Gå til innhold

Uvel av "faste".


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Tror ikke det, er energiløs de dagene jeg spiser og. Orker bare ikke gå turer, så vet ikke om det er muskelmasse jeg mister. Gikk bare ned 700 gram sist uke :(

For det første er 700 g i uka veldig bra. For det andre lurer jeg på hva du spiser de andre dagene? Om du ikke spiser skikkelig næring da heller er det ikke det minste rart at kroppen din nekter å samarbeide med deg lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    28

  • slabbedask

    11

  • Lillemus

    6

  •  cilie

    3

For det første er 700 g i uka veldig bra. For det andre lurer jeg på hva du spiser de andre dagene? Om du ikke spiser skikkelig næring da heller er det ikke det minste rart at kroppen din nekter å samarbeide med deg lenger.

Skal jo være fornøyd så lenge jeg gikk ned og ikke opp, men ble skuffet. Jeg passer meg for hva jeg spiser de andre dagene og, men tror jeg spiser ganske normalt. Prøver iallefall på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jo være fornøyd så lenge jeg gikk ned og ikke opp, men ble skuffet. Jeg passer meg for hva jeg spiser de andre dagene og, men tror jeg spiser ganske normalt. Prøver iallefall på det.

 

Du kan ikke forvente mer enn det. 0,7kg tilsvarer omtrent 5000 kalorier, og det er vel enn det du lar være å innta med 2 dager faste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke forvente mer enn det. 0,7kg tilsvarer omtrent 5000 kalorier, og det er vel enn det du lar være å innta med 2 dager faste?

Ok, nei kan vel ikke forvente mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Så regnskapet er at kutter man ut 5000 kalorier på en uke f.eks., så går man ned 0.7 kg? 

 

Ang. 5 dagers dietten, hvor mange kalorier får man spise de andre dagene?



Anonymous poster hash: 434b5...128
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så regnskapet er at kutter man ut 5000 kalorier på en uke f.eks., så går man ned 0.7 kg? 

 

I teorien ja.

 

Ang. 5 dagers dietten, hvor mange kalorier får man spise de andre dagene?

 

 

Forstod det slik at man skulle spise normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra å føle seg dårlig. Skal iallefall prøve ut januar, så får jeg se hvor mye jeg har gått ned på den mnd.

 

Hva ble resultatet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk dessverre rett til Helvete. Men sikkert til pass for meg.

Hva gjorde du feil da? Jeg tror ikke man kan spise som "normalt" de andre fem dagene i uka dersom "normalt" er mye og usunn mat. Spesielt ikke om man heller ikke trener på noen måte, ikke engang går noen skikkelige turer eller blir sliten på andre måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde du feil da? Jeg tror ikke man kan spise som "normalt" de andre fem dagene i uka dersom "normalt" er mye og usunn mat. Spesielt ikke om man heller ikke trener på noen måte, ikke engang går noen skikkelige turer eller blir sliten på andre måter.

Jeg spiste lite de andre dagene og men gikk ikke ned, da ga jeg faen og siden harjeg bare spist dritt. hurra jeg eser ut :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste lite de andre dagene og men gikk ikke ned, da ga jeg faen og siden harjeg bare spist dritt. hurra jeg eser ut :angry:

Har du brukt målebånd i tilleg til / istedet for vekta? Man krymper gjerne i cm selv om vekta ikke går ned. Og det å faste to dager i uka og spise lite de andre fem er neppe lurt - kroppen trenger næring for å fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du brukt målebånd i tilleg til / istedet for vekta? Man krymper gjerne i cm selv om vekta ikke går ned. Og det å faste to dager i uka og spise lite de andre fem er neppe lurt - kroppen trenger næring for å fungere.

Brukte ikke målebånd. Ble bare så fortvilet når jeg ikke gikk ned, så nå har jeg rotet det til skikkelig. Tenker bare på hva det neste er jeg kan putte i munnen, viljesvak og patetisk. Er redd for blodpropp og hjertesvikt, lever veldig usunt nå og sitter eller ligger hele dagen. På en måte gir jeg blaffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte ikke målebånd. Ble bare så fortvilet når jeg ikke gikk ned, så nå har jeg rotet det til skikkelig. Tenker bare på hva det neste er jeg kan putte i munnen, viljesvak og patetisk. Er redd for blodpropp og hjertesvikt, lever veldig usunt nå og sitter eller ligger hele dagen. På en måte gir jeg blaffen.

 

Du gir opp for fort. 

Anonymous poster hash: b1799...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte ikke målebånd. Ble bare så fortvilet når jeg ikke gikk ned, så nå har jeg rotet det til skikkelig. Tenker bare på hva det neste er jeg kan putte i munnen, viljesvak og patetisk. Er redd for blodpropp og hjertesvikt, lever veldig usunt nå og sitter eller ligger hele dagen. På en måte gir jeg blaffen.

Det er vel derfor vanlig normal, alt m måte - kosthold er det beste å strebe mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du gir opp for fort. 

Anonymous poster hash: b1799...508

 

Det er mulig, jeg sier jo at jeg er patetisk og litt langt nede for tiden. Trøstespiser mye-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel derfor vanlig normal, alt m måte - kosthold er det beste å strebe mot.

Skulle ønske jeg klarte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig, jeg sier jo at jeg er patetisk og litt langt nede for tiden. Trøstespiser mye-.

 

Men det blir du jo bare værre av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det blir du jo bare værre av.

Det har du rett i. Føler meg handlingslammet.

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...