Gå til innhold

Livets gang


frosken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nøtteskall

Trist å høre. Men slik er visst livet, alt har en slutt. Men kjenner deg som en veldig sterk og reflektert person Frosken, så du kommer deg nok gjennom dette også. Du har hjulpet meg med dine fine svar på psykiatriforumet mange ganger. Sender deg en varm klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til resten av dere som svarte meg også. Nå er det over, det har vært en meningsfull prosess  - og en påminning om at vi ikke kjenner fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det har blitt en påminnelse for flere her inne, hvertfall for meg... Takk for at du delte! Du virker veldig sterk og reflektert.

 

Ønsker deg alt godt i tiden fremover. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisynscorpion

Jeg sitter på sykehuset og våker over min døende svigermor. For tre dager siden var hun ute og gikk lang tur, nå har hun sannsynligvis bare noen timer igjen å leve. Det er rart å sitte her og vente på at et menneske skal puste for siste gang, å se hvordan hun svinner hen time for time. Det kjennes rart - men samtidg naturlig og "normalt".  Oppgaven min er enkel, jeg skal bare være her, passe på at hun får optimal lindring og ikke blir liggende alene.

 

Det er livets gang.

Ja, det er livets gang, men det gjør det ikke mindre vondt. At hun har deg ved sin side må bety enormt mye for henne, om hun er ved bevissthet eller ikke. Oppgaven kan kanskje synes "enkel", men det er den overhodet ikke.

Du, frosken, er den jeg alltid har satt høyest. Du har en utrolig indre styrke, som vi andre bare kan ønske oss.

 

Du skriver vidunderlig og objektive svar, som betyr enormt mye, for de som får svar fra deg.

 

Du har opplevd så utrolig mye vondt, som du har delt med oss. For en styrke!

 

Jeg tenker mye på deg, og feller tårer for din svigermor og deg, frosken.

 

Tanker og klemmer fra hidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er livets gang, men det gjør det ikke mindre vondt. At hun har deg ved sin side må bety enormt mye for henne, om hun er ved bevissthet eller ikke. Oppgaven kan kanskje synes "enkel", men det er den overhodet ikke.

Du, frosken, er den jeg alltid har satt høyest. Du har en utrolig indre styrke, som vi andre bare kan ønske oss.

 

Du skriver vidunderlig og objektive svar, som betyr enormt mye, for de som får svar fra deg.

 

Du har opplevd så utrolig mye vondt, som du har delt med oss. For en styrke!

 

Jeg tenker mye på deg, og feller tårer for din svigermor og deg, frosken.

 

Tanker og klemmer fra hidi

 

Tusen takk for vakre og generøse ord, hidi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Hei!

 

 

Håper det går bra med deg.

 

Eller bedre... sorgen går jo over med tiden, eller noen ganger sørger man mer etter en stund, når det går opp for en at personen er borte for godt.

 

Men en sorg delt er halvert, så det er bra du har noen å være med, dele med og som føler med deg.

 

Håper du ikke har det for vondt. Jeg har tenkt på deg og at jeg ville hjulpet deg om jeg kunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er et godt menneske som er hos henne ved livets ende. Å dø helt alene er min frykt.



Anonymous poster hash: 1063c...fe6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...