusten" fra i dag av, så er alle mine tidligere innlegg signert Anonym.

Men jeg venter til webmaster har avklart dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickløsheletida

Hvis det er slik, vil jeg hive meg rundt og kalle meg "prusten" fra i dag av, så er alle mine tidligere innlegg signert Anonym.

Men jeg venter til webmaster har avklart dette.

Slik tenkte jeg også. Da får man skynde seg og endre til noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickløsheletida

Hadde prust og jeg fått svar på våre spørsmål fra i går kveld, hadde dette sannsynligvis vært klart..

Så merkelig at det ikke blir svart på akkurat dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hvordan blir det da?

Så merkelig at det ikke blir svart på akkurat dette.

Kanskje fordi den som kan gi svar på dette ikke er tilgjengelig i helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fintværidag

Kanskje fordi den som kan gi svar på dette ikke er tilgjengelig i helga?

Det har kommet svar på andre spørsmål i løpet av helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forskjellige faste nick

For mitt vedkommende synes jeg dette blir for tungvint, slik at jeg nok ender opp med å bruke dol kun til legespørsmål under anonyme nick hvis jeg skulle ha behov for det. Kommer ikke til å ha et fast nick mer.

Og når det gjelder alle nickene jeg har brukt tidligere. Blir disse forandret til det nicket jeg bruker nå? Man skifter jo nick nettopp fordi at alt man har skrevet i årenens løp ikke skal kunne være søkbart på samme nicket. Dette er outing og jeg kan ikke tenke meg at dere har lov til det, når det står her at dere garanterer for anonymiteten.

Helt enig! Jeg har skiftet fast nick et par ganger nettopp for å unngå å bli gjenkjent. Så dette bør vi få en rask avklaring på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi den som kan gi svar på dette ikke er tilgjengelig i helga?

Noen er nå tilstede, for det innlegget om Foss ble nettopp slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sangsol

Helt enig! Jeg har skiftet fast nick et par ganger nettopp for å unngå å bli gjenkjent. Så dette bør vi få en rask avklaring på!

Ser jo det er mange som er urolige her.

Vil også anta at om man outes, så kan DOL få bråk. Det går jo på personvern og anonymitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvordan blir det da?

Det har kommet svar på andre spørsmål i løpet av helga.

Jo, men akkurat det spørsmålet er det kanskje bare en spesialist som kan svare på og kanskje h*n ikke er på jobb før over helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mitt vedkommende synes jeg dette blir for tungvint, slik at jeg nok ender opp med å bruke dol kun til legespørsmål under anonyme nick hvis jeg skulle ha behov for det. Kommer ikke til å ha et fast nick mer.

Og når det gjelder alle nickene jeg har brukt tidligere. Blir disse forandret til det nicket jeg bruker nå? Man skifter jo nick nettopp fordi at alt man har skrevet i årenens løp ikke skal kunne være søkbart på samme nicket. Dette er outing og jeg kan ikke tenke meg at dere har lov til det, når det står her at dere garanterer for anonymiteten.

Ah slik.. nei det gjelder fra omleggingen. Det er ikke slik at nick du brukte i 2003 kan knyttes til deg i dag. ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...